کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اهدای ۳۸۰۶ بسته نوشت‌افزار به ایتام کهگیلویه و بویراحمد

30 مرداد 1398 ساعت 12:51

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار و ۸۰۶ بسته انواع نوشت‌افزار از سوی یک نیکوکار تهرانی به ایتام زیرپوشش کمیته امداد این استان اهدا شد.


قباد مبشری اظهار داشت: این تعداد نوشت‌افزار به ارزش افزون بر سه میلیارد ریال به سه هزار و ۸۰۶ یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اهداشده است.
وی افزود: هم‌اینک سه هزار و ۸۰۶ یتیم پسر و دختر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده و از خدمات این نهاد حمایتی برخوردارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ هزار و ۸۰۶ نفر از این تعداد یتیم استان دارای حامی بوده و مابقی نیز بدون حامی هستند.
 مبشری عنوان کرد: اکرام ایتام یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.
 وی ابراز داشت: بر همین اساس همواره تعدادی از نیکوکاران بومی و غیربومی سرپرستی چند یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را عهده‌دار شده و ماهانه مبالغی به‌حساب آنان واریز می‌کنند.
مبشری خواستار مشارکت هر چه بیشتر نیکوکاران بومی و غیربومی در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به نیازمندان و ایتام این استان شد.
وی گفت: نیکوکاران بومی و غیربومی می‌توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در طرح اکرام ایتام شرکت کرده و سرپرستی یک یا چند یتیم را بر عهده گیرند.
 مبشری اظهار داشت: شماره‌گیری کد دستوری ۳*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه از دیگر راهکارهای پرداخت کمک‌های نقدی به ایتام زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.


کد مطلب: 412080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412080/اهدای-۳۸۰۶-بسته-نوشت-افزار-ایتام-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1