تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۰۹
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

امام جمعه کبگیان مسئولان کهگیلویه و بویراحمد را تهدید کرد؛ اگر بی‌حجابی را مدیریت کردند که هیچ و گر نه خواهید دید که چه اتفاقی می‌افتد

۷
۱
امام جمعه کبگیان مسئولان کهگیلویه و بویراحمد را تهدید کرد؛ اگر بی‌حجابی را مدیریت کردند که هیچ و گر نه خواهید دید که چه اتفاقی می‌افتد
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه (18 مرداد ماه 98) چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و با تسلیت شهادت امام محمدباقر«ع» گفت: آن امام همام اهل کار کردن و صدقه دادن بود که امروزه اکثر ماها حال کار را که نداریم ازصدقه دادن هم فرار می‌کنیم پس اگر طلایه‌دار حریم اهل بیتیم باید همانند آنان باشیم و به سیره آنان عمل کنیم.
 امام جمعه کبگیان با تبریک فرا رسیدن روز عرفه گفت: یکی ازشبهائیکه توبه در آن مقبول و دعادرآن مستجاب است شب عرفه است پس اگر توبه در شب قدر را از دست دادیم به عرفه پناه ببریم که همانند قدر منزلت دارد. علی وحدانی فر بااشاره به خروجی تحریم وزیر امورخارجه هم گفت: تحریم جناب ظریف درجلسه نخست نشان ازا ستیصال ودرماندگی واشنگتن در برابر قدرت دیپلماسی  ماداشت.
وی افزود: برنامه تحریم وزیر امورخارجه در راستای منطق تداوم حداکثری و امکان کشاندن ایران به پای میز مذاکره دروغین ترامپ یک ارزیابی بی منطق ودغلط بود که تنهاباعث رسوائی خُدعِه گری ومکاری کاخ سفیدردرجهان و اذهان عمومی شد.
علی وحدانی فر تصریح کرد: تحریم، تهدید، فشارحداکثری سه ابزار ناکارآمد دولت ترامپ برای مقابله باجمهوری اسلامی بود که علاوه برخصیصه ازپیش شکست خوردگی محکوم به رَدِه خارج بودنند. وی بابیان خروج ازبرجام آمریکا گفت: دلواپسان برجام بدانند تحریم آقای ظریف، باردیگر ثابت کرد که نباید به وعده های برجامی و مذاکره با غربیها خوشبین بود چون هرآنچه که آنها دربرجام خواستند دولت ما تک به تک بصورت نقد انجام داد اما آنان نه تنها باخروج از برجام قیمت نقدندادند بلکه حتی به ریاست امور خارجه ای که برایشان امضاءدکردهم احترام نگذاشتند و بدانید روضه برتابوت بی میت برجام الافی ست.
 امام جمعه کبگیان با اشاره به مسئله انصارالله دریمن ودخالت امثال امارات هم گفت:شیخکهای خلیج نشینی که باهمه خریدهای اعمال شده چندبرابری تسلیحاتی امریکاتحت عنوان ایران هراسی، ادعای قدرت میکنند دیدندکه موشک انصارالله 1600 کیلومتر بالای تمام رادارهای بقولی پیشرفته تان آمد و شهرالدهمام قلب فروش نفتیان را زد و در برابرش ناتوان ماندید.
علی وحدانی فرافزود:به شماها توصیه میکنم تا دیرنشده برگردید و دست ازتفرقه بین جهان اسلامی بردارید که دراینجا به امارات متحده هم توصیه میکنم شماها که بافوت ساحل نشینهای یک شَهر در جمهوری اسلامی به دریا دچارسونامی میشوید سرتان به کارخودتان باشد تاغرق نشوید و درحد خودتان ادعا کنید نه در برابر کسی که هیمنهٔ انسجام ملی مردمی وقدرت استراتژی ونظامیش شرق وغرب رابه لرزه درآورده است.
 خطیب جمعه کبگیان درباره اوضاع نابسامان فرهنگی گردشگران دربخش خطاب به مسئولان گفت:
خصیصه این بخش گردشگر پذیری است و هیچ احدالناسی با این موضوع مخالف نیست بلکه نه تنهابند همگان دنبال راهکار حرفه ای برای ایجاد زیرساختهای مناسب رفاهی تفریحی درآمدزا برای گردشگر محورکردن چیتاب و کبگیانیم.
وی درباره مسئله بی حجابی گردشگران در بخش هم گفت: تا الان و امروز صبوری کردم و با سعه صدر نسبت به این مسئله برخورد می‌کردم. اما اینکه برخی از این خانم‌ها بدون روسری در شهر و روستاهای همجوار رودخانه کبگیان می‌گردند دیگر جای تامل نیست.
خطیب جمعه کبگیان خطاب به مسئولان افزود: تنها این هفته به شماها فرصت می‌دهم، اگر مسئولان محترم مدیریت کردندکه هیچ، و گر نه خودتان خواهید دید چه اتفاقی خواهد افتاد!.
علی وحدانی فر تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم شهری که ملقب به زادگاه شهیدان و گهواره شهیدان خرسندیان و اولین شهید مدافع حرم دراستان است اینطوربه بهانه اقتصاد و درآمد آماتور جولانگاه بی‌حیائی شود.
این خطیب جمعه با تذکر به مسئولان افزود: به مسئولان بخش تذکر میدهم هیچکدامتان حق ندارید دراین رابطه باحیاء غیرت تعصب لری مردم این منطقه برخورد کنید و متوجه باشید که صبوری حدواندازه ای دارد ماهاددرجلسات متعدد صبوری کردیم شاید شماها کاری بکنید اما امروزه می بینیم اینجا چه خبراست و کاردبه استخوان رسیده پس اگرکاری نکنید ازاین به بعد خودم شخصا جلوی این مسئله راخواهم گرفت!
 امام جمعه کبگیان افزود: آقای استاندار دادستان محترم و فرمانده عزیز نیروی مقتدرانتظامی و جناب فرماندار شمامسئول امنیت هستید و امنیت این بخش نباید خدشه دار بشود چون امنیت صرفاً در اسلحه کشیدن نیست بلکه امنیت اخلاقی، و امنیت فرهنگی امروزه مهمترین دغدغه جامعه ماست. لازم به ذکراست دربین الصلاتین به مناسبت روز خبرنگار از طرف ستاد نماز جمعه و حوزه خاتم الانبیاء چیتاب از آقایان جواد عالی منش و اسماعیل رسام تصویربردار و خبرنگار مرکز سیمای استان وآقایان فرامندی جوادی کیا عاملی و خانم تابش زحمتکشان عرصه مجازی تقدیر وتشکر بعمل آمد. 
--------------------------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

ولی
Iran, Islamic Republic of
با سلام دوربین محفی بزارید اون وقت ببین چند مسئول را به دام خواهید انداخت
گوگی
Iran, Islamic Republic of
ک کوتاه بیو
Iran, Islamic Republic of
ایشون آنقدر که حاضر نیست بگه دکتر ظریف .حجاب کار پسندیده ای ایست.اما مگر میشود به زور لباس زنان را تغییر داد .اگر تو میتوانی یه روز برو پارامونت شیراز ببین چه بلایی سرت می آورند .بیا همین یاسوج اگر توانستی یه نفر راتغییر بدی آن موقع تهدید کن
Iran, Islamic Republic of
چرا به اين همه اختلاس و غارت بيت المال واكنشى ندارين
انصاری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای امام جمعه کبکیان
برادر عزیز بحث حجاب یک موضوع فرهنگی است و مسئول اول آن هم روحانیت است و زیر مجموعه های فرهنگی. شما باید پاسخ دهید چرا طی چهل سال خطبه خوانی روحانیون امثال شما قضیه حجاب حل نشده است؟ مگر شما رهبران ما نیستید چرا حلال و حرام فراموش شده و مردم برای مطامع مالی مثل گرگ گرسنه رفتار می کنند. چرا فکر می کنید در این مورد مسئولیت ندارید؟ کسانی که به آن ها‌می تازید مسئولیتشان خیلی کمتر از شما است.
ذ
Iran, Islamic Republic of
جنگ احد همینطورشد رفتند دنبال غنایم.
Iran, Islamic Republic of
ما حاضریم دراین رابطه با اوهمکاری کنیم وپیشنهاد خودت را بده وبیا جلو ماهم پشت سرت می آییم خیابان ها .
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1