کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد؛

برپایی نمایشگاه ازدواج آسان و جهیزیه عروس در یاسوج

15 مرداد 1398 ساعت 17:29

به گفته مسول برگزاری نمایشگاه این تولید کنندگان به خاطر عدم دریافت هزینه مازاد غرفه ها محصولات خود را با 20 درصد و به صورت شرایطی به زوج‌های جوان عرضه می‌کنند.


در راستای کمک به ترویج فرهنگ ازدواج آسان، نمایشگاه ازدواج آسان و جهیزیه عروس برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود.
محمدرضا مصلحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات مالی جوانان اکثر آن‌ها امکان فراهم کردن نیازهای اولیه را جهت شروع زندگی مشترک ندارند با همت مسولان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان صنعت معدن تجارت استان نمایشگاه ازدواج آسان و جهیزیه عروس با حضور تولیدکنندگان برتر کشور در شهرهای گچساران و یاسوج در تاریخ های ۲۱ لغایت ۲۵ مردادماه و ۲۸ لغایت ۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.
به گفته مسول برگزاری نمایشگاه این تولید کنندگان به خاطر عدم دریافت هزینه مازاد غرفه ها محصولات خود را با 20 درصد و به صورت شرایطی به زوج‌های جوان عرضه می‌کنند.
وی گفت: بی‌شک این اقدام خیرخواهانه مسولان باعث تشویق جوانان به این امر خداپسندانه می‌شود و  بار سنگینی از روی دوش خانواده‌ها بر خواهد داشت.
مصلحی افزود: در شهر گچساران به هفت نفر از زوج‌های جوان کمک جهیزیه پرداخت خواهد شد و در شهر یاسوج نیز به 8 نفر از آن‌ها  وجه نقد جهت خرید جهیزیه پرداخت می‌شود.
وی گفت: این گونه نمایشگاه ها در استان‌های دیگر  به صورت مکرر برگزار می‌شود و مصوب وزرات خانه‌های صمت و ورزش جوانان و معاونت ریاست جمهوری می‌باشد و برای اولین بار است که در استان  کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مصلحی افزود: تقدیر و تشکر ویژه از مدیران کل صنعت معدن و تجارت و ورزش و جوانان استان داریم که چنین فرهنگ زیبایی را نهادینه کردند و امیدواریم که استاندار و دیگر مسولان حمایت کنند تا بجای برگزاری نمایشگاههای خاص المنفعه همچنین نمایشگاههایی برگزار شود که جامعه هدف آن قشر جوانان و نیازمند جامعه است و تاثیرات مهم فرهنگی و اجتماعی نیز به دنبال دارد.


کد مطلب: 411722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411722/برپایی-نمایشگاه-ازدواج-آسان-جهیزیه-عروس-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1