تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۱۱۷۲۲
برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد؛

برپایی نمایشگاه ازدواج آسان و جهیزیه عروس در یاسوج

۰
برپایی نمایشگاه ازدواج آسان و جهیزیه عروس در یاسوج
کبنا ؛در راستای کمک به ترویج فرهنگ ازدواج آسان، نمایشگاه ازدواج آسان و جهیزیه عروس برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود.
محمدرضا مصلحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات مالی جوانان اکثر آن‌ها امکان فراهم کردن نیازهای اولیه را جهت شروع زندگی مشترک ندارند با همت مسولان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان صنعت معدن تجارت استان نمایشگاه ازدواج آسان و جهیزیه عروس با حضور تولیدکنندگان برتر کشور در شهرهای گچساران و یاسوج در تاریخ های ۲۱ لغایت ۲۵ مردادماه و ۲۸ لغایت ۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.
به گفته مسول برگزاری نمایشگاه این تولید کنندگان به خاطر عدم دریافت هزینه مازاد غرفه ها محصولات خود را با 20 درصد و به صورت شرایطی به زوج‌های جوان عرضه می‌کنند.
وی گفت: بی‌شک این اقدام خیرخواهانه مسولان باعث تشویق جوانان به این امر خداپسندانه می‌شود و  بار سنگینی از روی دوش خانواده‌ها بر خواهد داشت.
مصلحی افزود: در شهر گچساران به هفت نفر از زوج‌های جوان کمک جهیزیه پرداخت خواهد شد و در شهر یاسوج نیز به 8 نفر از آن‌ها  وجه نقد جهت خرید جهیزیه پرداخت می‌شود.
وی گفت: این گونه نمایشگاه ها در استان‌های دیگر  به صورت مکرر برگزار می‌شود و مصوب وزرات خانه‌های صمت و ورزش جوانان و معاونت ریاست جمهوری می‌باشد و برای اولین بار است که در استان  کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مصلحی افزود: تقدیر و تشکر ویژه از مدیران کل صنعت معدن و تجارت و ورزش و جوانان استان داریم که چنین فرهنگ زیبایی را نهادینه کردند و امیدواریم که استاندار و دیگر مسولان حمایت کنند تا بجای برگزاری نمایشگاههای خاص المنفعه همچنین نمایشگاههایی برگزار شود که جامعه هدف آن قشر جوانان و نیازمند جامعه است و تاثیرات مهم فرهنگی و اجتماعی نیز به دنبال دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1