تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۱۱۸۴۲
در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار

بعضی روابط عمومی‌ها کافی‌شاپ شده‌اند/ ردپای نمایندگان در استخدام‌های فله‌ای/ +پاسخ حسین کلانتری؛ به سازمان بازرسی گفته‌ام با هرکسی که استخدام بی‌ضابطه انجام داده، برخورد کنند

۱۱
۰
بعضی روابط عمومی‌ها کافی‌شاپ شده‌اند/ ردپای نمایندگان در استخدام‌های فله‌ای/ +پاسخ حسین کلانتری؛ به سازمان بازرسی گفته‌ام با هرکسی که استخدام بی‌ضابطه انجام داده، برخورد کنند
کبنا ؛علی یاری‌زاده خبرنگار کبنا نیوز (شنبه 19 مردادماه) در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: طی سال‌های گذشته به‌کرات از استخدام‌های فله‌ای و همچنین پرداخت تسهیلات به افراد خاص رسانه‌ای شد اما تا کنون مردم شاهد برخورد با مدیران متخلف نبوده‌اند؛ ما نمی‌دانیم یا خبر رسانه‌ها اشتباه بوده که نبوده؛ و یا دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود عمل نمی‌کنند. انتظار داریم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت ویژه یک کالبدشکافی نسبت به این موضوع داشته باشند؛ که البته باید تأسف خورد که در اکثر استخدام‌های فله‌ای ردپای نمایندگان نمایان است.
یاری‌زاده در ادامه افزود: پایگاه‌های خبری بدون هیچ‌گونه حمایت مالی و اسپانسری و با هزینه خود خبرنگاران فعالیت می‌کنند؛ خوشبختانه موردتوجه عامه مردم هست و درواقع منبع خبری مسئولان هم شده‌اند؛ امیدواریم به‌خصوص در شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ به این پایگاه خبری توجه ویژه‌ای شود.
دست شکایت برخی از مدیران از رسانه‌ها از دست کمکشان به مردم بیشتر است؛ در شهرستان چرام بخش زیادی از وقت خبرنگاران در دادگاه تلف می‌شود و متأسفانه برخی از قضات هنوز نمی‌دانند که رسانه و خبرنگاری که مجوز فعالیت دارد باید در دادگاه صالح رسیدگی و حکم صادر شود؛ اما متأسفانه چندین حکم برای خبرنگار صادر شد که با پادرمیانی دکتر «رضا دهبانی‌پور» برطرف شد؛ همچنین با دستور سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش اعلام شد که هیچ‌کدام از مدیران آموزش‌وپرورش حق شکایت علیه خبرنگاران را ندارند این مورد هم ختم به خیر شد.
 آقای استاندار فریب این پتروشیمی‌ها و فسفات نمایندگان را نخورید، استان ما ظرفیت گردشگری و کشاورزی دارد؛ شهرستان چرام 700 هکتار زمین زارعی آماده در کنار رودخانه‌های روان دارد این مورد را برای مردم رسیدگی کنید.
جناب آقای استاندار متأسفانه روابط عمومی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد به کافی‌شاپ تبدیل‌شده و آن رسالت اصلی خودشان را انجام نمی‌دهند و از طرفی عملکرد دولت انعکاس داده نمی‌شود و وقتی به پورتال برخی از ادارات نگاه کنید خاموش هستند.
امیدواریم که آقای استاندار یک یادگاری از خودشان بر جای بگذارند و یا با پرداخت تسهیلات به خود خبرنگاران مشکلاتشان را برطرف کنند. خبرنگاران کهگیلویه بزرگ مظلوم واقع شدند.
برای بهشتم
وطنم و عشقم چرام
بهار دل‌انگیز و خاک چروم
به عشق دلارام خاک چروم
چه رازی منه چشم بلقیس
که وابی جونم هلاک چروم
*استاد سهراب علیزاده
 
در ادامه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول پیگیری بیمه خبرنگاران را داد و در خصوص ارجاع آگهی تبلیغاتی به سایت‌ها گفت: در این خصوص محوریت را خود ارشاد می‌سپارم و اگر جایی نیاز بود ما ورود پیدا می‌کنیم.
سالن اجتماعات استانداری ۱۵۰ صندلی دارد و تعداد مدیران هم ۱۴۰ _ ۱۵۰ است لذا در این شرایط جا برای رسانه‌ها نیست که گفتم به‌جز خبرگزاری رسمی سایت‌های محلی پربازدید هم حضورداشته باشند.
به جد دنبال راه‌اندازی سند جامع روابط عمومی‌ها با کمک فرهنگ و ارشاد، صاحب‌نظران و خود روابط عمومی‌ها هستیم تا روابط عمومی‌ها و خبرنگاران از هم تفکیک شوند.
رسانه‌ها هم‌سخن و حرف دل ما را در این زمینه می‌زنند (جانا سخن از دل ما می‌گوید) در جلسه‌ای از سازمان بازرسی کشوری خواستم این ‌موضوع بررسی شود و اگر حقی از کسی ضایع‌شده برخورد شود و برای مردم هم اطلاع‌رسانی شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد خود را خدمتگزار ۷۲۰ هزار کهگیلویه و بویراحمد از پبچاب باشت تا زیلایی و جای‌جای استان دانست و گفت: از امروز به مناسبت روز خبرنگاران تمام دستگاه‌های اجرایی شکایت خود از خبرنگاران را پس بگیرند و پرونده‌ها را مختومه کنند، ضمن اینکه از شما هم می‌خواهم در چارچوب قانون نقد کنید.
کار خبرنگاری شبیه طلبگی است و قلمی که شما خبرنگاران به دست گرفته‌اید خدا به آن قلم سوگند یادکرده، لذا شما رسالت خدایی خود را انجام دهید و از کسی جز خدا نترسید و اگر تراز را معیارهای جمهوری اسلامی داشته باشیم دیگر مشکلی نخواهیم داشت.
آن چیزی که جامعه نیاز دارد نقد کارشناسی شده است، حتی مرکزی را مسئول کردم که در ساعتی پیام‌ها و خبرهای مهم استان را به من برساند. کارشناسی شده قلم بزنید و به توسعه استان کمک کنید، مأموریت من هم همین است لذا از شما خبرنگاران برای توسعه استان کمک می‌طلبم. مسئول ما باید برود وضع مردم را از نزدیک ببیند اما وقتی مسئولان ما می‌روند تیترها و خبرهایی انعکاس داده می‌شود که مسئولان قبلی رفتند و کاری نشد شما هم کاری نمی‌کنید.
شما رسانه‌ها کمک کنید تا ما بتوانیم اعتبارات ملی‌ استان را جذب کنیم، لذا خبرنگاران در چارچوب قانون مطالبه گری کنند. نقدهای سازنده و خروجی آن کارشناسی شده باشد تا من بتوانم عیبی که دیده‌شده را اصلاح کنم.
وی بابیان اینکه برخی مباحث ظرافت خاص خود را دارد و جایگاه‌ قلم مهم و ارزشمند است، گفت: مسیری که خدا ترسیم کرده مهم است و شما هم در این خط درست در حال حرکت هستید اما بدانید نظام خط قرمز است و حرمت این خط قرمز را بدانیم.
در آخرین شورای برنامه‌ریزی ۱۳ طرح بااعتبار ۴ هزار میلیارد ریال مصوب شد اما عزیزی در رسانه‌اش نوشت شورای برنامه‌ریزی بدون خروجی پایان یافت آیا ۴ هزار میلیارد ریال عددی نیست که مردم خوشحال شوند؟ مردم را مأیوس نکنیم!
در سفر کهگیلویه بزرگ خانه شهید الماسی بودم اما خبری زده شد که سفر استاندار نیمه‌تمام شد و استاندار به تهران احضار شد درحالی‌که چنین نبود اگر چنین چیزی شنیدید پیگیری کنید اخبار کذب به سود جامعه و مردم و اسلام نیست و حتی ذخیره شب اول قبر هم نمی‌شود. نگاه من به شما همان باورهای من است و برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد به شما نیاز دارم حتی رئیس‌جمهور هم همین مشکلات استان را به من گوشزد کرد. برای پروازهای یاسوج به وزیر راه گفتم اگر نتوانم پروازها را به سطح قابل قبولی برسانم نباید بگویم استاندار هستم که این خبر خوب را به مردم بدهم که مهرماه وضعیت پروازهای استان علی‌رغم مشکلات بهبود می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات خوبی رخ‌داده است، گفت: ۷۰ درصد اعتبارات ابلاغی سال گذشته تخصیص یافت و یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای همه پروژه‌های عمرانی داریم همه تلاش ما به سرانجام رسیدن کارها و پروژه‌های بزرگ عمرانی با این میزان اعتبار است. مدیران گفتند نمی‌دانیم که اعتبارات چگونه تخصیص‌یافته می‌شود که گفتیم در جلسات مصوبات و پروژه‌ها بررسی و به‌صورت الکترونیکی رأی‌گیری شود و هیچ مدیری و نماینده‌ای دخیل نبست. سال گذشته مدیران ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار جذب کردند اما در یک ماه ۲۳۰ میلیارد جذب شد در سیل اخیر هم برای بازسازی و سایر حوزه‌ها ۲۲۳ میلیارد تومان اختصاص یافت.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باور ‌کنید جز عشق به خدمت چیزی دیگری مرا به این سرزمین نیاورده و به آن‌هم افتخار می‌کنم پس احتیاج به کمک دارم که نقد سازنده، انرژی دادن رسانه‌ها با تبلیغ اقدامات صورت گرفته انگیزه کار را در ما دو برابر می‌کند. البته از شما هم عذرخواهی می‌کنم که دیر با شما جلسه گرفتیم که البته منتظر تعیین تکلیف مدیرکل ارشاد بودم، شما شخصیت بزرگ علمی و فقهی و مدیران بزرگ کشوری دارید قدردان این عزیزان باشید. قول می‌دهم تا قبل از روز خبرنگار سال آینده عملیات اجرایی خانه مطبوعات را شروع کنیم؛ و بقیه مسائل را در جلسه بعدی دنبال می‌کنیم.
کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: امروز در دنیا باافتخار و اقتدار ایستاده‌ایم همه از آمریکا می‌ترسند اما امریکا و انگلیس از ما می‌ترسند در این عزت و افتخار تنگ نهایی داریم باید کمک کنیم این تنگناها در بخش ضعیف جامعه از بین برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
استخدادم طایفه ای به همین زودی ریشه کن میشه
اگه هدف کمک باشه پس بابت این چند سال از مردم معذرت خواهی کنید که فقط گفتید و عمل کردن رو قبول نداشتید به خوبی قابل درک هست وقتی این همه جوان تحصیل کرده بیکار اومدن در جایگاه کارگری که زمانی کتوب و جزوه دستشون بود الان به لطف شماها که در کمیسیون صنعت هم هستید با کیسه برنج های خاطره که شده جای لباس های کارگری از طرفی تعطیلی تنام شرکت های صنعتی از بلکو تا فرودگاه وو..... جز یکی دو مورد کهواونا هم بیشتر انبار مواد غذای عزیزان عمده فروش عست .درسته یاسوج شهری که نیاز به کارخانه نداره اما به شرطی که صنعت گردشگری رو فراهم کرده باشیم .که فقط فقط با یه اسم با یه نماد یاسوج پایتخت طبیعت ایران در زمان شهرداری دکتر بهرامی استارت گردشگری زده شد به خوبی اما شمها چکارش کردی این صنعت رو ویرانه پشت ویرانه
از طرفی میبینم وهه 80 جمعیت زیادی از عزیزان که از روستا اومده بودنند یاسوج بدون هیچ گونه درامد به بدبختی به لقمه نان حلال رو میتونستند و باز هم مردی از جنس مردم مردی که هدفش خدمت به مردمش به شهرس به دیارش بوده و هست بازاری رو احداث کرد به نام جمعه بازار مستقیم حدود 4000 هزار نفر وارد کار شدنند و خدارو شکر همان مردم به بهترین وضع ممکن صاحب کار مغازه شدنند
پس اگه هدف کار باسه اگه هدف خدمت به مردم باشه خیلی راحت میشه انجامش داد .
عسکر
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت عسکر
ذ
Iran, Islamic Republic of
انتخابات را سالم برگزار کنید نمایندگان لازم نیست امسال که سال انتخابات هست همراه شما باشند وظیفه نمایندگی حضور در مجلس است
دلاور
United States
آقای کلانتری توی خود استانداری هم دارن نیروی بدون ضابطه میگیرن!!! بدون آزمون بدون آگهی
فففق
Iran, Islamic Republic of
بابا تو نتونستی ی معاون عوض کنی
چرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر یاری زاده در شهرستان ما هرکس به نماینده رای داده یالیدر بوده بچه اورا استخدام مکنند وبقیه هیچ ازخدا بتر سید می دانم اسامی راذکر نمی کنید وگرنه دها تن براتان نام می بردم
Iran, Islamic Republic of
اگه شعار نمیده میخواد عمل کنه

فقط یه سر به شبکه بهداشت بزنه اداره برق و گاز بزنه تا عمق فاجعه ببینه
محمدی زاده
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار و رسانه توی این استان معنی نداره بیشتر دنبال منافع شخصی خودشون قلم میزنن انصاف توی اخبارشون نیست . نقد سازنده نیست . با یه مدیر خوبن تا اوج میبرنش با یکی بد به زمین میکوبنش
Iran, Islamic Republic of
آقای کلانتری ما شاهد بودیم هیاتهای سازمان بازرسی در ادارات استخدامهای فامیلی را بررسی کردند و با مدیران هم برخورد کردند شما همراهی کنید افراد غیر قانونی را اخراج کنند و آزمون عمومی و عدالتمند برگزار بشه. و گرنه شعار بی فایده است. بخدا همه مسئولان در قبال این پستها بازخواست میشن. آخرت به همه نزدیک است. شهامت آن است که عدالت را برقرار کنید حتی اگر به قیمت از دست رفتن پست باشه ادم جلوی خدا شرمنده نباشه و گرنه نماینده ها که خودشون بانی خیلی از بی عداتی ها هستند.
اسمون
Iran, Islamic Republic of
جناب فیلی اخ و بختوم چه خبر و دوست ؛ رو سفیدمون کرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
استخدام فله ای در اداره محیط زیست توسط آقای نوروزی صورت می گیره بیان بررسی کنید تا ببینید در طول یک سال چند نفر توسط ایشان به این اداره معرفی گرددیده است
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1