کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست خبری غلامرضا تاجگردون با خبرنگاران شهرستان‌های گچساران و باشت؛

پیشنهاد «تاجگردون» به اصولگرایان؛ ائتلاف‌تان برای زدن من موفق نمی‌شود / چرا تاجگردون در سال آخر منتقد دولت شد / اگر رد صلاحیت شوم، می‌پذیرم / انسان‌های شایسته را برای پست‌های کشوری حمایت می‌کنم

17 مرداد 1398 ساعت 22:22

غلامرضا تاجگردون تاکید کرد: اگر هدف ائتلاف اصولگرایان زدن تاج گردون باشد مطمئن باشید آن‌ها موفق نمی‌شوند. و من به آنها توصیه می‌کنم که ائتلاف و نظر خودشان را خدایی و مردمی کنند و ائتلاف برای زمین زدن تاجگردون نه مردمی است و نه خدایی. و آنها تا زمانی که هدفشان این باشد، یعنی زمین زدن تاجگردون موفق نمی‌شوند.


نشست خبری غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به مناسبت روز خبرنگار عصر امروز (پنجشنبه 17 مرداد ماه 98) در سالن آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار شد.
تاجگردون در ابتدای این نشست به سئوالات مطرح شده اشاره کرد و گفت: ضرورتی ندارد که مسائل صنفی خبرنگاران که در این جلسه برگزار شد در رسانه‌های خودتان منعکس پیدا کند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نامهربانی‌ها نسبت به حضرتعالی در سال‌های اخیر زیاد شده است، افزود: من نامهربانی نمی‌بینم، بلکه نقد است و انتظارات و توقعات مردم است. هر کس نقد و ایراد دارد، حق دارد که مطالباتش را مطرح می‌کند. بالاخره بنده هم اگر بدانیم مطالب بر اساس صدق است و صلاح بدانیم پاسخ می‌دهم و اگر نه از روی غرض ورزی باشد از آن می‌گذریم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه اضافه کرد: حدود 36 درصد مردم این دو شهرستان به من رأی نداده‌اند و بعضی نقدها طبیعی است. و من ناراحت نمی‌شوم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه در پاسخ به سئوالی، که چرا از فرزندان این دو شهرستان و استان در مسئولیت‌های کشوری حمایت نمی‌کنید، اظهار کرد: تاجایی که انسان‌های شایستهٔ را در شهرستان‌های گچساران و باشت ببینم در سطح کشوری از او حمایت می‌کنم و برای انها تلاش می‌کنم. هستند بچه‌هایی که در عرصه مدیریتی خوب می‌درخشند و حتماً آنها را رشد می‌دهیم. و یک مدیر خوب نمی‌درخشد و نمی‌توان به زور او را تحمیل کرد. کما اینکه آقای لدنی از استان رفت و مسئولیت بالاتری گرفت.
غلامرضا تاجگردون در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سئوالی در خصوص وحدت اصولگرایان و تأثیرش بر نتیجه انتخابات، اظهار کرد:  اگر هدف ائتلاف اصولگرایان زدن تاج گردون باشد مطمئن باشید آن‌ها موفق نمی‌شوند. و من به آنها توصیه می‌کنم که ائتلاف و نظر خودشان را خدایی و مردمی کنند و ائتلاف برای زمین زدن تاجگردون نه مردمی است و نه خدایی. و آنها تا زمانی که هدفشان این باشد، یعنی زمین زدن تاجگردون موفق نمی‌شوند.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص حمایتش از حسن روحانی و استعفا از مسئولیتی که داشت و اینکه گفته بود با آقای رئیسی به جهنم هم نمی‌رود و با آقای روحانی به بهشت می‌رود، اما الان شرایط اقتصادی جامعه و کشور ما این گونه است، گفت: اولاً بنده ثابت می‌کنم که در در هیچ جای کشور به اندازه منطقه ما کار نشده است.
تاجگردون در ادامه با بیان اینکه عامل پیروزی روحانی جمنا بوده است و این را قبلاً هم بیان کرده‌ام، تصریح کرد: من اگر استعفا دادم کارم سیاسی است و شما فکر کنید رأی آقای روحانی را رئیسی در این شهر می‌آورد، بعد چه می‌شود. جمنا باعث شد و مقصر اصلی جمنا بوده است و هنوز هم می گویم که در آن شرایط بودیم بین آقای رئیسی و روحانی آقای روحانی باید انتخاب می‌شد.
وی با اشاره به صحبت‌هایش در حمایت از حسن روحانی و اینکه گفته بود با آقای رئیسی به جهنم هم نمی‌روم، بیان کرد: روحانی یک فرد معمولی است و نه قدیس است و من اگر آن شب اینگونه صحبت کردم در پاسخ به فردی بود که قبل‌تر از من این تشابه را انجام داده بود و من هم پاسخش را دادم. آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه در حال حاضر بیشترین انعطاف و همکاری را با دولت و نظام دارد
نماینده گچساران و باشت در پاسخ به اینکه چر الان و در سال‌های آخر منتقد دولت شده است، ادامه داد: دولت می‌داند اگر من انتقادی به دولت دارم برای اصلاح است و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم و باید مقاومت کنیم و اگر بین قوا کسی بخواهد جا خالی کند کار سخت می‌شود.
تاجگردون افزدود: اگر شرایط الان بود آقای روحانی انتخاب ما نبود و نیاز به یک فرد اقتصادی قوی و جنگجو بود.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص انتصاب مدیران ضعیف، گفت: یک روزی استخدام بوده و امروز نیست و نمی‌شود که به دنبال سوپرمن و آرنولد بود بالاخره موجودی ما همین است.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شما در یکی از سخنرانی‌هایتان گفته‌اید، اگر نباشید شما فرد بعدی را مشخص می‌کنید، فردی بعدی چه کسی است، گفت: اگر را بردارید من هستم. به دوستان اصولگرا توصیه می‌کنم تا زمانی که ائتلاف شما برای زدن من باشد به جایی نخواهید رسید و بهتر است ائتلاف خدایی باشد.
تاجگردون همچنین در خصوص مناظره‌اش با افراد اعلام کننده، گفت: من می‌فهمم و کامل متوجه هستم اما الان موقع این کار نیست و تا انتخابات زمان داریم.
او در پاسخ به سئوالی که آیا شما مدرک دکترا دارید، گفت: برید تحقیق کنید و به سؤال کننده سؤال گفت برید در کف این سؤال بمانید. من شخصیت خودم را مدیون مردمم هستم.
 
این خبر تکمیل می‌شود
----------------------------------------
خبر: سیده زهرا حسینی‌قر


کد مطلب: 411787

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411787/پیشنهاد-تاجگردون-اصولگرایان-ائتلاف-تان-زدن-موفق-نمی-شود-چرا-سال-آخر-منتقد-دولت-اگر-رد-صلاحیت-شوم-می-پذیرم-انسان-های-شایسته-پست-های-کشوری-حمایت-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1