کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبریک روز خبرنگار و خداحافظی از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران

17 مرداد 1398 ساعت 12:12

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران در پیامی روز خبرنگار را تبریک و از سمت روابط عمومی خداحافظی کرد.


سیدعبدالمناف محسنی مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، دانش آموخته رشته علوم سیاسی و دانشجوی دکتری دانشگاه شیراز, و از فرزندان کهگیلویه بزرگ  می باشد که از لحاظ سیاسی به  طیف " لاهوتی " منسوب است.  حدود ۱۳ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارد و چندی پیش تا مرحله گزینش و مصاحبه در استانداری فارس پیش رفته که به دلیل عدم حمایت  سیاسیون به نتیجه نرسید. وی با وجود عملکرد خوبی که در سمت روابط عمومی آموزش و پرورش این شهرستان داشته، در سکوت از سمت روابط عمومی خداحافظی کرد.
سیدعبدالمناف محسنی پیامی به شرح زیر صادر کرده است.
به نام خداوند جان و خرد                  
"خودنویس ها "   نوشت افزارهای پیامبرانند و کاغذ های کاهی به قطعه زمینی  شبیه اند که از دستی پاک به ارث مانده اند.( زنده یاد حسین پناهی )                                      
 اصحاب رسانه سفیران صبح و روشنایی و راویان صادق هستند در راه حقیقت، که رسالت آن ها، آگاهی بخشیدن به جامعه و سیراب نمودن توده های مردم از حقایق ناب  می باشد.                                           ضمن تبریک روز ۱۷ مرداد به دوستان خبرنگار و اصحاب رسانه که؛ یادآور رشادت های مجاهد اهل قلم " شهید صارمی " در عرصه اطلاع رسانی است و به حق مزین به روز " خبرنگار  " گردید.  خدمت در عرصه های فرهنگی و اطلاع رسانی صحیح، موجب برافروختن چراغ ایمان و اندیشه های ناب انسانی در جامعه ی سیاست زده ی امروزی می شود‌ و  " روابط عمومی " مظهر شفافیت و اطلاع رسانی و چشم بینای  سازمان های مختلف  می باشد.  رسالت اصلی روابط عمومی،  " نقد سازمان در درون و مدافع سازمان در بیرون است"، اما در کشورهای جهان سوم به دلیل استیلای  فرهنگ‌ عشیره ای و قومی مفهوم " نقد" از جایگاه شایسته ای برخوردار نیست.                    
امروزه در عصر " دهکده ی جهانی "  سرعت انتقال اطلاعات، تمامی مرزهای زمانی و جغرافی را درهم نوردیده و ساختمانی  زیبا و شیشه ای را بنا نهاد که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.                   ضمن تقدیر و تشکر از حسن ظن سیدظهیرالدین پورالحسینی، مدیر به روز و کاربلد اسبق آموزش و پرورش به " اینجانب " ، که به مدت سه سال تجارب گران بها  و ارزشمندی را در کنار ایشان کسب نمودم،- الحق و الانصاف در طول این مدت با فراهم نمودن زیرساخت ها، به آموزش و پرورش شهرستان گچساران پرستیژ  و دسیپلین خاصی داده و نگاه ویژه ای به نقش و جایگاه روابط عمومی داشتند- ، همچنین تقدیر و تشکر از دوست عزیزم  جناب آقای محمد شهبازی که بیش از هفت ماه  به عنوان سرپرست آموزش و پرورش  مشغول خدمت بود و در کنار ایشان مسئولیت داشتم.                    
به دور از غلو، هدف و یا غرض سیاسی برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های این دو عزیز بزرگوار، حاج ایوب مقیمی مدیر محترم آموزش و پرورش، جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی شهرستان گچساران (همکاران عزیز و گرامی  اعم از اداری و مدارس)، مدیران محترم مدارس، روسای محترم ادارات شهرستان و همکاران عزیزم در روابط عمومی بقیه ادارات شهرستان، اداره کل آموزش و پرورش و مناطق سیزده گانه استان و دوستان خوبِ اصحاب " رسانه " تقدیر و تشکر و طلب حلالیت نمایم. (خوشا آنان که در طاعت خالق  هستند  و در خدمت مخلوق). دراین دوران چهار ساله، تمام سعی و تلاشم را در راستای حسن انجام امور و وظایف محوله، بدور از هر گونه مسائل و مشکلات حاشیه ای، نگاه قومی و قبیله ای، برخورد جناحی و سیاسی و در خدمت به جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی شهرستان، همچنین تکریم ارباب رجوع، تعامل با اصحاب رسانه و صاحبان فکر و قلم، همکاری و هماهنگی با ادارات و دستگاه های دولتی شهرستان و استان و هماهنگی در برگزاری جلسات مختلف  بکار گرفتم.              
اگر  کوتاهی از این حقیر سر زد، به عمد نبود و از روی سهو بود، " چشم  " بر گذشت شما بزرگواران دارم.      رسم دنیا  در همین است، آن که آمد رفتنی است، بعد رفتن نام نیکت بر زبان ها ماندنی است.  تا توانی خلق را از خود مرنجان با سخن، آن  که بالاتر نشیند، آخرش افتادنی است.  
وسلام علی من اتبع الهدی .                
سید عبدالمناف محسنی


کد مطلب: 411773

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411773/تبریک-روز-خبرنگار-خداحافظی-روابط-عمومی-آموزش-پرورش-شهرستان-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1