تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۳۳
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در شورای اداری شهرستان؛

پایگاه مدیر پایگاه مردمی است نه پایگاه سیاسی / تجمعات جلوی ادارات عمدتاً از عدم پاسخگویی مسئولان است / مدیرانی که یا در خواب‌اند یا خاموش‌اند

۸
۰
پایگاه مدیر پایگاه مردمی است نه پایگاه سیاسی / تجمعات جلوی ادارات عمدتاً از عدم پاسخگویی مسئولان است / مدیرانی که یا در خواب‌اند یا خاموش‌اند
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: پایگاه مدیر باید پایگاه مردمی باشد نه پایگاه سیاسی، هر مدیری نگاه سیاسی خودش را دارد و می‌تواند در فضای سیاسی و خارج از وقت اداری کار کند. اما نه با امکانات دولت و اموال دولت.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 24 مرداد ماه 98) شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری و با حضور عبدالحمید پناهی معاون سیاسی و پورشریفی معاون برنامه ریزی و توسعه و مدیران شهرسانی در محل جلسات فرمانداری برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در ابتدا ارتحال عالم ربانی آیت الله آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت و بعد تذکر جدی به معاونین خود داد و گفت: جلسات مهمی در سطح شهرستان داریم، جلسه شورای برنامه ریزی، شورای تأمین و شورای اداری از اهمیت بالایی برخوردار هستند که یا مدیران در این جلسات شرکت نمی‌کنند و یا خیلی هم بی نظم حضور پیدا می‌کنند که همین جا از معاونین خودم می‌خواهم که با مدیران برخوردهای قانونی انجام بگیرد و در غیر این صورت با خود آنها برخورد می‌شود.
کناری که دلش حسابی از دست مدیران کم کار شهرستان بویراحمد به درد آمده بود، به برنامه‌های هفته دولت اشاره کرد و گفت: به بعضی از ادارات بیش از سه بار نامه زده‌ایم که پروژه‌های خود را برای افتتاح یا کلنگ زنی سریعاً اعلام بکنند که این کار را تاکنون نکرده‌اند.
فرماندار بویراحمد قبل از اینکه صحبت‌های اصلی خودش را پیرامون انتخابات مجلس که بر طبل آن از روزها و ماه‌ها قبل در فضای مجازی و حقیقی کوبیده شده است، بپردازد، خبر از حضور تیم 30 نفره سینمایی در شهرستان بویراحمد برای ساخت یک فیلم سینمایی خبر داد و گفت: یک تیم 30 نفره از هنرمندان سرشناس کشورمان از جمله فلامرز قریبیان به شهرستان بویراحمد سفر خواهند کرد که انتظاریم داریم اعضای شورای اداری هماهنگی لازم را برای آنها داشته باشند، تا با خاطره خوبی از این استان خارج شوند. این تیم حدود یک ماه در شهرستان بویراحمد می‌مانند.
کناری در ادامه پاسخگویی به مردم را مهمترین وظیفه مدیران دانست و گفت: تجمعاتی که گاهاً در جلوی فرمانداری، استانداری، واحد خبر یا اداره اطلاعات انجام می‌گیرد، عمدتاً از عدم پاسخگویی مدیران است.
وی از عدم حضور بعضی مدیران در بین مردم به شدت گلایه کرد و گفت: مدیران باید مراسمات مذهبی و مناسبت‌های دینی حضضور داشته باشند. شماها مدیران شهرستان مرکز استان هستید که نصف جمعیت این استان در شهرستان بویراحمد حضور دارند. مدیران نباید به سادگی از کنار میزهای خدمت عبور کنند. به مردم باید پاسخگو باشید.
فرماندار بویراحمد در ادامه پرده از سهل انگاری بعضی مدیران هم برداشت و گفت: بخشداری که اطلاع ندارد در بخش او چه می‌گذرد و مردم چه مشکلاتی دارند، این فاجعه است.
کناری به موضوع اصلی این روزهای جامعه هم گریزی زد و توصیه‌های لازم را به مدیران کرد و گفت: عزیزان در آستانه انتخابات هستیم، متأسفانه در بعضی حوزه‌ها نارضایتی‌ها این روزها زیاد می‌شود. دستگاه‌های خدمات رسان، بخشداران و روسای ادارات پای کار باشند. کم کاری و عدم پاسخگویی به مردم از هیچ مدیر شهرستانی و بخشداری پذیرفتنی نیست و مدیران بروند بین مردم و مشکلات آنها را رسیدگی و پاسخ باشند و با آنها با صداقت حرف بزنند. این مردم، مردم خوبی هستند و قطعاً می‌پذیرند.
وی ادامه داد: اما اگر بی خیال باشیم، کارشناس یک حرف بزند، و درب اتاق رئیس هم بسته باشد، سنگ روی سنگ بند نمی‌آید. درب‌ها را ببندیم و پاسخگو نباشیم و با بی حرمتی هم پاسخ ارباب رجوع را بدهیم. نارضایتی‌ها بیشتر می‌شود. دستگاه‌های امنیتی و مسئول هر نارضایتی عمومی را رصد می‌کنند. لذا خواهش دارم که بیشتر بین مردم باشید، مدیر شهرستان بویراحمد باید نصف جمعیت استان را پاسخگو باشد و فرق دارد با مدیر شهرستان دیگری. حقیقتاً باید بیشتر پای کار باشیم. گاهی مجبور هستیم که برای برنامه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها چند بار با یک مدیر هماهنگی کنیم.
 شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در ادامه بیان کرد: پایگاه مدیر باید پایگاه مردمی باشد نه پایگاه سیاسی، حرف‌های مردم را خوب بشنویم و مشکلات آنها را خوب ببینیم و هر جایی که مردم قانع نشدند، بروید و بین آنها حضور پیدا کنید. نباید مسائل کوچک به دلیل سهل انگاری به مسائل بزرگ تبدیل شوند.
در ادامه کناری با بیان اینکه انگاره خیلی خطرناک این است که مردم احساس کنند، دستگاه‌های دولتی ناکارآمد هستند و مدیر و پرسنل ادارات ناکارآمد هستند، افزود: دشمنان این مرز و بوم نتوانستند این مردم را ناامید کنند، اما خدای نکرده نباید ناکارآمد مدیران مردم را ناامید کند و دشمن روی این ناکارآمدی دست می‌گذارد. نباید بود و نبود فلان اداره هیچ فرقی نداشته باشد. بیش از یک سال و 6 ماه یک اداره در این شهرستان تعطیل است و مدیر شهرستانی ندارد و رسانه هم هم اطلاع ندارند.
فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: کارها را با نگاه سیاسی نبیند، شماها مدیر همه جریانات سیاسی و مدیر نظام اسلامی هستید. از نقدها بر آشفته نشوید و اگر نقدی وارد شد، اصلاح کنید در غیر این صورت با رسانه‌ها وارد صحبت شوید. نه اینکه در تقابل و کنش با رسانه‌ها قرار بگیرد.
وی به ویژگی‌های انتخابات خوب اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری و سالم از ویژگی‌های انتخابات خوب است. هیچ مدیری حق ندارد از امکانات دولت له یا علیه فردی در انتخابات استفاده کند. هر مدیری نگاه سیاسی خودش را دارد و می‌تواند در فضای سیاسی و خارج از وقت اداری کار کند. اما نه با امکانات دولت و اموال دولت.
کناری گفت: تنور انتخابات باید داغ باشد، البته نه با تخلف و کارهای غیرقانونی. اگر انتخابات با شکوه باشد، کشو در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد.
فرماندار بویراحمد در ادامه به موضوعات آتش سوزی جنگل‌ها و منابع طبیعی هم گریزی زد و گفت: در هنگام آتش سوزی ها همه ادارات باید کمک و همکاری کنند در آتش سوزی محمود آباد وقتی با مدیران تماس می‌گرفتیم، یا خواب بودند و یا گوشی آنها خاموش بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وای به روزی که مسولین خود را بخواب بزنند
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه تکی.. هم کاربلد هم خوشتیپ هم مقتدر
حسن
Iran, Islamic Republic of
آفرین برفرماندار توانا که هوشش به همه جا هست بخصوص منابع طبیعی . حالا نکند منابع طبیعی هم خواب بوده
Iran, Islamic Republic of
اره مگه خودتون برا هم پپسی باز کنید
Iran, Islamic Republic of
آقای کناری خیلی فکر میکنن مردمی هستن در حالیکه در توزیع بودجه شهرستانی کاملا سیاسی برخوردار شده بیچاره مردم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مردمی بودن بعضی ها را دچار کرده. ولی از جناح بازی ابایی ندارن.
Iran, Islamic Republic of
اگر پایگاه مردمی است پس چرا مدیر بصورت سیاسی انتخاب میشه
احسانی
Sweden
کبنا لطفا سانسور نکن
لقای کناری:
پایگاه تو فقط و فقط حمایت نماینده بود و همین
دم از پایگاه مردمی کسی میزند که پستی را که به دست آورده با تکیه بر توانایی ها و شایستگی هایش بدست آورده . برای کسب پست
ار خدا بترسید و شعار ندهید. الان فکر میکنی دنیا به کامته ولی سخت در اشتباهی
یه روز نه پستی هست و نه تریبونی
خدا هست و بس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1