تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۴۱۱۹۱۱

دستور ویژه سیدکامل تقوی نژاد، مشکل اعزام بیماران لنده را حل کرد

۲
۱
دستور ویژه سیدکامل تقوی نژاد، مشکل اعزام بیماران لنده را حل کرد
کبنا ؛
با همکاری و دستور سیدکامل  تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت یک دستگاه آمبولانس  پیشرفته در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده قرار گرفت تا یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این شهرستان درباره اعزام بیماران، حل شود.
به گزارش کبنا؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در آئین رونمایی از آمبولانس پیشرفته مرکزخدمات جامع سلامت شهری لنده گفت: از تلاش و حمایت‌های همیشگی جناب آقای تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات بهداشت و درمان که حمایت ویژه‌ای در زمینه رفع این دغدغه مردمی  داشتند، تقدیر می‌کنیم.
امراله خانی افزود: باتوجه به اینکه تنها یک آمبولانس در مرکز خدمات جامع سلامت داشتیم و برخی بیماران به طور همزمان باید به بیمارستان دهدشت در فاصله۳۵کیلومتری اعزام می‌شدند و با توجه به اهمیت این موضوع در سفر تیرماه امسال به وزرات  بهداشت مهمترین مطالبه ما اختصاص یک دستگاه آمبولانس بود که خوشبختانه هم اکنون در اختیار شبکه بهداشت و درمان لنده قرار گرفته است.
برپایه این گزارش؛ این آمبولانس دارای امکانات دی سی شوک، ساکشن،اکسیژن، ست آتل شکست بندی و سایر امکانات لازم جهت اعزام بیمار است.
با اضافه شدن این آمبولانس پیشرفته تعداد آمبوانس های مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان لنده به دو امبولانس افزایش یافت که گام مهمی در جهت ارتقای شاخصه‌های سلامت در این شهرستان محسوب می‌شود.
وی اظهارکرد: اعتبار این آمبولانس با ارز4200تومانی به مبلغ یک میلیارد و 200میلیون تومان است که می‌تواند در جهت ارتقای شاخص‌های سلامت این شهرستان تاثیرزیادی داشته باشد.
سید کامل تقوی نژاد، از مدیران موفق استان کهگیلویه وبویراحمد در تهران است که هم اکنون مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت را بر عهده دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قبادی چرام
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر تو
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
هدف از این مطلب روی سایت کبنا ،این است که را ازرئیس شبکه بر ندارند که غیر ممکنه، باید تغییراتی باشه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1