کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدردانی کارگران سد چم شیر از رئیس اداره کار شهرستان گچساران

22 مرداد 1398 ساعت 21:29

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران گفت: حقوق کارگران سابیر تا آبان ماه 97 پرداخت شده است و همچنان پیگیر موضوع هستیم، تا زمانی که حقوق کارگران از معوق خارج و به شکل عادی و ماهیانه پرداخت شود.


کارگران سدچمشیر که پیش از این بارها به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن حقوق خود مراتب اعتراض خود را به گوش مسئولان رسانده اند، با نصب بنر، نسبت به پیگیری های قاسم پرویزی رئیس اداره کار شهرستان گچساران تقدیر و تشکر کردند.
پرویزی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه این شهرستان در این باره گفت: بپیگیری هایی که از طرف اداره کار  و سایر  ادارات و نماینده محترم شهرستان گچساران جناب دکتر تاجگردون و همچنین فرماندار محترم شهرستان صورت گرفته و در حال پیگیری نیز هست، تا مطالبات کارگران عزیز سد و نیروگاه چم شیر که  طبق قانون کار جزء دیون ممتازه بوده ،مقداری پرداخت و مابقی در حال پیگیری و پرداخت می باشد.
پرویزی در ادامه گفت: تا آبان ماه 97 حقوق کارگران سابیر  پرداخت شده است و همچنان پیگیر موضوع هستیم. تا زمانی که حقوق کارگران از معوق خارج و به شکل عادی و ماهیانه پرداخت شود.
کارگران سدچمشیر در گفتگو با کبنا نسبت به پیگیری های پرویزی ابراز رضایت و قدردانی کرده و گفته اند: امیدواریم همانطوری که تا الان پیگیری شده، پیگیری ها ادامه داشته باشد.


کد مطلب: 411895

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411895/قدردانی-کارگران-سد-چم-شیر-رئیس-اداره-کار-شهرستان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1