تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۱۱۹۰۹

اخراج استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد از دانشگاه/ بازگشت استاد خاطی را به صلاح دانشگاه نمی‌دانم

۱۶
۱
اخراج استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد از دانشگاه/ بازگشت استاد خاطی را به صلاح دانشگاه نمی‌دانم
کبنا ؛
پس از انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به محمدعلی احمدی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد و استاد دانشگاه تربیت مدرس که اخیرا در فضای مجازی اتفاق افتاد، رئیس دانشگاه تربیت مدرس نسبت به حضور وی در این دانشگاه واکنش نشان داد.
به نقل از ایسنا؛ رییس دانشگاه تربیت مدرس در خصوص پرونده‌های موجود در کمیته تخلفات اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس نیز گفت: این کمیته متشکل از اساتید مسلط به حقوق، فقه،‌جزا، اصول و غیره به طور دقیق و با ظرافت زیاد مشکلات اخلاقی و همچنین شکایت ارسالی از اعضای هیات علمی را مورد بررسی قرار می‌دهد خوشبختانه آمار تخلفات اعضای هیات علمی این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های دیگر بسیار کم است، اما این کمیته می تواند رای به انفصال یا اخراج را برای پرونده‌ها صادر کند.
رییس دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: بیشترین پرونده‌های تخلف اعضای هیات علمی ارسالی به هیات رسیدگی به تخلفات به غیبت اساتید مربوط می‌شود مثلا اساتید زیادی از دانشگاه به دلیل شرایط اقتصادی جامعه بدون هماهنگی با دانشگاه به خارج از کشور می‌روند و فرصت‌های علمی، درآمدی، دانشگاهی یا حرفه‌ای را تعریف می‌کنند که آمار این نوع اعزام‌ها به ویژه بین اعضای هیات علمی جوان به دلیل حقوق پایین، در سال‌های اخیر افزایش یافته است.
احمدی تاکید کرد: گاهی مشاهده می‌شود اعضای هیات علمی بیشتر از میزان مرخصی دریافتی از دانشگاه در خارج کشور می مانند و خود را مقید به بازگشت به دانشگاه نمی‌دانند که این نوعی تخلف است در این شرایط کمیته رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی وارد عمل می‌شود.
رییس دانشگاه تربیت مدرس از اخراج دو عضو هیات علمی این دانشگاه به دلیل تخلف  خبر داد و گفت: این دو نفر به دلیل غیبت طولانی‌ اخراج شدند و چون متعهد به دانشگاه نبودند رای اخراج و انفصال از خدمت در دانشگاه برای آنها صادر شد و حتی ما مواردی از این تخلف‌ها را در پرونده این نوع اعضای هیات علمی ثبت می‌کنیم تا در فرآیند ارتقاء یا تبدیل وضعیت آنها تاثیر داشته باشد.
وی یادآور شد: تخلفات اعضای هیات علمی در دانشگاه تربیت مدرس که به دانشجویان، کارمندان و یا حتی موارد بیرون از دانشگاه مربوط باشد، کم است اگر چه در این زمینه نیز مواردی را داشتیم که به انفصال موقت از خدمت ختم شده است اما تعداد این نوع پرونده‌ها کم است.
رییس دانشگاه تربیت مدرس همچنین در خصوص انتشار فیلم غیراخلاقی یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه در شبکه‌های مجازی، اظهار کرد: در این مورد وزارت اطلاعات و قوه قضاییه ورود کرده‌اند و در حال انجام تحقیقات هستند ضمن اینکه ما کسب اطلاع کردیم که متاسفانه این فیلم واقعیت دارد، اما درعین حال معتقد هستیم اگر مساله نیز واقعیت داشته باشد باید شأن هیات علمی و دانشگاه به نحوی حفظ شود اگرچه دانشگاه مسئول تحقیق در این خصوص نیست اما این خبر تکذیب نشده است و باید منتظر بررسی‌های وزارت اطلاعات و قوه قضاییه باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: اگر موضوع اخیر فیلم غیر اخلاقی عضو هیات علمی در شبکه‌های مجازی واقعیت داشته باشد و مراجع ذی صلاح برخورد نکنند ما در دانشگاه موضوع را در کمیته تخلفات اعضای هیات علمی بررسی می کنیم . امیدوار هستم مسئولان قضایی در این زمینه برخورد درستی داشته باشند و هر اندازه صحت و سقم آن مشخص شد و متناسب با آن تصمیم‌گیری شود.
رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: استاد مورد نظر رییس یکی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه بوده در حال حاضر پروسه بازگشت او به دانشگاه فعلا متوقف شده است تا مساله کاملا مشخص شود، اما بنده شخصا صلاح نمی‌دانم که ایشان دوباره به دانشگاه بازگردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Romania
الان خدایی این خبر چیه زدی ؟ یه اتفاقی برای این بنده خدا افتاد دیگه شما کمتر نشرش بدید
Romania
نشر کنید تا مفسدان اخلاقی رسوا بشن همینجور کوتاه اومدین که وضعیت اینه
Iran, Islamic Republic of
حالا اینکه موجودهست ولی یادتون رفت اون.. بدبخت که صحتش هیچوقت ثابت نشد چه آبرویی ازش بردین؟؟؟؟؟
ملا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بهترین خبر بوده از کجا می سوزی
قله جلو
Iran, Islamic Republic of
چرا رییس دانشگاه آزاد یاسوج استاد مورد نظر را اخراج نکرد؟
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه ازاد یاسوج هم باید اون بنده خدا را اخراج کنه.
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت کن کسی راکه آبر وی مسلمانی رامسر
Iran, Islamic Republic of
خدالعنت کن کسی راکه آبروی مسلمانی رامیبرد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتش کنه چه کم داشت که دست به چنین جنایتی زد همه مخارج زندگیش از بیت المال وبهترین امکانات در اختیارش بود فقط تنها چیزی که نداشت ایمان واعتقاد وعاطفه نداشت اسرار برگناه خدا به این روزسیاه نشاندش ان شالله به ابروی اولیاءالله آبروی هیچ مسلمانی نریزد وخدا همه مارا آنی کمتر از آنی به خودمون وانگذارد البته ضمن اینکه واقعا رسانه ها به جهت قبح این موضوعات به چنین خبرهای نباید زیاد دامن بزنند چون اشاعه فساد عین فاسد است
ابرو
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره این خبر ها نیاز به گکفتن ونشر ندارد ؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ضربه بزرگی این کار به حیثیت استان وارد کرد هیچکس هم جوابگو نیست که در این استان چه خبره
صمد
Iran, Islamic Republic of
این خبره واقعا زدین بس کنین دیگه یه اتفاقی بود تموم شد رفت
بویری
Iran, Islamic Republic of
حیف شد دولت تدبیر و امید
کرم زاده
Iran, Islamic Republic of
لطفا از این خبرا کار نکنید اتفاقا قبح بعضی کارها از بین میره و شنیدنش عادی میشه
Iran, Islamic Republic of
اینایی که میگن این کار خلاف یه اتفاق بوده فازشون چیه؟ با خودتون چند چندین؟؟؟ طرف استاندار یه مملکت بوده غلط میکنه از این کارا میکنه. میفهمید چی شده. حاشا به غیرتتون
Romania
اگر این کلیپ که پخش شد راسته واقعییت داره خدا نابودش کنه را بر روی زمین محو ونابود کنه اگر هم دروغه خدایا نابود کنه توطئه گران را
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1