کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

61 فوتی و مصدوم طی 24 ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

19 مرداد 1398 ساعت 13:34

تصادفات یکی از عوامل اصلی مرگ در کهگیلویه و بویراحمد است که طی 24 ساعته گذشته درمجموع 61 فوتی و مصدوم در سامانه 115 استان ثبت‌شده است.


در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ نفر مصدوم و یک نفر کشته شدند.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان بابیان اینکه روز گذشته (جمعه ۱۸ مردادماه) روز پرکاری برای امدادگران ۱۱۵ شهرستان‌های بویراحمد و دنا بود، گفت: ۶۰ مصدوم در حوادث ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان از سوی اورژانس امدادرسانی شدند.
جلیل افزود: نخستین تصادف منجر به فوت صبح دیروز در محور «یاسوج به شیراز » قبل از «تنگ تیزاب » گزارش شد که در این حادثه یک نفر کشته و پنج نفر هم مصدوم شدند.
وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس تنگ سرخ و اردکان (فارس) پس از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان امام حسین (ع) اردکان منتقل شدند.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ این استان ادامه داد: از مجموع پنج مورد تصادف روز گذشته ۳۵ مصدوم با همکاری هلال‌احمر به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند.
جلیل اضافه کرد: انحراف خودرو پاترول در «ده شیخ » با ۱۱ مصدوم، برخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ در محور کاکان با ۸ مصدوم، برخورد خودرو پژو ۲۰۶ با پراید در «تنگ سریز » جاده یاسوج- اصفهان با ۵ مصدوم و برخورد خودرو پژو در سه‌راهی راک محور قلعه‌رئیسی- دهدشت با ۵ مصدوم ازجمله حوادثی بود که دیروز در کهگیلویه و بویراحمد به این مرکز گزارش شد.
وی ادامه داد: همچنین روز گذشته دو تصادف در شهرستان گچساران با دو مصدوم و ۵ تصادف در شهرستان کهگیلویه با ۱۱ مصدوم به مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.


کد مطلب: 411826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411826/61-فوتی-مصدوم-طی-24-ساعت-گذشته-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1