کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی؛

پیام تبریک رئیس طرح‌های شهرسازی استان به «صفایی‌نیا»

24 مرداد 1398 ساعت 22:53

رئیس اداره طرح‌های توسعه شهری و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان طی پیامی انتصاب «آذر صفایی‌نیا» را به عنوان معاونت توسعه منابع انسانی استانداری تبریک گفت و نوشت: امروز روز خجسته‌ای است که سال‌ها در رؤیایش بودیم.


نوشین سلیمی، رئیس اداره طرح‌های توسعه شهری و معماری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی انتصاب «آذر صفایی‌نیا» را به عنوان معاونت توسعه منابع انسانی استانداری تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد
امروز روز خجسته‌ای است که سال‌ها در رؤیایش بودیم. امروز تنها یک نقطه شروع باشکوهی است برای فتح غیرممکن‌ها.
استاندار محترم استان برادر دانشمند و سیاستمدار برجسته کشور جناب آقای دکتر کلانتری بی‌تردید اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون انتصاب‌های شایسته و مدبرانه است حرکت انقلابی و هوشمندانه‌ی حضرت‌عالی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید جهت انتصاب بانوان فرهیخته این مرزوبوم نشان از جسارت و شهامت حضرت‌عالی به‌عنوان سکان‌دار ارشد استان می‌باشد.
این‌جانب به نمایندگی از بانوان استان نهایت قدرشناسی خود را خدمت آن استاد محترم اعلام می‌دارم و بدین‌وسیله انتصاب شایسته و عالمانه سرکار خانم مهندس صفایی نیا که بیانگر تعهد، کارآمدی، مردم‌داری و صداقت ایشان می‌باشد را به‌عنوان معاون محترم منابع انسانی استاندار و سرکار خانم صداقت به‌عنوان مدیرکل محترم امور بانوان و خانواده استانداری را تبریک عرض می‌نمایم.
به امید فردایی روشن برای تمام بانوان لایق ایرانم.

نوشین سلیمی
رئیس اداره طرح‌های توسعه شهری و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان


کد مطلب: 411962

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411962/پیام-تبریک-رئیس-طرح-های-شهرسازی-استان-صفایی-نیا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1