کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد:

مردم انتخابات سالم، رقابتی و پاک می‌خواهند / ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از مواضع استاندار امیدوار شدند

20 مرداد 1398 ساعت 10:07

حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه استان از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای انتظامی و امنیتی، اجرایی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از آراء مردم پاسداشت کنند و امانت دار و امین مردم باشند، تا آنچه مردم می‌خواهند از صندوق‌ها بیرون بیاید.


رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا زمانی که مسئولان استان آراء مردم را ناموس می‌دانند و از آن پاسداشت می‌کنند ائمه جمعه از آنها نیز حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز (شنبه 19 مرداد 98) در جمع اعضای ستادهای نماز جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد تأسیس نهاد نماز جمعه در کشور است، اظهار کرد: امروز صبح خدمت آقای استاندار بودیم و با حضور ائمه جمعه در زمینه انتخابات مجلس صحبت کردیم و گفتیم سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است. دغدغه عموم مردم در خصوص انتخابات را به ایشان گفتیم. و بیان کردیم که مردم انتخابات سالم، رقابتی و پاک می‌خواهند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در فضای عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اینگونه مطرح می‌شود که بعضاً در بعضی از انتخابات گذشته متأسفانه در هر سه حوزه انتخابیه، خرج‌های آنچنانی و بعضاً پول‌های برای جذب آراء رد و بدل می‌شد.
حجت الاسلام پناهی در ادامه گفت: ائمه جمعه استان از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای انتظامی و امنیتی، اجرایی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از آراء مردم پاسداشت کنند و امانت دار و امین مردم باشند، تا آنچه مردم می‌خواهند از صندوق‌ها بیرون بیاید.
وی در ادامه تصریح کرد: افراد این حق را دارند که برای یک رقابت سالم در صحنه انتخابات حاضر شوند. و مردم حق دارند هر کسی را که به او علاقمند شدند به او رأی بدهند و از صندوق‌ها بیرون بیاورند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: همچنین به آقای استاندار گفتیم که ائمه جمعه و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و امنیتی و بازرسی استان باید در این جهت باشند که آراء پاک در صندوق‌ها ریخته شود و آراء پاک از صندوق‌ها بیرون بیاید.
حجت الاسلام پناهی بیان کرد: ائمه جمعه قطعاً به نفع فرد خاصی اقدام نخواهند کرد و ستادهای ائمه جمعه ما همین طور، هیچ فردی عضو ستاد نماز جمعه از هیج فردی حمایت نخواهند کرد، البته می‌تواند بدون نام ستاد نماز جمعه و به عنوان یک شخصی حقیقی از هر کس که می‌خواهند، حمایت کنند.
وی تصریح کرد: ائمه جمعه بر اساس آیات و روایات ویژگی‌های یک کاندیدای اصلاح را به جامعه اعلام می کنندد که افراد چه ویژگی‌های داشته باشند.
 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: آقای استاندار جمله زیبایی گفتند، ایشان گفت: آرای مردم به عنوان ناموس جامعه ما هست و من وظیفه دارم از آراء مردم به عنوان ناموس حفاظت کنم.
حجت الاسلام پناهی افزود: تا زمانی که مسئولان استان آراء مردم را ناموس می‌دانند و از آن پاسداشت می‌کنند ائمه جمعه از آنها نیز حمایت می‌کنند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: این کار را با تمام توان خواهیم کرد و امیدواریم انتخابات خوب و سالمی داشته باشیم و تا زمانی که آقای استاندار و مسئولان اجرایی به این قولی که دادند، وفادار باشند ما از آنها حمایت می‌کنم و از تقویت و کمک به آنها هیچ گونه کوتاهی نخواهیم داشت.


کد مطلب: 411840

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411840/مردم-انتخابات-سالم-رقابتی-پاک-می-خواهند-ائمه-جمعه-کهگیلویه-بویراحمد-مواضع-استاندار-امیدوار-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1