کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت یاسوج:

مشکلات کشور در حوزه اقتصادی و فرهنگی است

18 مرداد 1398 ساعت 16:49

امام جمعه موقت یاسوج گفت: در عرصه فرهنگی و اقتصادی هنوز به بازدارندگی لازم مقابل دشمن نرسیده‌ایم.


حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز(جمعه 18 مرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج در محل مصلای امام خمینی با تسلیت سالروز وفات امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: آن حضرت بعد از حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب(س) یکی از پیام‌آوران نهضت عاشورا بود.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: آن حضرت مبدع دانشگاه اسلامی و تربیت کننده تعداد بسیار زیادی دانشمندان اسلامی بود که در ترویج دین و علوم اسلامی اثرگذاری بسیاری داشتند و دوران آن حضرت اوج شکوه علوم و دانش اسلامی بود.
حکمتی‌نیک با تبریک عید قربان و عید غدیر از این اعیاد به عنوان اعیاد بزرگ اسلامی نام برد که باید به بهترین وجه و با شکوه بسیار در استان گرامی داشته شوند.
وی در بخش سیاسی خطبه‌های نماز جمعه امروز به موضوع بازدارندگی و اهمیت آن از منظر اسلام اشاره کرد که دین اسلام بازدارندگی در مقابل دشمن را اصل مهمی می‌داند و اهرمی مهم برای صیانت جامعه اسلامی است.
این خطیب جمعه علت ترس و واهمه آمریکا از ایران اسلامی را در همین قدرت بازدارندگی دانست که با همه توان در مقابل استکبار جهانی به خصوص آمریکا مقاومت می‌کند و به همین خاطر شاهد دشمنی‌های امریکا هستیم و هرگز از این دشمنی دست برنخواهد داشت.
وی به برخی نقاط قوت و ضعف کشور در زمینه بازدارندگی مقابل دشمن اشاره کرد که در حوزه سیاسی و نظامی اکنون در مرز بازدارندگی کامل مقابل دشمن هستیم اما در عرصه فرهنگی و اقتصادی هنوز به بازدارندگی لازم مقابل دشمن نرسیده‌ایم.
خطیب جمعه شهر یاسوج با بیان این که دشمن اکنون در عرصه نظامی جرأت هیچ کاری علیه ایران اسلامی را ندارد دلیل آن را قدرت بازدارندگی در این عرصه دانست که نمونه آن ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته دشمن بود و رژیم آمریکا و رئیس‌جمهور این کشور واکنشی در قبال آن نداشتند.
وی استراتژی فشار و براندازی نظام را راهبرد آمریکا مقابل ایران ذکر کرد که از سوی دیگر مزورانه درخواست مذاکره هم می‌کند در حالی که امری غیر ممکن و محال است.


کد مطلب: 411803

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411803/مشکلات-کشور-حوزه-اقتصادی-فرهنگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1