تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۴۱۱۹۶۱
با صدور پیام‌های جداگانه‌ای مطرح شد

پیام تسلیت شخصیت‌ها و مقامات سیاسی به مناسبت در گذشت آیت‌الله آمیر احمد تقوی (3)

۰
پیام تسلیت شخصیت‌ها و مقامات سیاسی به مناسبت در گذشت آیت‌الله آمیر احمد تقوی (3)
کبنا ؛شخصیت‌ها و مقامات کشوری و استانی در گذشت آیت الله آمیراحمد تقوی را با صدور پیام‌های جداگانه‌ای تسلیت گفتند؛ متن این پیام‌ها به شرح زیر هستند.

دستگاه قضایی شهرستان گچساران در پیامی درگذشت خطیب،معلم اخلاق و عالم ربانی حضرت حجت الاسلام آ میر احمد تقوی(رحمت الله علیه) را به تمامی مردم انقلابی و ولایت مدار استان خاصه کهگیلویه بزرگ،جامعه روحانیت و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نمود.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الله و اناالیه راجعون
با تاسف و تاثر فراوان خبر درگذشت خطیب،معلم اخلاق و عالم ربانی حضرت آمیر احمد تقوی موسس حوزه علمیه کهگیلویه بزرگ و یکی از علمای برجسته، مردم استان را در غم و اندوه فرو برد.
آن عالم بزرگوار سالهای متمادی از عمر خویش را صرف جهاد فرهنگی،ترویج معارف دینی،کمک به محرومیت زدایی کرد و در اوج ساده زیستی از هیچ گونه تلاشی نسب به مردم عقب نشینی نکرد و همه عمر خود را وقف مردم کرد.
بدین وسیله از درگاه خداوند متعال شمول رحمت و مغفرتش را برای ان مرحوم و صبر و تسلا برای بازماندگان مساله میداریم.
روابط عمومی دادگستری شهرستان گچساران
--------------------------
 
امید سبزعلی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز درگذشت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

«إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شیء إلی یوم القیامه»
امروز به برکت نظام اسلامی ایران و وجود نازنین علمای اسلام راهبرد جمهوری اسلامی ایران پرورش نسل انقلابی و مومن است و این نسل با تحمل سختی ها و گذر از گردن های سخت، ایران اسلامی را به ابرقدرتی بزرگ در منطقه خاورمیانه و جهان تبدیل کرده است که چشم و امید اسلام و مقاومت اسلامی در منطقه به این نظام ولایی دوخته شده است.
بدینوسیله در گذشت عالم ربانی حجت الاسلام والمسلمین آ میراحمد تقوی را به جامعه روحانیت معزز استان و مردم انقلابی شهرستان دهدشت تسلیت عرض می کنم.
امید سبزعلی
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز

--------------------
متن پیام تسلیت ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
 
” إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ،ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ ”
رحلت عالم مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین آسید میر احمد تقوی رحمه الله علیه ، موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب و جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی شهرستان گچساران گردید.
این عالم وارسته عمر با برکت خود را وقف ترویج معارف اسلامی نمود و در عرصه فقاهت، دیانت و ارائه خدمات ارزنده اجتماعی و نیز بنیانگذاری حوزه علمیه دهدشت و تربیت شاگردان برجسته، کارنامه درخشانی از خویش برجا گذاشت.
 
اینجانب ضایعه فقدان این روحانی خدوم را به حوزه‌های علمیه و مردم متدین استان بالاخص کهگیلویه بزرگ و شاگردان، علاقه‌مندان به ویژه بیت مکرم و سایر بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) را مسئلت دارم.
 ایوب مقیمی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران
------------------
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران درگذشت عالم ربانی آیت الله آمیراحمد تقوی را تسلیت گفت.
بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا

ارتحال عالم جلیل القدر، فقیه عالی مقام، مجاهد مخلص حضرت حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی “رحمت الله علیه ” موجب تاسف و تاثر گردید.
این عالم مجاهد در طول عمر با برکت خویش در حمایت از امام راحل، مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند
اینجانب فقدان آن عالم ربانی را محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بیت معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان علو درجات و غفران واسعه را مسئلت می‌نمایم
سرهنگ پاسدار سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران
-----------------
پیام تسلیت فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی به مناسبت فقدان عالم وارسته و ربانی آیت الله آمیر احمد تقوی
انا لله و انااليه راجعون
فقدان عالم و عارف وارسته و رباني، آيت الله آمیر احمد تقوی كه از علماي شجاع و انقلابي و مبارزين نهضت اسلامي بوده و از آغاز پيروزي انقلاب اسلامي همواره در تمامي صحنه هاي حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته، ثلمه‌اي جبران‌ناپذير و ضايعه‌اي بزرگ است.
ارتحال اين عالم عاليقدر كه عمر با بركت خويش را در مسير مجاهده و تهذيب نفس سپري نموده و ساليان متمادي حوزه هاي علميه و طلاب علوم ديني از وجود ايشان بهره‌مند بودند را به پيشگاه امام عصر (عج)، رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي، حوزه‌هاي علميه استان ، تمامي ارادتمندان و عموم ملت شريف استان بخصوص شهرستان کهگیلویه تسليت گفته و از خداوند متعال مسئلت داریم كه روح پرفتوح ايشان را با امام حسين(ع) و شهداي دشت كربلا محشور نمايد.
سرهنگ سید محمد موسوی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1