تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۱۱۷۰۰

آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌ها ۱۸ مرداد در یاسوج برگزار می‌شود

۰
آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌ها ۱۸ مرداد در یاسوج برگزار می‌شود
کبنا ؛سید حسین کاظمی دبیر اجرایی آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی و شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: این آزمون جمعه ۱۸ مرداد راس ساعت ۷ صبح در دانشگاه یاسوج آغاز و ساعت ۱۳ به پایان می‌رسد.
دبیر اجرایی آزمون آتش‌نشانی و شهرداری‌ها ادامه داد: این آزمون در راستای به کارگیری نیروهای توانمند در زمینه آتش‌نشانی و جذب در شهرداری‌ها برگزار می‌شود و از میان متقاضیان، ۲۵ نفر شامل ۲۳ مرد و دو خانم پذیرفته می‌شوند.
وی عنوان کرد:کسانی که برای ثبت‌نام در این آزمون نام‌نویسی کردند می‌توانند برای دریافت کارت ورود به آزمون از فردا ۱۵ مرداد به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتی www.hrtc.ir مراجعه و کارت ورود دریافت کنند.
این مسوول با اشاره به اینکه این آزمون در سه دانشکده علوم پایه، ادبیات و علوم انسانی و دانشکده کشاورزی دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون برای رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه می‌توانند پس از دریافت کارت تا روز ۱۷ مرداد به باجه‌های رفع نقص مستقر در جهاد دانشگاهی استان به نشانی یاسوج_بلوار بویراحمد کاشانی ۵ مراجعه کنند.
وی بیان کرد: کسانی که موفق به رفع نقص کارت ورود به آزمون در مهلت تعیین شده نشوند می‌توانند به باجه‌های رفع نقض که در روز آزمون در دانشگاه یاسوج به نشانی میدان معلم_ خیابان دانشجو دانشگاه یاسوج برپا است مراجعه و علاوه بر رفع مشکل در آزمون شرکت کنند.
دبیر اجرایی این آزمون در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به همکاری همه دستگاه‌های خدماتی و امنیتی برای برگزاری بهتر این آزمون گفت: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت این آزمون در کمیته اجرایی اندیشیده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1