تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۱۱۸۰۵
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد؛

تقدیر امام جمعه دیشموک از تلاش‌های «عدل‌هاشمی‌پور»/ جاده «تنگ‌چویل» پیگیری شود

۰
تقدیر امام جمعه دیشموک از تلاش‌های «عدل‌هاشمی‌پور»/ جاده «تنگ‌چویل» پیگیری شود
کبنا ؛حجت الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به شهادت امام باقر(ع) گفت: امام باقر(ع) در سنین پیری به کار و تلاش اهمیت می داد و کار کردن را برابر با عبادت می دانست و روزی حلال را جهاد در راه خدا می دانست که باید نان حلال در بیاوریم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به هفدهم مرداد روز خبرنگار گفت: از همه خبرنگارانی که در ریل دینداری حرکت می کنند تقدیر و یاد شهدای رسانه را گرامی می داریم.
وی افزود: شغل خبرنگاری باعث مطالبه از مسئولین می شود و آگاهی به مردم می‌دهد اما بعضی اوقات مشاهده می شود که برخی خبرنگاران برای اغراض شخصی و جناحی خود کار می کنند۔ خبرنگار واقعی حافظ آبرو و حقوق مردم بر اساس حق است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به روز نهم مرداد و صادرات بنزین توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه گفت: آمریکا واردات بنزین را قبل از خودکفایی تحریم کرد ولی جوانان ما با همت و پشتکار خود به خودکفایی رسیدند.
راوند با اشاره به بیان رهبر انقلاب در خصوص اعدام جوانان بحرینی گفت: ظلم و ستم پایدار نیست و خداوند رسولان و اهل ایمان را یاری می کند که نمونه آن را در جنگ تحمیلی و حادثه طبس مشاهده کردیم.
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به الگوگیری مقاومت از پایداری ملت ایران گفت: نیروهای مردمی عراق، یمن و سایر بلاد از ملت ایران الگو گرفتند که مردم مسلمان یمن و مظلومین جهان با داشتن اراده مقاومت می توانند پیروز شوند.
امام جمعه دیشموک با اشاره به سالروز شهادت مسلم بن عقیل در نهم ذی الحجه گفت: مسلم بن عقیل شخصی عامل به سیره نبوی و ولایتمدار راه حق بود.
خطیب جمعه دیشموک با اشاره به دهم ذی الحجه و عید قربان گفت: عید قربان عید الله است و جا دارد در چنین روزی اگر کسی توانایی دارد برای اطعام مومنان قربانی کند.
وی افزود: قربان یعنی نزدیکی و دلبستگی به فقیران که در چنین روزی قربانی کردن در سلامتی و عاقبت به خیری مومنان تاثیر دارد.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به خدمات ارائه شده و پیگیری نماینده مجلس گفت: از تلاش های نماینده مجلس در بحث پروژه گازرسانی تقدیر می‌شود که جا دارد نماینده محترم و مدیرعامل گاز تا قبل از فصل سرما آن را تحقق بخشند.
وی افزود: پنج میلیارد و هفتصد میلیون تومان در حساب اداره راه و شهرسازی برای جاده تنگ چویل به قول خودشان هست که از نماینده می‌خواهیم که این مهم را پیگیری کنند.
انتهای پیام/
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1