کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد

مدیرکل بعدی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کیست / بخت با «سیدرضا توفیقی» یار نشد

22 مرداد 1398 ساعت 21:53

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به کدام یکی از گزینه‌های پیشنهادی می‌رسد، بعد از عدم موافقت برخی نهادهای مربوطه با «سید رضا توفیقی»؛ ایرج کاظمی، محمد پیرسبزی و مرادی برای انجام مصاحبه و فرایند قانونی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شدند.


مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز در بلاتکلیفی بسر می‌برد. در حالی که فرهنگ و هنر از مقولات مهم جامعه به شمار می‌رود و تاکید فراوانی بر روی کارهای فرهنگی می‌شود، اما به دلیل عدم معرفی مدیرکل این اداره، فعالیت‌های فرهنگی هر چند هم کم، به کما رفته است.
 به گزارش کبنا، بعد از طرح نام سید رضا توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مخالفین و موافقین او در رسانه‌ها و فضای مجازی مطالب زیادی را منتشر کردند که در نهایت وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل عدم موافقت برخی نهادهای مربوطه، دیگر بر روی نام او به عنوان گزینه مدیرکلی خط کشید. و به جای «سید رضاتوفیقی»، از ایرج کاظمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، محمد پیرسبزی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و «مرادی» که اصالتاً بختیاری است و در دانشگاه یاسوج تدریس می‌کند، برای مصاحبه دعوت کرده است.
کاظمی، پیرسبزی و مرادی در روزهای اخیر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انجام فرایند قانونی و مصاحبه حاضر شدند.
 
 


کد مطلب: 411898

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411898/مدیرکل-بعدی-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-کهگیلویه-بویراحمد-کیست-بخت-سیدرضا-توفیقی-یار-نشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1