کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطبه‌های نماز جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد

خطر قطعی راه ارتباطی روستایی دیشموک/ شفافیت و مبارزه با فساد؛ لازمه‌ تحقق «دولت اسلامی»

25 مرداد 1398 ساعت 17:10

راه ارتباطی برخی از روستاهای بخش دیشموک نامناسب است که باید به آن توجه جدی کنید.


حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام‌جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: اهل تقوا برای خدا کار می‌کنند و اگر در اعمال ما تقوا نباشد هیچ‌کدامش پذیرفته نیست زیرا اخلاص در عمل و تقوا انسان را به‌سوی کامل شدن بالا می‌برد.
وی افزود: گروه‌های جهادی با این اقدام می‌توانند الگوی مناسبی برای دیگران باشند و ما هم می‌توانیم با کم ترینبضاعت در این بخش خدمات‌رسانی داشته باشیم.
امام‌جمعه دیشموک با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی گفت: کار بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی ارزشمند است و جهاد و خدمت‌رسانی وسیله 8 دل کندن از منافع شخصی و جلب رضای خداوند است.
راوند از خدمات جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از زحمات مدیرکل کمیته امداد استان و پزشکانی که در آجم خدمات‌رسانی کردند تقدیر و تشکر به عمل ورد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به دیدار نماینده مردمی یمن با رهبر انقلاب گفت: ایران اسلامی الگویی برای کشورهای آزادی‌خواه و مردم یمن شده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب وعده پیروزی ملت یمن را در برابر عربستان سعودی داده است و پیروز این مبارزه مردم یمن هستند که با عبور از این پیچ تاریخی مردم یمن حکومت اسلامی می‌توانند تشکیل دهند و این وعده‌ای بود که رهبری معظم به نماینده مردم یمن داده بود.
راوند در خصوص سخنان نماینده مردم یمن گفت: مواضع رهبری انقلاب را روحیه‌بخش و امتداد ولایت پیامبر دانستند و ملت یمن به رهبری انقلاب اسلامی اقتدا کرده است زیرا ملت ایران با اقتدا به ولایت‌فقیه می‌توانند خار چشم دشمنان شوند و پهباد آمریکایی و کشتی انگلیسی را سرنگون و توقیف کند.
امام‌جمعه شهر دیشموک با اشاره به مبارزه دستگاه قضایی با مفسدین گفت: ازجمله برنامه‌هایی که در کشور در حال انجام هست مبارزه با فساد و مفسدان است.
وی افزود: هاضمه نظام فسادپذیر نیست و فساد در هیچ کجا با اقدامات رئیس دستگاه قضا لانه نمی‌کند و جلوی مفسدان و اموال نامشروع برخی از مسئولین گرفته می‌شود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اعیاد پیش رو گفت: ولادت امام هادی (ع) در روز آتی خواهیم داشت که اول و آخر خیر اهل‌بیت پیامبر (ص) است که یادگار ایشان زیارت جامعه کبیره در مفاتیح‌الجنان است.
وی با اشاره به عید غدیر و مشخص شدن امیرالمؤمنین (ع) به جانشینی پیغمبر (ص) گفت: در روز عید غدیر نعمت‌ها بر مسلمانان اتمام و دین آنان کامل شد زیرا جانشینان پیغمبر (ص) که از نسل امام علی (ع) هستند برای همگان آشکار شدند.
وی افزود: در ارج و منزلت امیرالمؤمنین (ع) همین بس که علمای اهل سنت در مناقب امیرالمؤمنین کتاب‌های زیادی نوشتند و سخنان پیغمبر (ص) در خصوص آن امام همام را منتشر کردند.
راوند در همین زمینه گفت: بر همه ما واجب و ضروری است که مبلغ غدیر باشیم و می‌توانیم در روز عید با روزه گرفتن، لباس نو پوشیدن، شیرینی دادن، اطعام کردن و جشن گرفتن غدیر را معرفی کنیم.
امام‌جمعه شهر دیشموک با اشاره به رحلت آمیر احمد تقوی گفت: حجت‌الاسلام تقوی اولین مؤسس حوزه علمیه شهر دهدشت به‌عنوان یکی از پیشگامان عرصه علم و دانش در منطقه بود که رحلت جان‌گداز ایشان را به عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌کنم.
وی با اشاره به اولین سفر کاری استاندار به بخش دیشموک گفت: برخی از روستاهای بخش دیشموک همچون روستاهای رودریش، آجم و سرگچ همچنان راه ارتباطی نامناسب دارند که در فصل سرما به کلی قطع می‌شود و امکان عبور و مرور در آن وجود ندارد که از استاندار و مسئولین خواهان توجه جدی به بخش دیشموک در خصوص راه های ارتباطی روستایی هستیم.
 
علوم پزشکی جلوی منکرات را در مراکز درمانی چاروسا بگیرد
امام‌جمعه قلعه‌رئیسی گفت: به مسئولان علوم پزشکی استان و مسئولان مربوطه شهرستانی تذکر می‌دهم جلو منکرات را در مراکز درمانی این منطقه بگیرید.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قلعه‌رئیسی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا رعایت حق ارباب رجوع است برخورد مناسب تواضع و خوش اخلاقی و خوش رفتاری داشتن صبر و حوصله در برابر ارباب رجوع مهر و محبت و قدرت شنیدن و رعایت عدل و انصاف اینها از حقوق ارباب رجوع است.
وی گفت: در برخورد با ارباب رجوع رضایت خدای متعال را در نظر بگیریم نه سفارش‌ها و صاحبان قدرت و ثروت و هم خطی‌ها و هم حزبی‌ها و حامیان تفکرات سیاسی خویش را احترام کنیم و بقیه را تحقیر کنیم.
این خطیب جمعه افزود: یکی از گرفتاری‌های مردم در ادارات این است که بعضی اصلا به مردم توجه نمی کنند به مردم بی احترامی می‌کنند با اخلاق بسیار نامناسب با مردم رفتار می‌کنند در حالی که مدیران و مسئولان در جامعه اسلامی نوکر و خدمتگذار مردم هستند و مردم سرمایه نظام و انقلاب می‌باشند حقیقتا مدیران و مسئولانی که مردم را تحقیر می کنند با مردم بدرفتاری می‌کنند آثار کار این مدیران از تحریم‌های آمریکا اثرگذارتر است و عمل اینها از اقدامات آمریکا بدتر است چون باعث نارضایتی عمومی و ناراحتی و دلسردی  نا امیدی مردم می‌شود.
وی گفت: مجددا از باب خیرخواهی به مسئولان علوم پزشکی استان و مسئولان مربوطه شهرستانی تذکر می‌دهم جلو منکرات را در مراکز درمانی این منطقه بگیرید اگر توجه نکنید به وعده‌ای که دادم عمل خواهم کرد.
صلواتی در ادامه خطبه‌ها گفت: حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی از سرمایه های بزرگ معنوی استان عالمی وارسته و یک روحانی مجاهد و هدایتگر و مدافع ارزشهای اسلامی و انقلابی و مروج معارف نورانی آل الله بود.
وی گفت: در آستانه سالگرد ۲۸ مرداد ۳۲ هستیم پیام آن است که همچنان آمریکا خیانتکار و بدقول و بدعهد و دروغگو است و باید از مصدق عبرت گرفت که با آمریکا برای ملی شدن صنعت نفت مذاکره کرد ولی آمریکا همزمان بر علیه او توطئه طراحی و او را برکنار کرد.
صلواتی گفت: روز عید غدیر  روز عیدالله اکبر عید اهل بیت محمد ص و اشرف اعیاد اسلامی است درس غدیر بر پایه حکومت عدل الهی و آموزه غدیر تبعیت از ولایت است.
 
امام‌جمعه یاسوج با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم به مسلمانان و با بیان اینکه در این روز بزرگ و فرخنده به فرمان خداوند امامت با نبوت پیوند ابدی یافت گفت: غدیر خم رویدادی عظیم و ابرحماسه تاریخ اسلام است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی گفت: زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد کشور ایران حتی سیم خاردار هم نداشت اما امروزه جوانان ما توانسته اند هواپیماهایی جنگی، زیر دریایی و قایق های پرنده ای بسازند به گونه ای که کشور های دوست و دشمن به قدرت نیروی انتظامی و نظامی ما معتقد هستند.
امام‌جمعه یاسوج با اشاره به قدرت صنایع دفاعی ایران اسلامی افزود: موشک عاشورا با برد دوهزار کیلومتر نشانی از اقتدار نیروی انتظامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با به نمایش گذاشتن موشک عاشورا آمریکا و اسراییل به این باور رسیدند که اگر ایران بخواهد از این موشک استفاده کند در لحظه ای آنها را سرنگون می کند.
وی گفت: جوانان ما با سرنگون کردن گرانقیمت ترین پهباد آمریکا به زیر دستان آمریکا هم نشان دادند که این کشور قابل اعتماد نیست و به همین دلیل انگلیس مجبور شد تا کشتی ما را آزاد کند.
وی به شخصیت عالم ربانی سید آمیر احمد تقوی اشاره کرد و گفت: این روحانی بزرگ و برجسته استانی مؤسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه، انسانی دلسوز، مبلغی واقعی و کاملا خود ساخته بود.
 
 
کودتای ۲۸ مرداد نتیجه مداخله استکبار در امور کشور
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ نتیجه مداخله مستقیم استکبار و بیگانه گان در امور کشور بود.
 امام‌جمعه موقت سی سخت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ را نتیجه مداخله آشکار دولت‌های انگلیس و آمریکا در امور کشور دانست و گفت: کشور‌های غربی وقتی منافع خود را در دولت مصدق در خطر دیدند تاب نیاوردند و زمینه را برای یک کودتای نظامی مهیا کردند تا به دنبال آن دولت قانونی وقت ایران را از کار برکنار و بار دیگر رژیم شاهنشاهی و حافظ منافع خود را بکار گماشتند.
حجت‌الاسلام رضوانی قدرت بالای دفاعی کشور را رمز سربلندی ملت ایران دانست و افزود: افزایش توان نظامی و دفاعی ایران اسلامی موجب شده تمامی آن‌هایی که چشم طمع به منابع ملی کشور را دارند هرگز به مقاصد شوم خود نرسند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی از چهره‌ای فاخر و بنام استان و منطقه اشاره کرد و گفت: وجود این عالم ربانی در حفظ و حراست از دینداری مردم و جامعه بسیار مهم و و موثر بود و اکنون با کوله باری از باقیات و صالحات شایسته به دیدار حق شتافت.
 
امام‌جمعه لنده یکی دیگر از الزامات فرهنگ علوی را مبارزه با چپاولگران و اختلاس گران عنوان کرد.
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر لنده با توجه به فرا رسیدن عید غدیر گفت: باید پیام غدیر به درستی دربین مردم جامعه نهادینه شود، زیرا غدیر شکر نعمت الهی و ولایت‌فقیه است که در این روز باید در عمل به مهمترین وصیت رسول اکرم (ص) جامه عمل بپوشانیم.
امام‌جمعه شهر لنده افزود: تجلی عشق به ولایت یک حرکت جهانی است که در همین دیدار سخنگوی جنبش انصارالله اعلام شد که ما پشت سر ولایت‌فقیه هستیم و این نشان از عمق ژرف اندیشی و جایگاه ولایت است.
وی گفت: خدمت‌رسانی به محرومین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود تا این خدمت‌رسانی در جامعه نهادینه شود و مردم باید در کنار مسئولین این خدمت را مضاعف کنند.
امام‌جمعه لنده یکی دیگر از الزامات فرهنگ علوی را مبارزه با چپاولگران و اختلاس گران عنوان کرد و گفت: حرکت قوه قضائیه نشانگر حرکت در این مسیر است.
محمودی اصل گفت: تعرض و برخورد با مسلمانان مظلوم کشمیر ناشی از توطئه‌های دشمنان است که در یمن، نیجریه و سایر کشور‌های مسلمان جنایاتی می‌شود و جامعه جهانی سکوت می‌کند، ولی ایستادگی ما باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: ارتحال سید آمیراحمد تقوی یکی از خبر‌های ناگواری بود که جامعه استان را محزون کرد این عالم ربانی مصلح بزرگ اجتماعی بود و تاسیس حوزه علمیه نشان از تربیت نسلی پویا برای اسلام بود که شاگران وی در جبهه‌های مختلف در حال خدمت هستند ومیثاق مردم شهرستان‌های استان و حضور باشکوه در مراسم ارتحال ایشان نشان از پیوند عاطفی این مردم با روحانیت است.
 محمودی اصل به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان به کشور اشاره کرد و گفت: جا داردداز حماسه‌های باشکوه صبر و ایثار آنان در طول زمان اسارت تقدیر کرد.
 
امام‌جمعه شهر چرام با اشاره به اینکه، پس از انتصاب حضرت امیرالمؤمنین (ع) غدیر خم در تاریخ اسلام جاودانه و حماسه ساز شد گفت: دین اسلام با ولایت کامل شد.
حجت‌الاسلام افشار با بیان اینکه، در زمانی که انگلیس خبیث با حمایت از تحریم آمریکا، به قصد متوقف ساختن ناوگان کشتیرانی ایران، ازجمله کشتی‌های نفتکش و کالابر و فشار مضاعف بر جمهوری اسلامی، اقدام به توقیف کشتی نفتکش گریس یک در جبل الطارق نمود افزود: انگلیس هیچگاه فکر نمی‌کرد، این اقدام ودزدی دریایی پایانی فضاحت بار برای این کشور پیر، اما خبیث به بار بیاورد وچند روز بعد پاسداران انقلاب اسلامی دزدی بین اللمللی آن‌ها را پاسخ دهند.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز انگلیس خبیث مجبور شد با خفت تمام کشتی نفتکش ایران را آزاد سازد و این امر پایانی بود بر طرح خطرناکی که آمریکا به آن امید بسیار بسته بود و حالا درمانده شده و نظاره گر این اقتدار عظیم است گفت: کجاست آن دوره‌ای که محمد رضا پهلوی با یک نهیب انگلیس، کشور بحرین را از ایران جدا ساخت.
امام‌جمعه شهر چرام با اشاره به اینکه خداوند بر درجات این رهبر عزیز، شریف و حکیم ما بیفزاید که به برکت فرهنگ علوی وحسینی به ایران اسلامی در دنیا عزت داد گفت: اقدامی شرم آور در تاریخ ننگین حکومت پهلوی که با هیچ دروغ و شانتاژ رسانه‌ای قابل سرپوش گذاشتن نیست و یکی از سیاست‌های دست اندرکاران رژیم پهلوی، تبلیغ «بی‌ارزش بودن بحرین» بود؛ براساس این سیاست، مدام گفته می‌شد که نگهداری بحرین هزینه‌های زیادی خواهد داشت و همچنین هیچ فایده‌ای برای کشور ندارد.
وی گفت: قبل از جدایی بحرین حق استفاده از منابع بستر برای ایران تا نزدیکی سواحل عربستان و قطر ادامه پیدا می‌کرد، نفت و گاز طبیعی و ماهی و مروارید از منابع طبیعی دیگر این جزیره است، جایی که به تازگی بحرین در سواحل غربی این جزیره به عظیم‌ترین میدان نفتی تاریخ این کشور دست یافته است.
امام‌جمعه شهر چرام، با اشاره به اینکه در روایت‌ها آمده است که شیطان در چند جا نعره زده است، ازجمله وقتی که سوره حمد نازل شد، چون ام الکتاب و خلاصه قرآن است.
حجت‌الاسلام والمسلمین افشار با بیان اینکه، اتصال به امیرالمؤمنین اتصال به قرآن است، چون حقیقت قرآن همین‌ها هستند گفت: همان طوری که در جنگ صفین وقتی سربازان معاویه قرآن‌ها را در نیزه‌ها قرار دادند حضرت فرمودند آن‌ها را بزنید قرآن ناطق من هستم و حقیقت قرآن در سینه‌ی اهل علم است و اهل علم هم دوازده امام هستند، حقیقت قرآن در سینه‌ی و ذات آن هاست.
 
امام‌جمعه موقت شهر لیکک گفت: مقاومت و ایستادگی رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
امام‌جمعه موقت لیکک در خطبه‌های این هفته گفت: آزادگان و اسرا وقتی آزاد شدند و به خاک میهن برگشتند بر خاک وطن بوسه زدند که نشان از وابستگی آن‌ها به این آب و خاک است.
حجه الاسلام مجاهدی افزود: مردم مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادگان هستند و باید قدرشناس آن‌ها باشند تا گوشه‌ای از درد‌ها و شکنجه‌های آن عزیزان را التیام ببخشند.
وی با اشاره به ایام حج گفت: برائت از مشرکین یکی از اعمال مهمی است که در زمان حج باید انجام شود و دشمنان از اتحاد مسلمانان وحشت دارند.
حجه الاسلام مجاهدی با اشاره به گروه بلاک واتر گفت: این گروه به نیابت از استکبار جهانی در کشور‌های اسلامی کار ترور را به سرانجام می‌رساند و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند.
وی با اشاره به جنگ عربستان با مسلمانان یمن گفت: آل سعود و امارات با برافروختن جنگ علیه مسلمانان یمن به اسلام خیانت می کنند و با آمریکای جنایت کار برای دشمنی با شیعیان همکاری می‌کنند که با مجاهدت رزمندگان اسلام هیچ کاری از پیش نخواهند برد وقطعا پیروزی از آن جبهه مقاومت است.
حجه الاسلام مجاهدی ادامه داد: انگلستان و استکبار جهانی با توقیف کشتی ایران جنگ روانی راه انداختند که با مقاومت ایران اسلامی و اقتدار سپاهیان اسلام آن کشتی که توسط دست نشانده دولت انگلستان انجام شد نهایتا آزاد شد و ثابت شد توانایی مقابله با ایران اسلامی را ندارند.
حجه الاسلام مجاهدی نسب با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آ میر احمد تقوی گفت: مرگ ایشان نقصانی جبران ناپذیر برای استان است و شخصیت ایشان چنان بود که هیچ وقت مناسب دولتی را نپذیرفته و به همین دلایل، مردم در همه موارد حرف ایشان را فصل الخطاب می‌دانستند.
وی ادامه داد: خبرگزاری صدا و سیما در سطح شهرستان به تلاش بی وقفه و کار جهادی خبر‌ها را پوشش و با جسارت هر چه تمام که ویژگی یک خبرنگار است تمام مشکلات شهرستان را پیگیری می‌نماید.
حجه الاسلام مجاهدی نسب با اشاره به آثار گناه گفت: آثار بسیاری از گناهان باعث از بین رفتن حسنات است و باید هوشیار بود که رذائل اخلاقی را انتشار ندهیم.
وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر را باید کسانی انجام دهند که خود مبرا از عیب باشند و مقبولیت در جامعه داشته باشند تا بتوانند در اصلاح امور جامعه قدم‌های مثبت بردارند.
خطیب موقت نماز شهر لیکک بیان کرد: هر کسی که دیگران را پر از عیب می‌بیند نمی‌تواند در زمینه امر به معروف و نهی از منکر موفق عمل نماید.
حجه الاسلام مجاهدی با اشاره به فضای مجازی گفت: از فضای مجازی می‌توان استفاده صحیح نمود و یا برعکس، باعث نشر اکاذیب و بدعت‌های ناروا شد که می‌طلبد مردم هوشیار باشند و از این فضا برای انتشار دین و مذهب، اخلاق حسنه و رواج نیکی‌ها تلاش نمایند.
 
امام جمعه دوگنبدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: فردا ۲۶ مردادماه میلاد مبارک امام هادی علیه السلام است و به همه عزیزان این روز بزرگ را تبریک عرض می‌کنم، ائمه اطهار علیهم السلام خلیفه الله هستند.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: ۲۶ مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهمن اسلامی است، این روز بسیار بزرگ است و حضرت آقا فرمودند که این کشور همیشه به رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس به خصوص به خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و آزادگان سرفراز مدیون است.
حجازی اظهارکرد: ما و همه نسل‌های آینده همیشه مدیون رشادت‌های این عزیزان هستیم و باید حواسمان هم جمع باشد، عزت این ملت و مملکت بعد از عنایت پروردگار مرهون خدمات شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است.
امام جمعه دوگنبدان با اشاره به عید سعید غدیر خم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که این عید از همه اعیاد دیگر اسلامی بالاتر، پرمعناتر و تاثیر این عید از باقی اعیاد هم بیشتر است، چرا که تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و حکومت در این حادثه غدیر معین شد؛ و ویژه برنامه‌های مطلوبی برای این روز بزرگ در این شهرستان تدارک دیده شده است.
وی چهارشنبه ۳۰ مردادماه سالروز به آتش کشیدن مسجد اقصی در سال ۱۹۶۹ میلادی توسط صهیونیست‌ها را یادآور شد و افزود: این روز هم روز جهانی مسجد نام گرفته است، پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند که هیچ روزی نیست الا اینکه ملک و فرشته‌ای به اهل قبرستان خطاب می‌کند غبطه از چه کسانی می‌خورید؟ که می‌گویند از اهل مساجد.
حجازی گفت: ۳۱ مردادماه نیز روز صنعت دفاعی است که از برون دشمن می‌خواهد که ایران از قدرت دفاعی اش دست بردارد و به نوعی برده آن‌ها شود، اما مقام معظم رهبری می‌فرمایند در خصوص ابزار‌های دفاعی کشور و هر آنچه که اقتدار ملی کشور را تامین می‌کند هیچ گونه چانه زنی و معامله‌ای با دشمن نداریم و راه اقتدار و پیشرفت را با اقتدار به پیش خواهیم برد.
امام جمعه با اشاره به رحلت بنیانگذار نخستین حوزه علمیه استان افزود: امروز علاوه بر اینکه استان عزادار است، بلکه اسلام نیزعزادار است، ارتحال جانسوز عالم عامل عارف، مرحوم آیت الله آمیراحمد تقوی رضوان الله تعالی علیه را به همه مومنین و مومنات تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه سوق در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی، وی را مایه افتخار استان و کشور خواند و گفت:حضور حماسی و پرشور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم ربانی، تجدید بیعتی است با روحانیت انقلابی و مومن وی در ادامه به خصوصیات اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی وی پرداخت و افزود:مرحوم آمیر احمد تقوی عالمی عالم، انسانی وارسته و متقی، مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر بود که در طی دوران زندگی خود، کار‌های بسیار شایسته و خدمات ارزنده‌ای به این منطقه و استان داشته است و مخصوصا از لحاظ دینی مردم را  با احکام الهی آشنایی داده است.
کیانی اصل در ادامه به آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت:دوران سخت زندگی اسرای ایرانی در اردوگاه‌های عراقی، سرانجامی غرورآفرین و عزت بخش را با خود به همراه داشت.


کد مطلب: 411955

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411955/خطر-قطعی-راه-ارتباطی-روستایی-دیشموک-شفافیت-مبارزه-فساد-لازمه-تحقق-دولت-اسلامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1