کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد؛

تقدیر امام جمعه دیشموک از تلاش‌های «عدل‌هاشمی‌پور»/ جاده «تنگ‌چویل» پیگیری شود

18 مرداد 1398 ساعت 17:06

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به خدمات ارائه شده و پیگیری نماینده مجلس گفت: از تلاش های نماینده مجلس در بحث پروژه گازرسانی تقدیر می‌شود که جا دارد نماینده محترم و مدیرعامل گاز تا قبل از فصل سرما آن را تحقق بخشند.


حجت الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به شهادت امام باقر(ع) گفت: امام باقر(ع) در سنین پیری به کار و تلاش اهمیت می داد و کار کردن را برابر با عبادت می دانست و روزی حلال را جهاد در راه خدا می دانست که باید نان حلال در بیاوریم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به هفدهم مرداد روز خبرنگار گفت: از همه خبرنگارانی که در ریل دینداری حرکت می کنند تقدیر و یاد شهدای رسانه را گرامی می داریم.
وی افزود: شغل خبرنگاری باعث مطالبه از مسئولین می شود و آگاهی به مردم می‌دهد اما بعضی اوقات مشاهده می شود که برخی خبرنگاران برای اغراض شخصی و جناحی خود کار می کنند۔ خبرنگار واقعی حافظ آبرو و حقوق مردم بر اساس حق است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به روز نهم مرداد و صادرات بنزین توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه گفت: آمریکا واردات بنزین را قبل از خودکفایی تحریم کرد ولی جوانان ما با همت و پشتکار خود به خودکفایی رسیدند.
راوند با اشاره به بیان رهبر انقلاب در خصوص اعدام جوانان بحرینی گفت: ظلم و ستم پایدار نیست و خداوند رسولان و اهل ایمان را یاری می کند که نمونه آن را در جنگ تحمیلی و حادثه طبس مشاهده کردیم.
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به الگوگیری مقاومت از پایداری ملت ایران گفت: نیروهای مردمی عراق، یمن و سایر بلاد از ملت ایران الگو گرفتند که مردم مسلمان یمن و مظلومین جهان با داشتن اراده مقاومت می توانند پیروز شوند.
امام جمعه دیشموک با اشاره به سالروز شهادت مسلم بن عقیل در نهم ذی الحجه گفت: مسلم بن عقیل شخصی عامل به سیره نبوی و ولایتمدار راه حق بود.
خطیب جمعه دیشموک با اشاره به دهم ذی الحجه و عید قربان گفت: عید قربان عید الله است و جا دارد در چنین روزی اگر کسی توانایی دارد برای اطعام مومنان قربانی کند.
وی افزود: قربان یعنی نزدیکی و دلبستگی به فقیران که در چنین روزی قربانی کردن در سلامتی و عاقبت به خیری مومنان تاثیر دارد.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به خدمات ارائه شده و پیگیری نماینده مجلس گفت: از تلاش های نماینده مجلس در بحث پروژه گازرسانی تقدیر می‌شود که جا دارد نماینده محترم و مدیرعامل گاز تا قبل از فصل سرما آن را تحقق بخشند.
وی افزود: پنج میلیارد و هفتصد میلیون تومان در حساب اداره راه و شهرسازی برای جاده تنگ چویل به قول خودشان هست که از نماینده می‌خواهیم که این مهم را پیگیری کنند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 411805

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411805/تقدیر-امام-جمعه-دیشموک-تلاش-های-عدل-هاشمی-پور-جاده-تنگ-چویل-پیگیری-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1