کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پذیرش دانشجو در مرکز علمی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

28 مرداد 1398 ساعت 11:00

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی این نهاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی طی مهر ماه سالجاری دانشجو می‌پذیرد.


 
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی این نهاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی طی مهر ماه سالجاری دانشجو می‌پذیرد.
سید محمد قائم کاظمی بیدک صبح امروز در جمع خبرنگاران، از پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در مهر ماه دانشجو می‌پذیرد.
وی رشته‌های تحصیلی این مرکز آموزشی را در مقطع کاردانی شامل فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی عنوان کرد و ادامه داد: همچنین این مرکز در مقطع کارشناسی، در رشته‌های فناوری اطلاعات و حقوق ثبتی دانشجو می‌پذیرد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام مقطع کاردانی از 27 مرداد ماه و زمان ثبت نام مقطع کارشناسی از دوم شهریورماه است.
کاظمی تصریح کرد: همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، خبر داد و گفت: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، کارگاه معماری، کتابخانه، واقع شدن در مرکز شهر... مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.
وی ادامه داد: از مزایا و امکانات در نظر گرفته شده برای دانشجویان و علاقمندان تحصیل در این مرکز به امکان تقسیط شهریه مطابق ضوابط، استفاده از وام بدون بهره دانشجویی و پایین‌ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌ها اشاره کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش مقطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی 98-99 (ترم مهرماه)، باید ابتدا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org، نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
کاظمی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند به آدرس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج، سالم آباد، بلوار کاشانی، کاشانی 19، مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان، مراجعه یا با شماره تلفن‌های 07433233995 و 09924496347 تماس حاصل کنند.
وی اظهارکرد: هم اکنون در این مرکز 260 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
 


کد مطلب: 412041

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412041/پذیرش-دانشجو-مرکز-علمی-جهاد-دانشگاهی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1