تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۷۴۵
طی اطلاعیه‌ای اعلام شد

مراسم یکمین سالگرد حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی‌نژاد (ره) مدیرکل فقید سازمان‌های تبلیغات فارس و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

۰
مراسم یکمین سالگرد حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی‌نژاد (ره) مدیرکل فقید سازمان‌های تبلیغات فارس و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج
کبنا ؛مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج «سید ولی‌الله محمودی‌نژاد» مدیرکل فقید ادارات تبلیغات و بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان‌های فارس، همدان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.
این مراسم روز پنجشنبه 17 مردادماه از ساعت 17 لغایت 19 در حسینیه سیدالشهدا شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
بیت آن عالم ربانی در اطلاعیه‌ای آورده است که «الَّذِینَ یبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیخْشَوْنَهُ وَلَا یخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکفَی بِاللَّهِ حَسِیبًا» (سوره احزاب آیه ۳۹) یکسال است که همچنان در سوگ یکی از دانش آموختگان مکتب حضرت امام جعفر صادق (ع) نشسته‌ایم.
عاشقی بی تاب در مسیر عاشورایی این انقلاب، که در همه مراحل آن نقش اثربخش خود را ایفا نمود. او آنچنان زیست که به سفارش مولای متقیان زیستنش باعث شد، تا در فراقش مردم از اعماق وجود خویش گریستند.»
همچنین در این اطلاعیه‌ی آمده است؛ «بدینوسیله ضمن تقدیر و سپاس از الطاف کریمانه‌ی آحاد مردم شریف و قدر شناس، بیوت مراجع عظام و علما، ادارات، نهادها و سازمان‌ها دولتی و غیر دولتی، آشنایان، بستگان و... به اطلاع می‌رساند؛ مراسم یکمین سالگرد عالم وارسته حجت الاسلام و المسلمین حاج سید ولی الله محمودی نژاد (ره)  مدیرکل فقید سازمان تبلیغات و بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان‌های فارس، همدان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزارمی گردد.
بنا بر این گزارش، زمان و مکان این مراسم بزرگداشت روز پنج شنبه مورخ ۹۸/۵/۱۷ از ساعت 17 عصر تا ساعت 19 عصر در حسینیه شهدا واقع در بلوار عدل یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1