کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه باشت؛

اجاره خانه‌ در باشت سر به فلک کشید / خبرنگار باید وامدار هیچ کسی نباشد

18 مرداد 1398 ساعت 17:39

امام جمعه باشت گلایه‌ای برای اجاره خانه و فروش ملک در باشت داشت و اضافه کرد: اجاره و رهن و فروش املاک در این شهر از قانون خاصی تبعیت نمی کندو اجاره خانه سربه فلک کشیده است وبخشی از این مشکلات رابنگاه داران مقصرند.


خطبه‌های نماز جمعه باشت امروز (18 مرداد ماه 98) به امامت حجت الاسلام عبودی برگزار شد و گفت: خبرنگار باید وامدار هیچ کسی نباشد تا بتواند درد و مشکلات مردم را منعکس کند.
امام جمعه باشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: همانگونه که به شب‌های قدر اهتمام داشتیم به روز عرفه هم اهتمام داشته باشیم و در دعای عرفه شرکت کنیم و فیض ببریم که فرصت‌ها زودگذرهستند لذا خواهش من از همه برادران وخواهران این است روز عرفه راپرشور وباشکوه انجام دهند.
حجت الاسلام عبودی با تبریک روزخبرنگار، یاد همه شهدای خبرنگارخصوصا شهیدصارمی راگرامی داشتند واین روز راتبریک عرض کردو توصیه‌ای هم به خبرنگاران داشت که مواظب باشند جایگاه خبرنگار، یک جایگاه بزرگی است و خبرنگار باید وامدار هیچ کسی نباشد تا بتواند درد و مشکلات مردم رامنعکس دهد و به فرد و مدیر اداره نباید بخاطر رسالت کاری وابسته شود و باید مستقل  و آزاد باشد.
امام جمعه باشت گفت: یمن سالهاست زیر بمباران آل سعود است و در این چند سال له شدند اما به لطف خدا و با همت جبهه مقاومت و با محوریت جمهوری اسلامی امروز انصارالله یمن مسلح و مجهز به موشک بالستیک شده و امروز انصارالله یمن موشکی را به سمت شهر ادمام درشرق عربستان رها می‌کند که شهر ادمام 411 کیلومترباریاض فاصله دارد.
امام جمعه باشت در پایان گلایه‌ای برای اجاره خانه و فروش ملک در باشت داشت و اضافه کرد: اجاره و رهن و فروش املاک در این شهر از قانون خاصی تبعیت نمی کندو اجاره خانه سربه فلک کشیده است وبخشی از این مشکلات رابنگاه داران مقصرند.
 
 


کد مطلب: 411808

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411808/اجاره-خانه-باشت-سر-فلک-کشید-خبرنگار-باید-وامدار-هیچ-کسی-نباشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1