تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۱۱۷۵۸
رئیس دادگستری شهرستان گچساران در روز خبرنگار؛

انسانها علاقمندند به تعریف هستند تا انتقاد/ تحمل نظرمخالف بصورت عملی جانیفتاده/خدا به شما صبر دهد

۲
۰
انسانها علاقمندند به تعریف هستند تا انتقاد/ تحمل نظرمخالف بصورت عملی جانیفتاده/خدا به شما صبر دهد
کبنا ؛
رضا غریب پور رئیس دادگستری شهرستان گچساران در نشست روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به خبرنگاران، گفت: چون امروز متعلق به شما خبرنگاران هست، خطابم را کسانی قرار می دهم که صحبت من را می شنوند، امیدوارم هستم مسئولان احیانا در مورد حضور خبرنگاران در جلسات گزینشی عمل نکنند، خبرنگارانی که وظیفه شان اطلاع رسانی هست. خبرها را منعکس می کنند.
رئیس دادگستری شهرستان بیان کرد: شغل خبرنگاری مثل قضاوت شغل سختی است، یکی از سختی های شغل خبرنگاری این است که چون می خواهند حرف صریحی بزنند در فضایی که سعی می شود حرف صریحی زده نشود و یک جوری از کنار قضایا رد شویم.
غریبپور در ادامه گفت: خبرنگاری که می خواهد نظرش را در رسانه اش صریح بیان کند، یا اینکه می خواهد نظر کسانی را که همسو با نظر خودش است بیاورد و من به عنوان کسی که مسئول هستم متوجه گرایش سیاسی این خبرنگار هستم، کار را برای او سخت می کند، در جامعه ای که هنوز تحمل نظر مخالف بصورت عملی جانیفتاده است.
غریبپور بیان داشت: وگرنه من مسئول نوعی هم ممکن است بگویم بله من نظر مخالفم را گوش می دهم و می پذیرم. چون جامعه تقریبا جامعه ای است که می خواهد بیشتر از او تعریف شود و بطورکلی انسان علاقمند است بیشتر از او تعریف و تمجید شود تا اینکه انتقاد شود و ممکن است به مزاق خوش نیاید.
غریبپور گفت: به همین دلایل کار خبرنگاران کار سختی است، هم آرزوی موفقیت دارم و هم آرزو می کنم خدا صبر بیشتری به شما عطا کند.
وی تصریح کرد: آنچه دستگاه قضا بر آن تاکید دارد فضای باز انتخاباتی است، با این حال خبرنگاران باید مراقب باشند. در نقل مطالب، مشورت با فردی که صحبت از او نقل می شود صورت گیرد و نظرات مخالف به گونه ای بیان شود که آبروی افراد حفظ شود تا تاثیر مطالب و اخبار بیشتر باشد.
غریبپور خاطرنشان کرد: همه ما باید دیدگاه سیاسی داشته باشیم، ولی ما موظف هستیم بی طرفی را در وقت اداری و خارج از وقت اداری رعایت کنیم. در بحث انتخاباتی دستگاه قضا باید ناظر بر انتخابات باشد و قرار هست ما بر انتخابات رسیدگی داشته باشیم، بنابراین در انتخابات بی طرف هستیم.
وی گفت: اولویت اول ما مشارکت حداکثری در انتخابات و صحت و سلامت انتخابات است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ستمدیده
Iran, Islamic Republic of
عادلی نیست
شهروندگچساران
Iran, Islamic Republic of
رئیس محترم دادگستری از شما انتظار داریم جلو استخدامهای غیر قانونی نماینده را بگیریدبه شما آدرس میدم تو را به خدا وخون شهدا پیگیری فرماییدآقای بهگام مدیر آب منطقه شهرستان گچساران را بخواهیدآرمان پناهپوری را در تیر ماه98 با چه مجوزی استخدام کرده مگر دیگران حق ندارند شما جای عدل نشستید التماس دعا
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1