کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش از حضور مسئولان استانی در اردوی جهادی مناطق محروم شهرستان بویراحمد؛

روستای چال شاهین زیر پای جهادگران / تصاویر

29 مرداد 1398 ساعت 20:28

با توجه به تأخیر در واگذاری این جاده به پیمانکار و عدم شرکت پیمانکاران در مناقصه در صدد است تا با ترک تشریفات مناقصه و کمک به تزریق بودجه به این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلنگ زنی شود. و در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود.


معاون اقتصادی استاندار، و مدیران آب و فاضلاب روستایی و مدیر نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد و برق و بخشدار لوداب و رییس سازمان بسیج دانشجویی استان و مدیران دانشگاه پیام نور استان و تعدادی از مسئولان استان به دعوت دانشجویان جهادگر در اردوی جهادی بسیج دانشجویی پیام نور یاسوج حضور پیدا کردند.
با حضور مسئولان استان در میان گروه‌های جهادی در روستای چال شاهین از توابع دهستان چین و بخش لوداب و مردم روستا مشکلات این روستا بررسی شد.
لازم به ذکر است که مسائل اولویت دار روستا از قبل توسط گروه جهادی بررسی گردید و به صورت مدون تقدیم هیئت اعزامی شد.
معاون اقتصادی استاندار در این بازدید از بررسی طرح جاده روستای چال شاهین گفت: با توجه به تأخیر در واگذاری این جاده به پیمانکار و عدم شرکت پیمانکاران در مناقصه در صدد است تا با ترک تشریفات مناقصه و کمک به تزریق بودجه به این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلنگ زنی شود. و در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود.
گوهرگانی همچنین گفت در صورتی که مردم روستا نسبت به امتیاز آب چشمه‌ها اقدام کنند در آینده‌ای نزدیک آب رسانی به روستا اجرایی می‌شود و از لزوم و تسریع در شروع عملیات آب رسانی به این روستا خبر داد.
 در ادامه نوسازی مدارس نیز ضمن اهدای 20 میز و نیمکت و صندلی و تخته و وسایل گرمایشی، قول تأمین بودجه ایزوگام رنگ کامل مدرسه و واگذاری آن به گروه جهادی دانشگاه پیام نور را دادند.
 همچنین در این بازدید، زمینی به مساحت 1000 متر توسط یکی از اهالی روستای چال شاهین اهداء و کلنگ زنی آن، جهت ساخت مسجد شهدای چال شاهین انجام گرفت.
در مجموع سه مصوبه اصلی و اولویت دار این سفر که با تاکید معاون استاندار انجام شد به شرح زیر است که هم از طرف خود مردم و هم گروه جهادی شهید مهین فر پیگیری خواهد شد.
1.قرار شد واگذاری جاده اصلی روستا از تشریفات مناقصه و به طور ویژه به پیمانکار واجد شرایط واگذار گرددو مساعدت مالی توسط معاون اقتصادی استانداری هم در دین خصوص پیگیری شود.
۲. مصوب شد مدرسه روستا توسط اداره نوسازی مدارس استان تجهیز و تعمیرات لازم تا اول مهرماه انجام شود.
۳. مصوب شد دهیار روستا دانش آموزان واحد شرایط برای ادامه تحصیل در مقطع راهنمایی را به خوابگاه دانش آموزی لوداب معرفی و در دین خصوص بخشداری لوداب نیز مساعدت ویژه نماید.
۴. درصورتیکه اهالی روستا در خصوص حق آبه چشمه‌های روستا به توافق صدرصد برسند، اداره آب منطقه‌ای استان در اسرع وقت و بعد از اعلام توافق اهالی روستا نسبت به لوله کشی و آبرسانی به روستا اقدام نماید، در غیر این صورت بررسی‌های دیگری برای آبرسانی روستا در دستور کار قرار اداره آب استان قرار گیرد.
۵. در موارد دیگری به صورت جزئی مصوب شد و نمایندگان همه ادارات مربوطه حضور داشتند.


کد مطلب: 412063

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412063/روستای-چال-شاهین-زیر-پای-جهادگران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1