تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۱۱۷۸۷
نشست خبری غلامرضا تاجگردون با خبرنگاران شهرستان‌های گچساران و باشت؛

پیشنهاد «تاجگردون» به اصولگرایان؛ ائتلاف‌تان برای زدن من موفق نمی‌شود / چرا تاجگردون در سال آخر منتقد دولت شد / اگر رد صلاحیت شوم، می‌پذیرم / انسان‌های شایسته را برای پست‌های کشوری حمایت می‌کنم

۲۴
۱
پیشنهاد «تاجگردون» به اصولگرایان؛ ائتلاف‌تان برای زدن من موفق نمی‌شود / چرا تاجگردون در سال آخر منتقد دولت شد / اگر رد صلاحیت شوم، می‌پذیرم / انسان‌های شایسته را برای  پست‌های کشوری حمایت می‌کنم
کبنا ؛نشست خبری غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به مناسبت روز خبرنگار عصر امروز (پنجشنبه 17 مرداد ماه 98) در سالن آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار شد.
تاجگردون در ابتدای این نشست به سئوالات مطرح شده اشاره کرد و گفت: ضرورتی ندارد که مسائل صنفی خبرنگاران که در این جلسه برگزار شد در رسانه‌های خودتان منعکس پیدا کند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نامهربانی‌ها نسبت به حضرتعالی در سال‌های اخیر زیاد شده است، افزود: من نامهربانی نمی‌بینم، بلکه نقد است و انتظارات و توقعات مردم است. هر کس نقد و ایراد دارد، حق دارد که مطالباتش را مطرح می‌کند. بالاخره بنده هم اگر بدانیم مطالب بر اساس صدق است و صلاح بدانیم پاسخ می‌دهم و اگر نه از روی غرض ورزی باشد از آن می‌گذریم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه اضافه کرد: حدود 36 درصد مردم این دو شهرستان به من رأی نداده‌اند و بعضی نقدها طبیعی است. و من ناراحت نمی‌شوم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه در پاسخ به سئوالی، که چرا از فرزندان این دو شهرستان و استان در مسئولیت‌های کشوری حمایت نمی‌کنید، اظهار کرد: تاجایی که انسان‌های شایستهٔ را در شهرستان‌های گچساران و باشت ببینم در سطح کشوری از او حمایت می‌کنم و برای انها تلاش می‌کنم. هستند بچه‌هایی که در عرصه مدیریتی خوب می‌درخشند و حتماً آنها را رشد می‌دهیم. و یک مدیر خوب نمی‌درخشد و نمی‌توان به زور او را تحمیل کرد. کما اینکه آقای لدنی از استان رفت و مسئولیت بالاتری گرفت.
غلامرضا تاجگردون در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سئوالی در خصوص وحدت اصولگرایان و تأثیرش بر نتیجه انتخابات، اظهار کرد:  اگر هدف ائتلاف اصولگرایان زدن تاج گردون باشد مطمئن باشید آن‌ها موفق نمی‌شوند. و من به آنها توصیه می‌کنم که ائتلاف و نظر خودشان را خدایی و مردمی کنند و ائتلاف برای زمین زدن تاجگردون نه مردمی است و نه خدایی. و آنها تا زمانی که هدفشان این باشد، یعنی زمین زدن تاجگردون موفق نمی‌شوند.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص حمایتش از حسن روحانی و استعفا از مسئولیتی که داشت و اینکه گفته بود با آقای رئیسی به جهنم هم نمی‌رود و با آقای روحانی به بهشت می‌رود، اما الان شرایط اقتصادی جامعه و کشور ما این گونه است، گفت: اولاً بنده ثابت می‌کنم که در در هیچ جای کشور به اندازه منطقه ما کار نشده است.
تاجگردون در ادامه با بیان اینکه عامل پیروزی روحانی جمنا بوده است و این را قبلاً هم بیان کرده‌ام، تصریح کرد: من اگر استعفا دادم کارم سیاسی است و شما فکر کنید رأی آقای روحانی را رئیسی در این شهر می‌آورد، بعد چه می‌شود. جمنا باعث شد و مقصر اصلی جمنا بوده است و هنوز هم می گویم که در آن شرایط بودیم بین آقای رئیسی و روحانی آقای روحانی باید انتخاب می‌شد.
وی با اشاره به صحبت‌هایش در حمایت از حسن روحانی و اینکه گفته بود با آقای رئیسی به جهنم هم نمی‌روم، بیان کرد: روحانی یک فرد معمولی است و نه قدیس است و من اگر آن شب اینگونه صحبت کردم در پاسخ به فردی بود که قبل‌تر از من این تشابه را انجام داده بود و من هم پاسخش را دادم. آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه در حال حاضر بیشترین انعطاف و همکاری را با دولت و نظام دارد
نماینده گچساران و باشت در پاسخ به اینکه چر الان و در سال‌های آخر منتقد دولت شده است، ادامه داد: دولت می‌داند اگر من انتقادی به دولت دارم برای اصلاح است و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و باید مقاومت کنیم و اگر بین قوا کسی بخواهد جا خالی کند کار سخت می‌شود.
تاجگردون افزدود: اگر شرایط الان بود آقای روحانی انتخاب ما نبود و نیاز به یک فرد اقتصادی قوی و جنگجو بود.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص انتصاب مدیران ضعیف، گفت: یک روزی استخدام بوده و امروز نیست و نمی‌شود که به دنبال سوپرمن و آرنولد بود بالاخره موجودی ما همین است.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شما در یکی از سخنرانی‌هایتان گفته‌اید، اگر نباشید شما فرد بعدی را مشخص می‌کنید، فردی بعدی چه کسی است، گفت: اگر را بردارید من هستم. به دوستان اصولگرا توصیه می‌کنم تا زمانی که ائتلاف شما برای زدن من باشد به جایی نخواهید رسید و بهتر است ائتلاف خدایی باشد.
تاجگردون همچنین در خصوص مناظره‌اش با افراد اعلام کننده، گفت: من می‌فهمم و کامل متوجه هستم اما الان موقع این کار نیست و تا انتخابات زمان داریم.
او در پاسخ به سئوالی که آیا شما مدرک دکترا دارید، گفت: برید تحقیق کنید و به سؤال کننده سؤال گفت برید در کف این سؤال بمانید. من شخصیت خودم را مدیون مردمم هستم.
 
این خبر تکمیل می‌شود
----------------------------------------
خبر: سیده زهرا حسینی‌قر
نام شما

آدرس ايميل شما

هفت رنگ شناس
Iran, Islamic Republic of
حالاکه استفاده اش ازدولت رابردمنتقددولت شده این است آقای تاجگردون.هرروزبه رنگی درمی آید ولی مردم هم بیدارشده اندودیگرفریب این بازیهارانمیخورند.بهتراست به فکرشغل جدیدی باشی میرشکال بی شکال
شرف
Romania
واقعا که خیلی مغروری؛؛در ضمن شما نیروهای خوب و با مدیریت عالی را هیچگاه در مسئولیت کلان کشوری قرار نمی دهید چون ثابت شده و به یقین رسیده و همچنین در انتصاب مدیران در شهرستان همین رویه کاری را پیش گرفته اید و انسانهای شایسته و محبوب را در منصب مسئولیت ها قرار نداده ایدچون از روزی می ترسید که نکنه روزی رقیبم بشه و چوب لای پای خودم بگذاره همانطور که امثال آقای جنتی را اینطور که شنیدم از قرار گرفتن در ریاست سازمانی امور مالیاتی مانع شدید
فردوس
Iran, Islamic Republic of
با سلام ودرودخدمت دکترتاجگردون شما اگرکارایی نداشتید به یک چهره ملی تبدیل نمی شدید.البطه نمایندهای داشتیم بدنبودن ولی به پایه شما نمیرسند.به دلیل اینکه دوره قبل ازشما تحریم نبودیم.اگرهم بودیم مثل الان نبود.پس شما ازنظربنده خوب درخشیدی.هرشخص دراین موقعیت جا یه شماقرارداشت و ازش انتقاد میشد در جواب میفرمودن که مشکل ماتحریم تحریم هست که نمیتوانیم کاری انجام بدیم.
رضا
واژه به جهنم رفتن با روحانی رو به معنای واقعی کلمه برای مردم معنی کردید اگه از روحانی دفاع کردی بخاطر مردم نبود فقط و فقط بخاطر منافع شخصی و جناحی خودتون بود مردم از وعده های پوچ و تو خالی شما سیاسیون خسته شده اند جناح چپ و راست هردو سر و ته یک کرباس هستند.
آرش
با توجه به احساس خطر و اینکه جناح مقابل در آینده امکان داره قدرت رو در مجلس و ریاست جمهوری به دست بگیره کم کم تعریف و تمجید از آقای رئیسی شروع شد و تاجگردون تبدیل به یک اصولگرا می شود.
ولی
Iran, Islamic Republic of
این انتقاد از دولت برای به دست اوردن رای مردمه ولی نمیدونه اگه وارد مجلس هم بشه جاش صندلی های اخره ودوربین هم نشونش نمیده در خصوص مقایسه رئیسی و روحانی هم اگه با رئیسی جهنم میرفتی بهتر از بهشت با رو حانی برای خودت بود
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاج گردون هیچ کس منکر عملکرد بسیا بسیار بسیار خوب حضرتعالی در حوزه کارهای عمرانی وکشاورزی وزیر بنای نیست مردم وجدان دارد کاری به تعداد اندکی ادمهای مغرض ومریم ومنفعت طلب نداریم کما اینکه از این قبیل منفعت طلب دور بر خود حضرتعالی زیاد هست که دم از دوستی وحمایت زدند فقط دنبال منافع خودشان بودند و انهار عرصه وحلقه را تنگ کردند که باعث شدند حضرتعالی دیگران را نبینی به نام حضرتعالی چهار پنج نفر از یک خانواده رفته سر کار از یک منطقه هیچ بکار گرفته نشد مردم هم حق دارند گله مند باشند قبل از انتخابات دور گذشته قرار بود مسولین دفترت را عوض کنی چون خیلی مردم از عملکردشان ناراضی بودند بعد از انتخابات همان روال گذشته را در پیش گرفتی مسول دفتری که معامله باشد وقتی منافعش تامین میشه با این معامله گری دفتر ومنافع دفتر مسلک ومرام دفتر را به خیار میفروشد باید بپذیری دوستان منفعت طلبت چنان حلقه وعرصه را بر تو تنگ کردند که صدای مردم را نشنیدی جناب دکتر شورای نگهبان نگهبان قانون است نه این افراد مغرض ومریضی منفعت طلبی که باحرفهای چندر یغازی ظلم به شورای نگهبان می کنند رئیس شورای نظارت استان انسانی شایسته وبایسته وانقلابی به تمام معناست انسانی خدا ترس واخلاقمدار است و زیر بار ظلم منفعت طلبان نخواهد رفت مطمئن باشید تیر کسانی که با شعار رد صلاحیت میخواهند با یک تیر دونشان بزنند هم ظلم به شورای نگهبان ونظارت بکنند و هم دل مردم را خالی بکنند به سنگ خواهد خورد ولی اگر با اقبال گرم مردم ربروی نشوی مقصر مدیران ومسولین ترسو که جرات بیان کارها ی انجام شده راندارند فقط وفقط به فکر منفعت خود بودند وحلقه تنگی که دورت تنیدند که تلاش نکردی این حلقه شکسته شود ودر تقسیم مدیریت ها که هیچ شایسته سالاری وعدالتی در کار نبود بعنوان مثال روستای ده مدیری که همگی منفعت طلب وهمگی بسیار بسیار بسیار ضعیف و هیچ کدامشان با استثنای بزرگشان بقیه به شمار رای نداده ونخواهند داد چون آدم بزدل جرات عرض اندام ندارند تا کنون شعارشون این بوده به هرکس قبول شده رای داده اند خواه زید باشد خواه امر باشد مفت دلخوش آنها بودی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضعف شدید بعضی مدیران ازجمله همین مدیری که مورد حمایت شما بوده و هست و میفرمائین که با حمایت شما ارتقاء پیدا کرده در آینده مشخص میشود.
اگر غیر از این یک مورد که مصلحتی جابجا شد شخص دیگری سراغ دارید عنوان کنید!!!!!!
آینده.آینده.آینده.
Iran, Islamic Republic of
برای این پرسش که چرا فرزندان شایسته را حمایت نکردید پاسخ قانع کننده ای نخواهید داشت
با یک گل هم در این هشت سال بهار نمیشه
بويراحمدي گرمسير
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود
ضمن تشكر از تلاش ها و زحمات جناب آقاي تاجگردون اما واقعا چه ايرادي داره كه شفاف به مردم موضوع مدرك دكتراشون رو اعلام كنن.
البته شخصيت افراد ربطي به دكترا نداره اما اين ابهامي است براي اينجانب كه فكر كنم پاسخش مي تونه برخي شبهات رو رفع كنه.
بهر حال فكر كنم خود آقاي تاجگردون دارن مردم رو حساس تر مي كنن.
بويراحمدي گرمسير
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود
ضمن تشكر از تلاش ها و زحمات جناب آقاي تاجگردون اما واقعا چه ايرادي داره كه شفاف به مردم موضوع مدرك دكتراشون رو اعلام كنن.
البته شخصيت افراد ربطي به دكترا نداره اما اين ابهامي است براي اينجانب كه فكر كنم پاسخش مي تونه برخي شبهات رو رفع كنه.
بهر حال فكر كنم خود آقاي تاجگردون دارن مردم رو حساس تر مي كنن.
ستاره
Iran, Islamic Republic of
انسان‌های شایسته را برای پست‌های کشوری حمایت می‌کنم مثل علی محمد احمدی
Iran, Islamic Republic of
دکترا ایشون لیسانسشو سال 90از آزاد بهبهان گرفته سر کلاس هم نمی آمد
هوشیاری گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون کلادرسخن گفتن کم نمیاره وجوری حرف میزنه انگارایشان ناجی گچساران هستندومیگویددرهیچ جای کشوراندازه اینجاکارنشدپس وای به حال کشور.کدام پروژه رابهسرانجام رساندودراین هشت سال تعدادشاغلین بیشترشدیابیکاران؟چرادرموردمدرک دکترایش اینقدرکوچه بازاری جواب داد؟چرادرموردسهام پتروشیمی وبانک سرمایه صحبت نکرد؟چرادرموردفراهم کردن وامهای چندمیلیاردی باسودکم برای اقوامش چیزی نگفت؟چرادرموردفاجعه لشگربیکاران واعتیاددرمیان جوانان شهرش حرفی نداشت؟دوره شماهم روبه آخراست وبه چشم خودچنگال تیزقانون راخواهی دید.مردم هم به وضوح ازتاجگردون وحرفهای بی عملش رویگردان شده اند.اصولاگچساران تابه امروزنماینده قابلی نداشته است وتاجگردون هم فقط وعده دادومردم رابه بازی گرفت واقوامش راپولدارکرد.این بی قانونیهاروزی بازخواست خواهدداشت وآن روزنزدیک است.اندکی صبر
ت
Iran, Islamic Republic of
انقدر قدرت وثروت کسب کرده اید که باغرور صحبت می کنید شما که باسواد بودی چرامملکت را به این روز انداختید.اقتصاد را ویران کردید
و
Iran, Islamic Republic of
اکثر مسئولان مجلس ودولت حق الناس زیاد بدهکارند واخرتشان خراب است چون مادیگرا هستند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون بعضی صرفا بخاطر طرفداری شما از روحانی و جمله با رئیسی به جهنم هم نمیرویم به روحانی رای دادن و خدا را شکر الان همه با روحانی به جهنم رفته اند .
البته که مسئله ی قومیت در این شهرستان برای شما مهم است و مردم هم به ان عقیده دارند شما که بهتر میدانید از بس که فقط برای فامیلها کار انجام داده اید باید هم همینطور باشد
اگر خدا بخواهد ورق برخواهد گشت
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون عملگراست تازه کمتر حرف میزنه بیشتر عمل میکنه
Iran, Islamic Republic of
واقعا که روحانی چه جهنمی برای ملت ایران ساخت البته این جهنم مکافات اعمال است جهنم مجازات اعمال بیشتر البته جهنم نه خوش تنها ساخت مرید ومرداش نوبخت هم بود
Iran, Islamic Republic of
روزی ان شاءالله روحانی ونوبخت وزنگنه و نهاوندیان و شریعتمداری و واعظی محاکمه خواهند شد هم در پیشگا هم در پیشگاه خداوند وهم در انظار مردم هیچ پاسخی ندارند البته .همه اینها شریکند چون تائیدشان کرد. اینها صلاحییت نشتن بر این. باشد تا شجاعانه وآزادانه عمل کند
Iran, Islamic Republic of
توکه میگفتی راحت شدی. باباطرفدارات ازت متنفرشدن بخداچرانمیفهمی بروپیش روحانی جونت
Iran, Islamic Republic of
باباکیفت برادشتی ورفتی چراهیییی حرف میزنی اوووف
Iran, Islamic Republic of
داری میسوزیاالکی میگفتی راحت شدم کیفم برمیدارم میرم😀😀😂
Iran, Islamic Republic of
چه 😐
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1