تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۱۱۷۰۵

تیم شهرداری یاسوج در هاله ای از ابهام

۶
۰
تیم شهرداری یاسوج در هاله ای از ابهام
کبنا ؛تیم شهرداری یاسوج، همان تیمی که بسیاری از جوانان شهر را در ورزشگاه برای تشویق تیم شهرشان دور هم جمع می کرد، حالا دیگر از هیاهوی «غول کش» یاسوج خبری نیست، و هنوز رایزنی ها برای به میدان آمدن این تیم به بار ننشسته است تا بار دیگر فریاد شادمانی جوانان این شهر در ورزشگاه یاسوج به گوش برسد.
بعد از گذشت 4 سال از انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج و به دنبال آن انحلال و حذف تیم زاگرس یاسوج از صحنه فوتبال استانی و کشوری مسؤولان شهرداری یاسوج از جمله شهردار و تنی چند از اعضای شورای شهر به فکر راه‌‌اندازی مجدد این تیم برآمدند و قرار شد که مجموعه‌ای از بازیکنان و مربیان بومی تیمی به نام شهرداری یاسوج را دوباره تشکیل دهند.
به همین منظور شهردار یاسوج در یکی چند ماه اخیر بارها از راه‌اندازی مجدد تیم شهرداری خبر داد و به دنبال آن رئیس فدراسیون فوتبال که به یاسوج سفر کرده بود از عزم این فدراسیون جهت همکاری و احیای مجدد تیم فوتبال شهرداری یاسوج خبر داده بود و به همین منظور دیداری نیز با شهردار داشت.

مسؤولان هیأت فوتبال استان هم در مصاحبه‌های خود از عزم جدی در راستای حمایت از تیم شهرداری یاسوج خبر می‌دادند و حتی خبرهایی مبنی بر خریدن امتیاز تیم داماش گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به گوش رسید.
اما با گذشت چند هفته از خبر خرید امتیاز این تیم شمالی و سفر شهردار یاسوج به مرکز جهت رایزنی و خرید امتیاز این تیم؛ اما با نزدیک شدن به آغاز مسابقات باشگاهی اعم از لیگ برتر و لیگ یک و لیگ دو، همچنان راه‌اندازی چنین تیمی در هاله‌ای از ابهام است و شاید با روند کنونی که شاهدیم هرگز تیمی به نام شهرداری لااقل برای فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور ایجاد نشود و همچنان فوتبال‌ دوستان یاسوجی در حسرت تشویق تیم خود در رقابت‌های لیگ کشوری بمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تورا خدا بی خیال تیم بشید.به وضع خیابانها وطبیعت استان برسیدکه داره نابودمیشه تیم غیر از بریز و بپاش و هدر رفت پول کارکردی نداره.قبلا 35میلیارد را حروم کردن بس نیست
Iran, Islamic Republic of
چاله چوله های شهر رو پر کنه تیم پیشکش.مگه یاسوج هم شهردار و شهرداری داره؟؟؟؟
ياسوج
United States
به جاى اين ريخت پاش ها بيايد. چند مكان تفريحى بزنيد خيابان هاى مركز شهر مخصوصا اصلى ترين خيابان كه بيشترين مسير گردشگرى شهر ياسوج بشمار مى رود خيابان ابشار رو اسفالت ووزير سازى كنيد
دوست فوتبالی....
Iran, Islamic Republic of
با سلام
انصافا قید تیم داری توسط شهرداری را بزنید . در استان ما فوتبال جایگاهی ندارد فردا هم شورا بازی و قراردادهای بیخودی برای بستگان وارکان شهردار و شورا گرفته میشود نتیجه ای کسب نمیشود بزارید شهرداری کار خودشو در حوزه شهرسازی و خدمات به شهر و شهروندان انجام دهد.
بخدا خودم فوتبالی هستم عاشق فوتبالم و در شهر ما در گذشته خیلی چیزا در مورد تیم شهرداری انجوم گرفت چه نتیجه ای جز بر باد رفتن سرمایه این شهر و رابطه بازی برای بازیکنان و قرارداد الکی...طرف برادر شورا بود یا پسر اعضاء شورا بود قرارداد بسته بود نمیدونست فوتبال چیه...
اعضاء محترم شورا کمی تخصصی ترفکر کنید در حوزه های ورزشی دیگر راه کاری بیاندیشند..
سپاس
مجید
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود /بر سر آن شهر چه رسواتی بود /.
طبق قانون وظیفه شهرداری تیم داری و ورزش قهرمانی نیست ، که 5 هزار نفر از 300 هزار نفر شهروند یاسوجی را خوشحال کند که اکثرا نمیدانند بیت المال و عوارضی که برای توسه زیرساختهای شهرشان به شهرداری پرداخت میشه برای تیمی هزینه میشه که هیچ منفعتی براشون ندارد . شهرداری به جای تیم داری چند تا بوستان محله ای با تجهیزات ورزش همگانی و وسایل بازی کودکان ایجاد کنه نه بازار گرمی برای عده ای خواص
غیرت لر
Iran, Islamic Republic of
در کل کشور ایران تیم فوتبال هست ولی یاسوج تیمی ندارد
جوانان این شهر به انتظار یک تیم ورزشی هست که خبری نیست هرچه زود تر اقدامی کنید
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1