کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر«آمیر احمد تقوی»

24 مرداد 1398 ساعت 21:55

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: فردا جمعه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم تشییع ، محدودیت های ترافیکی ویژه ای در تمامی مسیرهای منتهی به بلوار پاسداران شهر دهدشت ، تا میدان مرکزی و سپس تا حوزه علمیه ، اعمال خواهد شد که انتظار می رود از سوی رانندگان و تمامی هم استان ها ، همکاری لازم صورت پذیرد.


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد، از اعمال محدودیت ترافیکی به جهت مراسم تشییع پیکر عالم ربانی«آمیر احمد تقوی» خبر داد.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال این عالم ربانی، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به جهت مراسم تشییع پیکر میر احمد تقوی خبر داد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  تصریح کرد: فردا جمعه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم تشییع ، محدودیت های ترافیکی ویژه ای در تمامی مسیرهای منتهی به  بلوار پاسداران شهر دهدشت ، تا میدان مرکزی و سپس  تا  حوزه علمیه ، اعمال خواهد شد که انتظار می رود از سوی رانندگان و تمامی هم استان ها ، همکاری لازم صورت پذیرد.
وی از رانندگان خواست جهت پیشگیری از تشکیل گره‌های ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در ساعت ذکر شده، ضمن همکاری با ماموران پلیس،برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.


کد مطلب: 411941

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411941/محدودیت-های-ترافیکی-مراسم-تشییع-پیکر-آمیر-احمد-تقوی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1