کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیام‌های جداگانه‌ای مطرح شد

پیام تسلیت شخصیت‌ها و مقامات سیاسی به مناسبت در گذشت آیت‌الله آمیر احمد تقوی (3)

25 مرداد 1398 ساعت 22:43

شخصیت‌ها و مقامات کشوری و استانی در گذشت آیت الله آمیراحمد تقوی را با صدور پیام‌های جداگانه‌ای تسلیت گفتند


شخصیت‌ها و مقامات کشوری و استانی در گذشت آیت الله آمیراحمد تقوی را با صدور پیام‌های جداگانه‌ای تسلیت گفتند؛ متن این پیام‌ها به شرح زیر هستند.

دستگاه قضایی شهرستان گچساران در پیامی درگذشت خطیب،معلم اخلاق و عالم ربانی حضرت حجت الاسلام آ میر احمد تقوی(رحمت الله علیه) را به تمامی مردم انقلابی و ولایت مدار استان خاصه کهگیلویه بزرگ،جامعه روحانیت و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نمود.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الله و اناالیه راجعون
با تاسف و تاثر فراوان خبر درگذشت خطیب،معلم اخلاق و عالم ربانی حضرت آمیر احمد تقوی موسس حوزه علمیه کهگیلویه بزرگ و یکی از علمای برجسته، مردم استان را در غم و اندوه فرو برد.
آن عالم بزرگوار سالهای متمادی از عمر خویش را صرف جهاد فرهنگی،ترویج معارف دینی،کمک به محرومیت زدایی کرد و در اوج ساده زیستی از هیچ گونه تلاشی نسب به مردم عقب نشینی نکرد و همه عمر خود را وقف مردم کرد.
بدین وسیله از درگاه خداوند متعال شمول رحمت و مغفرتش را برای ان مرحوم و صبر و تسلا برای بازماندگان مساله میداریم.
روابط عمومی دادگستری شهرستان گچساران
--------------------------
 
امید سبزعلی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز درگذشت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

«إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شیء إلی یوم القیامه»
امروز به برکت نظام اسلامی ایران و وجود نازنین علمای اسلام راهبرد جمهوری اسلامی ایران پرورش نسل انقلابی و مومن است و این نسل با تحمل سختی ها و گذر از گردن های سخت، ایران اسلامی را به ابرقدرتی بزرگ در منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل کرده است که چشم و امید اسلام و مقاومت اسلامی در منطقه به این نظام ولایی دوخته شده است.
بدینوسیله در گذشت عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین آ میراحمد تقوی را به جامعه روحانیت معزز استان و مردم انقلابی شهرستان دهدشت تسلیت عرض می کنم.
امید سبزعلی
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز

--------------------
متن پیام تسلیت ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
 
” إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ،ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ ”
رحلت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آسید میر احمد تقوی رحمه الله علیه ، موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب و جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی شهرستان گچساران گردید.
این عالم وارسته عمر با برکت خود را وقف ترویج معارف اسلامی نمود و در عرصه فقاهت، دیانت و ارائه خدمات ارزنده اجتماعی و نیز بنیانگذاری حوزه علمیه دهدشت و تربیت شاگردان برجسته، کارنامه درخشانی از خویش برجا گذاشت.
 
اینجانب ضایعه فقدان این روحانی خدوم را به حوزه‌های علمیه و مردم متدین استان بالاخص کهگیلویه بزرگ و شاگردان، علاقه‌مندان به ویژه بیت مکرم و سایر بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) را مسئلت دارم.
 ایوب مقیمی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران
------------------
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران درگذشت عالم ربانی آیت الله آمیراحمد تقوی را تسلیت گفت.
بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا

ارتحال عالم جلیل القدر، فقیه عالی مقام، مجاهد مخلص حضرت حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی “رحمت الله علیه ” موجب تاسف و تاثر گردید.
این عالم مجاهد در طول عمر با برکت خویش در حمایت از امام راحل، مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند
اینجانب فقدان آن عالم ربانی را محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بیت معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان علو درجات و غفران واسعه را مسئلت می‌نمایم
سرهنگ پاسدار سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران
-----------------
پیام تسلیت فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی به مناسبت فقدان عالم وارسته و ربانی آیت الله آمیر احمد تقوی
انا لله و انااليه راجعون
فقدان عالم و عارف وارسته و رباني، آيت الله آمیر احمد تقوی كه از علماي شجاع و انقلابي و مبارزين نهضت اسلامي بوده و از آغاز پيروزي انقلاب اسلامي همواره در تمامي صحنه هاي حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته، ثلمه‌اي جبران‌ناپذير و ضايعه‌اي بزرگ است.
ارتحال اين عالم عاليقدر كه عمر با بركت خويش را در مسير مجاهده و تهذيب نفس سپري نموده و ساليان متمادي حوزه هاي علميه و طلاب علوم ديني از وجود ايشان بهره‌مند بودند را به پيشگاه امام عصر (عج)، رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي، حوزه‌هاي علميه استان ، تمامي ارادتمندان و عموم ملت شريف استان بخصوص شهرستان کهگیلویه تسليت گفته و از خداوند متعال مسئلت داریم كه روح پرفتوح ايشان را با امام حسين(ع) و شهداي دشت كربلا محشور نمايد.
سرهنگ سید محمد موسوی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران

 


کد مطلب: 411961

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411961/پیام-تسلیت-شخصیت-ها-مقامات-سیاسی-مناسبت-گذشت-آیت-الله-آمیر-احمد-تقوی-3

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1