تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۴۱۱۹۹۵
تجمع سرباز معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی مجلس شورای اسلامی در تهران؛

درخواست جمعی از سرباز معلمان استان از آقایان تاجگردون، هاشمی و زارعی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

۷
۹
درخواست جمعی از سرباز معلمان استان از آقایان تاجگردون، هاشمی و زارعی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی
کبنا ؛
/بسم الله الرحمن الرحیم.
خدمت نمایندگان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، آقایان دکتر تاجگردون، مهندس هاشمی و حاج زارعی سلام عرض کرده و مقدمتا برای آنها آرزوی توفیق و سر بلندی داریم.
متن حاضر از طرف مجموعه ای از سرباز معلمان سال ۱۳۹۱ تدوین گردیده و برای شما نمایندگان مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال می گردد، لذا امیدواریم پس از مطالعه از طرف شما بزرگواران پیامی مبنی بر مطالعه و پیگیری آن برای ما ارسال شود.
مستحضر هستید اخیرا بخشنامه ای صادر شده است که در آن از استخدام سرباز معلمان بین سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۱ خبر داده است.
در این بخشنامه آمده است که سرباز معلمان قبل از سال ۱۳۹۱ جهت استخدام در آموزش و پرورش، تشکیل پرونده داده و مراحل قانونی استخدام خود را طی نمایند.
حال سوال اینجاست که چه دلیلی برای عدم به کارگیری سرباز معلمانی که بعد از سال ۹۱ در آموزش و پرورش خدمت کرده اند با دیگر سربازان وجود دارد؟
نمایندگان محترم، سربازانی که در طول دوسال در دورترین و محروم ترین مناطق کشور با کمترین حقوق و مزایا خدمت کرده اند و کسب تجربه لازم داشته اند با دیگر سربازان چه تفاوتی داشته اند؟
یعنی دوسال تلاش در این سیستم اصلا در نظر گرفته نمی شود؟ ماسرباز معلمان سال ۱۳۹۱ به بعد همانند دیگر سربازان یکبار تمام مراحل گزینشی و مصاحبه ای یک استخدام رسمی را طی کرده ایم و دوره های آموزشی تدریس را گذرانده ایم.
حال سوال ما سرباز معلمان بعد ۱۳۹۱ از شما بزرگواران بعنوان نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون آموزش مجلس این است که چرا این قشر از جوانان سرباز معلم را که سال ها پس از اتمام خدمت سربازی همچنان با بیکاری دست و پنجه نرم می کنند را نادیده گرفته اید؟
تفاوت ما سرباز معلمان بعد از ۱۳۹۱ با قبل از آن در چیست؟ چه تفاوتی در گزینش ، مصاحبه ، معاینات پزشکی ، ضمن خدمت ، محل خدمت ، مدرک تحصیلی ، علم و دانش و انگیزه و … بین سرباز معلم قبل از ۹۱ و بعد از ۹۱ وجود دارد؟ تنها تفاوتی که وجود دارد ثبت چندماه سابقه حق تدریسی است.
تنها بخاطر چند ماه سابقه حق و تدریسی ما باید نادیده گرفته شویم؟؟؟گناه ما سربازمعلمان بعد از ۱۳۹۱ چیست که خدمت در زمان ما۲۴ ماه و قبل از ما ۱۸ ماه بوده است و چند ماهی حق و تدریسی برای سرباز معلم قبل از ۹۱ ثبت شده است، در صورتی که هر دو گروه ۲۴ ماه به این سازمان و فرزندان این جامعه خدمت کرده ایم. ما همان طور که حق سرباز معلم قبل از ۹۱ میبینیم که به استخدام این سازمان در بیاید این را حق خود نیز میدانیم.
نمایندگان گرامی ، ما در کمپین های گذشته هم از مسئولین و نمایندگان مجلس خواهش کردیم که به سراغ اعضای محترم کمیسیون آموزش و سازمان امور استخدامی بروند و پیگیر کمپین و درخواست ما باشند.جناب آقایان تاجگردون، هاشمی و زارعی، لطفا جوانان استان را دریابید و این فرصت خوب برای استخدام فرزندانتان را از دست ندهید.منتظر پاسخ شما بزرگواران به جمع بزرگ سربازمعلمان استان کهگهیویه و بویراحمد، جوانان بیکار و فاقد شغل استان هخواهیم بود.
والسلام علیکم سرباز معلمان ۱۳۹۱ به بعد استان
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اصلا این حق خوری در حق جوانانی است که 18 ماه از عمر خود را در لب مرز گذراندند و حالا می خواهند سرباز معلما رو استخدام کنند. چه کسانی که قبل از 91 و چه بعد از 91 نباید نسبت به بقیه امتیاز داشته باشند. همه باید برابر باشند.
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
فرق يك تحصيلكرده با.
ارشیا .مسجد سلیمان
Iran, Islamic Republic of
تفاوت زیادی هست شما 18ماه سرباز بودید ولی یک سرباز معلم24ماه
در ضمن یک سرباز معلم تحصیل کرده هست و با مدرک لیسانس به بالا مسئولیت تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین را بر عهده دارد . در حالی که یک سرباز میتواند با زیر دیپلم هم به سربازی برود . و در اخر هم اگر سرباز معلمان استخدام نشوند ایا شما استخدارم میشوید ؟!!اگر میشوید بفرمایید .
علی بخش
Iran, Islamic Republic of
با سلام ایا در این دولت مسئولی پاسخو دیده اید که حالا دنبال دومیش باشیم نگرد که گشتم ندیدم
Arman
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود . ممنون از گزارش خوبتون.
واقعا چرا ؟ وقتی نیروهای با انگیزه و اموزش دیده و گزینش شده و تجربه دار هست ، واقعا چرا این کمبود نیروی شدید رو با همین سربازمعلمها رفع نمیکنند؟!
یک نیرویی با این همه انگیزه !؟
تعجبم واقعا . سربازمعلم های قبل ۹۱ که یا سر کار هستن یام از درس و کلاس و کتاب جدا شدن دیگه. گرچه اون ها حق دارن. ولی تعجبم سربازمعلم های ۹۱ به بعد ک با کتابهای جدید آشناتر هستن و ب اصطلاح هنوز موتورشو داغ هست ؛ واقعا چرا ؟ مسوولین فکری کنید. با سپاس. سربازمعلم سال ۹۲ خراسان رضوی نیشابور
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت نمایندگان سیستان وبلوچستان،کرمان،بوشهر،خراسان،کردسان،اهوازو...لطفابرای استخدامی سربازمعلمان ازسال۹۱به بعدکه دردورترین نقاط کشورزحمت کشیده انداینهارادریابیدوصدای مارابگوش مسعولین برسانیدوازحق مادفاع کنیدمنتظرنتیجه مثبت شمانمایندگان عزیز هستیم.پیروزباشید
Iran, Islamic Republic of
کانال گروه کشوری سرباز معلمان بعد ۹۱ سربازمعلم سربازمعلم۹۱به ( https://t.me/joinchat/ykoitHRMnmtjNGNk
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1