کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار حزب اتحاد ملت با فرماندار کهگیلویه مطرح شد

اهمیت مدیریت احزاب/اتابک:«احزاب» روح امید را به جامعه تزریق کنند

17 مرداد 1398 ساعت 21:44

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر فعالیت احزاب شناسنامه دار در راستای مصالح امنیت ملی تصریح کرد:احزاب باید در ارائه راهکار در مسائل و مشکلات و تزریق روح امید به جامعه عامل باشند.


اعضای حزب اتحاد ملت با فرماندار کهگیلویه دیدار کرد.
فرماندار جدید کهگیلویه در این دیدار با تاکید بر  نقش و کارکرد  احزاب در  توسعه سیاسی کشور ،اهمیت و لزوم حضور احزاب را غیر قابل انکار دانست و اظهار کرد:احزاب با فراهم آوردن افزایش مشارکت مردم در انتخابات همواره به عنوان پشتوانه نظام عمل می کنند.
علیرضا اتابک عنوان کرد:مدیریت احزاب بسیار مهم است و مدیریت قوی است که رفتارهای سیاسی شایسته را در جامعه پیاده می کند.
اتابک با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکائ به اراده  و آرای مردم جایگاهی متعالی یافته است افزود:وجود احزاب افراد جامعه را فعال خواهد کرد و این ذهنیت را برای انها ایجاد خواهد کرد که در سرنوشت و رخدادهای سیاسی نقش افرین باشند که این خود باعث یکپارچگی و همدلی خواهد بود.
 مقام عالی اجرایی شهرستان با تاکید بر فعالیت احزاب شناسنامه دار در راستای مصالح امنیت ملی تصریح کرد:احزاب باید در ارائه راهکار در مسائل و مشکلات و  تزریق روح امید به جامعه  عامل باشند.
در این دیدار اعضای حزب نیز دیدگاهها ،و دغدغه های خود در حوزه های سیاسی و اجتماعی را مطرح کرد.
به گزارش کبنا از دهدشت،علیرضا اتابک فرماندار جدید کهگیلویه در آئین معارفه خود درب فرمانداری کهگیلویه را به روی همه احزاب،نخبگان و کسانی که دل در گرو توسعه شهرستان دارند باز دانست و گفت:این اطمینان را می‌دهیم که انتخابات در کمال امنیت و عدالت برگزار شود که البته همه جناح‌ها و دستگاه‌ها باید کمک کنند تا آنهایی که قدرت دارند سیاست دارند نتوانند اعمال نفوذ کنند و رأی مردم را تغییر دهند.(کلیک کنید)


کد مطلب: 411785

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411785/اهمیت-مدیریت-احزاب-اتابک-روح-امید-جامعه-تزریق-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1