کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز عید قربان قلعه رئیسی مطرح شد

وقتی جوانان مجرد، دختران جوان را در قلعه‌رئیسی کهگیلویه آمپول می‌زنند/ماجرای مال مردم و دل بی رحم مسوولان قلعه رئیسی

21 مرداد 1398 ساعت 23:57

حجت الاسلام صلواتی با انتقاد از وضعیت مرکز بهداشتی قلعه رئیسی ادامه داد: نکته مهمتر این است یک اتفاق نامبارکی در بخش چاروسا و شهرستان کهگیلویه درحال وقوع است که هم خلاف شرع و هم خلاف اخلاق است،چندین مرتبه به مسؤولان شهرستان و استان اطلاع دادم توجه نشد مجبورم جهت دفاع از احکام شرع و رعایت حق مردم در خطبه‌های نماز عید مطرح می‌کنم در همه جای کشور جهت حرمت و احترام بانوان و عمل به احکام شرعی برای تزریقات بانوان از بانوان و برای تزریقات آقایان از آقایان استفاده می‌شود.


خطیب نماز عید قربان درقلعه رئیسی با اشاره به روحیه تدین و خدمت و مردم داری استاندار گفت:‌ امیدواریم استاندار درد‌های مردم چاروسا را دریابد.
امروز همزمان با عید سعید قربان مردم قلعه رئیسی در مسجد جامع این شهر حاضر و نماز این روز را برپا کردند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه نماز عید سعید قربان با تبریک این عید فرخنده تصریح کرد:آنچه از سخنان استاندار محترم متوجه می‌شویم روحیه تدین و خدمت و مردم داری است به خاطر همین روحیه‌ها مردم چاروسا را دریابید درد و آلام مردم چاروسا زیاد است چرا که برخی ارمغانشان برای چاروسا ناامیدی و تزریق روحیه ما نمی‌توانیم است.
خطیب نماز عید قربان  قلعه رئیسی بیان کرد:راه ارتباطی چاروسا و دیشموک به شهرستان کهگیلویه صبح‌ها و ساعت ۱۳و ۳۰ دقیقه بعد رژه مدیران و خودروهای پلاک قرمز است این ۷۰ کیلومتر،مدیران و پلاک قرمز سواران را کوفته و خسته می کند و اعصابشان را بهم می‌ریزد حالت تهوع پیدا می‌کنند و ساعت‌ها نیاز به استراحت دارند این راه آرامش روح و روان را از مدیران می‌گیرد مردم چاروسا برای این عزیزان ناراحتند و نگرانند.
وی افزود: این راه ارتباطی آرامش را از مردم هم گرفته و خسارت‌های فراوانی به مردم و صاحبان وسایل نقلیه تحمیل می‌کند برخی از مسؤولان توجه ندارند ضرب المثل مال مردم و دل بی رحم مصداقش همینجاست خودروی مسؤولان متعلق به بیت‌المال است.
صلواتی در ادامه گفت: ضعف نظارت‌ها و تضییع بیت‌المال در این جاده مثل روز روشن است اگر این مسیر در حوزه بویراحمد و گچساران بود این وضعیتش نبود مردم این منطقه احساس تبعیض می‌کنند.
صلواتی خاطرنشان کرد: حل مشکل این مسیر مطالبه و خواسته بحق مردم از مدیر کل راه است اما ظاهرا حل این مشکل برای مدیران کل راه غیر ممکن و خارق العاده است؛ ای کاش رئیس دادگاه چاروسا و دادستان محترم شهرستان به عنوان مدعی العموم به این مسئله ورود می‌کردند.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه مردم هم به استاندار امیدوارند و هم به فرماندار و انتظارشان از استاندار محترم این است که حل این مشکل راه ارتباطی این مناطق به شهرستان جزء اولویت هایشان باشد تاکید کرد:باز هم تاکید می‌کنم مشکلات چاروسا با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی و توانمند و با انگیزه حل می‌شود.
وی با انتقاد از وضعیت مرکز بهداشتی قلعه رئیسی ادامه داد: نکته مهمتر این است یک اتفاق نامبارکی در بخش چاروسا و شهرستان کهگیلویه درحال وقوع است که هم خلاف شرع و هم خلاف اخلاق است،چندین مرتبه به مسؤولان شهرستان و استان اطلاع دادم توجه نشد مجبورم جهت دفاع از احکام شرع و رعایت حق مردم در خطبه‌های نماز عید مطرح می‌کنم در همه جای کشور جهت حرمت و احترام بانوان و عمل به احکام شرعی برای تزریقات بانوان از بانوان و برای تزریقات آقایان از آقایان استفاده می‌شود.
صلواتی عنوان کرد: متاسفانه در چاروسا تزریقات بانوان را آقایان انجام می‌دهند یک سوالی مطرح می‌شود آیا مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی  استان و مسئولان  مربوطه شهرستانی اجازه  می‌دهند ناموسشان دختر جوانشان یک آقای مجرد تزریقاتش را انجام دهد ..؟یقینا اجازه نمی دهند چون این کار هم خلاف شرع وهم توهین به  بانوان است.
وی تاکید کرد:متاسفانه در شهرستان کهگیلویه  سونوگرافی بانوان توسط آقایان انجام  می‌گیرد این کار هم خلاف شرع و اخلاق است وضعیت عفاف و حجاب هم در مراکز درمانی  استان  نگران  کننده  است با این وضعیت  باید حتما ستاد  امر به معروف  و نهی از منکر  استان باید در این مراکز  درمانی یه شعبه ای ایجاد کنند.
صلواتی ادامه داد: مسؤولان  دانشگاه  علوم پزشکی  به این مسائل  توجه کنند بانوان محجبه و چادری  را تشویق کنند خانم‌های که حجاب را در این مراکز رعایت نمی‌کنند و بی حجابی را به نمایش می‌گذارند تذکر دهند بنده به شهرستان  کهگیلویه کار ندارم اما اگر مسؤولان  برای مراکز درمانی  چاروسا چاره اندیشی  نکنند و مشکل را حل  نکنند به مردم و جوانان غیور چاروسا می‌گوییم وارد میدان شوند و درب درمانگاه را ببندند و اجازه ندهند به بانوان نجیب و با حیا این منطقه بی حرمتی صورت گیرد.
صلواتی به وضعیت حجاب در کمردوغ هم ابراز نگرانی و اظهار داشت: این روزها خبرهای ناگواری از منطقه گردشگری کمر دوغ می‌شنویم هم پایگاه بسیج هم نیروی انتظامی و هم مردم اجازه ندهند یک عده‌ای تحت عنوان تفریح و گردشگری به مسائل اعتقادی و دینی مردم توهین کنند و در حق فرهنگ  عفاف و حجاب  ظلم  کنند هر گردشگری وارد چاروسا شود می‌بایست به ارزشهای  اعتقادی و فرهنگ  این منطقه احترام بگذارد وظیفه مردم تذکر دادن هست بی‌تفاوت نباشیم امر به معروف و نهی از منکر تذکر  لسانی بر همه واجب است مردم چاروسا اجازه ندهید خون شهیدان  منطقه پایمال شود.


کد مطلب: 411879

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411879/وقتی-جوانان-مجرد-دختران-جوان-قلعه-رئیسی-کهگیلویه-آمپول-می-زنند-ماجرای-مال-مردم-دل-بی-رحم-مسوولان-قلعه-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1