تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۱۱۶۸۳
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد:

کانون‌های فرهنگی مساجد غیرفعال منتظر حمایت نباشند

۱
کانون‌های فرهنگی مساجد غیرفعال منتظر حمایت نباشند
کبنا ؛کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از پایگاه‌های فرهنگی به شمار می‌رود که از ظرفیت بالای در ترویج فرهنگ ناب اسلامی در بین جوانان برخوردار هستند. در استان کهگیلویه و بویراحمد کانون‌های فرهنگی و هنری که سال‌ها به دلیل عدم برنامه‌ریزی دقیق دچار رخوت بودند، اما با مدیریت علیرضا دولت آبادی مدیر جوان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اکنون شاهد هستیم که کانون‌های فرهنگی مساجد سراسر استان به تکاپو وا داشته شدند.
 «علیرضا دولت آبادی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با بخشدار پاتاوه، گفت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام، می‌طلبد که همه دست در دست هم اجازه ندهیم تا دشمنان در دین و فرهنگ ما رخنه کنند.
 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به انتظار خود از کانون‌ها اشاره و اظهار داشت: انتظاری که ما از کانون‌ها در روستاها، بخش‌ها و شهرها داریم این است که با انجام فعالیت‌های فرهنگی، زمینه ارتقاء سطح فرهنگ این مناطق را فراهم و مستندات آن را ارائه دهند تا از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.
 وی یادآور شد: با توجه به اعتباری که از طریق فرمانداران جهت تجهیز کانون‌ها تخصیص داده می‌شود، وسایل و امکاناتی از قبیل دوربین عکاسی، کامپیوتر، سیستم صوتی، کولر و غیره خریداری و تحویل مدیران کانون‌ها می‌شود.
 دولت آبادی خاطرنشان کرد: از بخشداران نیز انتظار داریم که با همراهی و همکاری دهیاران با کانون‌های مساجد برنامه‌های فرهنگی و هنری تاثیرگذاری پیش بینی و اجرا کنند.
 «فرهاد ناصری» هم در این نشست، گفت: شهرستان دنا دارای 84 کانون فرهنگی و هنری است که 42 کانون آن متعلق به پاتاوه است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا با اشاره به اینکه تعدادی از کانون‌ها از لحاظ کار فرهنگی ضعیف عمل می‌کنند، اظهار داشت: می‌طلبد با همت بخشدار کارهای خوب فرهنگی و هنری در پاتاوه صورت گیرد.
 وی گفت: مدیران کانون‌ها انسان‌های توانمندی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری هستند که باید با تلاش بیشتر، زمینه رشد و فعالیت آنها را در بخش فرهنگ و هنر فراهم کنیم.
 «علیرضا دولت آبادی» همچنین در نشست توجیهی طرح «اوقات فراغت» کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر پاتاوه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: ما همه کانون‌ها را حمایت می‌کنیم، به شرط اینکه کار فرهنگی و هنری انجام داده و فعال باشند.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به صرف این که فقط مجوز کانونی را دریافت کنند ولی هیچ کاری انجام ندهند و منتظر کمک‌های ستاد استانی باشند، قابل قبول نیست.
وی به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، باید در همه زمینه‌ها کار فرهنگی انجام داد تا دشمنان انقلاب را مأیوس و فرهنگ جامعه را ارتقا دهیم.
دولت آبادی خواستار ایفای نقش پر رنگ‌تر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شد و اضافه کرد: هدف اصلی ما ناکام گذاشتن تلاش دشمنان در زمینه‌های فرهنگی و هنری است.
 «ناصری» هم در این نشست، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش مهمی از کار اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که تاکنون تحت حمایت این اداره‌ها بوده و فعالیت فرهنگی و هنری خود را انجام می‌دهند.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری همان طوری که از نام آنها پیداست، محل برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد هستند و مدیران این مکان‌ها ضمن انجام فعالیت در راستای انجام وظایف و ارائه مستندات، می‌توانند از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1