کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر جهاد کشاورزی گچساران:

۲۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های نیمه‌تمام کشاورزی گچساران اختصاص یافت

24 مرداد 1398 ساعت 8:51

هم اکنون ۵۰ طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۸۰درصد در گچساران در دست اجراست



مدیر جهاد کشاورزی گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران گچساران اظهار داشت: هم اکنون ۵۰ طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۸۰درصد در گچساران در دست اجراست.
سید عبدالوهاب پورالحسینی افزود: امسال ۲۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی حوزه کشاورزی این شهرستان اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: طرح انتقال آب به ۵۸۰ هکتار زمین کشاورزی باباکلان،آبیاری یک هزار و ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی در دشت لیشتر و آبرسانی به ۸۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی «آبرزی» از طرح های مهم در دست اجرای این شهرستان است.
پورالحسینی گفت:گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد که ۱۷ هزار هکتار آن آبی یا در حال تبدیل به شدن آبی است.
وی با بیان اینکه این شهرستان ۲ هزار هکتار باغ دارد عنوان کرد: ۳۰۰ هکتار از این میزان در سال گذشته در مناطق دیل و آرو احداث شده است.
پورالحسینی ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از طرح هایی مانند آبرسانی به باباکلان،توسعه باغ ها در دشت امامزاده جعفر تولید انواع میوه در گچساران افزایش چشمگیری یابد.
مدیر جهاد کشاورزی گچساران تصریح کرد:خدمات رسانی به کشاورزان در قالب ۶ پهنه با ۵۵ کارشناس ترویج در این شهرستان انجام می شود.
وی تلاش برای جذب تسهیلات روستایی عشایر جهت اجرای طرح های کشاورزی به ویژه در بخش دام و طیور از راهبردهای جهاد کشاورزی این شهرستان در سال جاری است.
 


کد مطلب: 411924

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411924/۲۳۰-میلیارد-ریال-طرح-های-نیمه-تمام-کشاورزی-گچساران-اختصاص-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1