کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فراخوان جذب نمایندگی حقیقی در بیمه ایران

27 مرداد 1398 ساعت 11:00

نوروزی با بیان اینکه مدت مذکور تحت هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، بیان کرد: متقاضیان می‌بایست پس از قبولی در آزمون اولیه و سپس در مصاحبه اولیه در استان و تخصصی در تهران شرکت نمایند.


مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری نمایندگی بیمه ایران به اشخاص حقیقی خبر داد.
به گزارش کبنا، محمدعلی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌ها و استراتژی‌های کلان بیمه ایران مبنی بر توسعه و رشد جهت اصلاح و بهبود ترکیب پرتفوی و دستیابی به پرتفوی متوازن با بهره گیری از توانمندیها و قابلیت‌های بالقوه شبکه نمایندگی بیمه ایران و ظرفیت‌های ایجاد شده، بیمه ایران در نظر دارد تعداد محدودی نماینده بیمه در سطح استان جذب نماید.
مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: متقاضیان واجد شرایط جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک و مستندات به مدت 10 روز کاری از تاریخ 98/5/23 لغایت 98/6/2 (کپی کارت ملی -کپی صفحات شناسنامه-کپی کارت پایان خدمت-کپی مدرک تحصیلی-دو قطعه عکس) به شرکت بیمه ایران واقع در یاسوج نبش گلستان 8 طبقه دوم دفتر امور نمایندگان مراجعه نمایند.
نوروزی با بیان اینکه مدت مذکور تحت هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، بیان کرد: متقاضیان می‌بایست پس از قبولی در آزمون اولیه و سپس در مصاحبه اولیه در استان و تخصصی در تهران شرکت نمایند.
این مسئول گفت: یادآوری می‌گردد صرف ثبت نام و قبولی در آزمون تعهدی برای این شرکت به منزله پذیرش و تخصیص کد نمایندگی ایجاد نمی‌کند. محل برگزاری آزمون دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران تهران و زمان آزمون از طریق پیامک به شماره تلفن اعلام شده از سوی متقاضی ارسال خواهد گردید.
مدیرعامل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط عمومی و خصوصی اخذ نمایندگی حقیقی بیمه ایران، طبق ماده 5 آئین نامه 75 و مصوبات داخلی شرکت سهامی بیمه ایران در نظر گرفته می‌شود.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000412/nf00412006-1.jpg


کد مطلب: 412006

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412006/فراخوان-جذب-نمایندگی-حقیقی-بیمه-ایران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1