تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۰۴۱
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پذیرش دانشجو در مرکز علمی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۳
پذیرش دانشجو در مرکز علمی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ 
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی این نهاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی طی مهر ماه سالجاری دانشجو می‌پذیرد.
سید محمد قائم کاظمی بیدک صبح امروز در جمع خبرنگاران، از پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در مهر ماه دانشجو می‌پذیرد.
وی رشته‌های تحصیلی این مرکز آموزشی را در مقطع کاردانی شامل فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی عنوان کرد و ادامه داد: همچنین این مرکز در مقطع کارشناسی، در رشته‌های فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی دانشجو می‌پذیرد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام مقطع کاردانی از 27 مرداد ماه و زمان ثبت نام مقطع کارشناسی از دوم شهریورماه است.
کاظمی تصریح کرد: همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، خبر داد و گفت: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، کارگاه معماری، کتابخانه، واقع شدن در مرکز شهر... مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.
وی ادامه داد: از مزایا و امکانات در نظر گرفته شده برای دانشجویان و علاقمندان تحصیل در این مرکز به امکان تقسیط شهریه مطابق ضوابط، استفاده از وام بدون بهره دانشجویی و پایین‌ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌ها اشاره کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش مقطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی 98-99 (ترم مهرماه)، باید ابتدا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org، نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
کاظمی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند به آدرس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج، سالم آباد، بلوار کاشانی، کاشانی 19، مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان، مراجعه یا با شماره تلفن‌های 07433233995 و 09924496347 تماس حاصل کنند.
وی اظهارکرد: هم اکنون در این مرکز 260 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ازاد
Singapore
جمع کنید بابا این دانشگاهای غیر اصولی را که هر را هم دانشجو مبیکنن . سطح سواد جامعه رو
دادین با این دانشگاها.بنظرم باید شخصی که علمی کاربردی رو بنا نهاده در وجهه علمی کشور مورد مورد بازخواست قرار گیرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1