کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه سرفاریاب

13 مرداد 1398 ساعت 10:03

گل‌آلود و کدر شدن آب شهر سرفاریاب به‌ویژه در فصل زمستان همواره موردانتقاد جدی مردم و مسئولان بود.


آب شرب شهر سرفاریاب پس از هر بارندگی کدورت آن بالا می‌رو،  مابقی پارامترهای کیفی آن مطابق با استانداردهای آب شرب و مطلوب است. کدورت بالای آن هنگام بارندگی موجب گلایه‌مندی مردم و مسئولان محلی این منطقه می‌شد.
پاسره در بازدید خود از این تصفیه‌خانه، اظهار داشت: تصفیه‌خانه آب شهر و روستاهای سرفاریاب مجهز به تجهیزاتی باکیفیت است. در این پروژه با چینش واحدهای تصفیه متداول درنهایت مواد و ناخالصی‌هایی که موجب کدورت آب و تغییر کیفیت ظاهری آن می‌شد از آب جدا و درنهایت آب بسیار باکیفیت چه از بعد شاخص‌های سلامت و بهداشت و چه از بعد ظاهری به مردم این منطقه تحویل داده می‌شود.
پاسره ضمن عذرخواهی از تأخیر در تکمیل این پروژه گفت: حساسیت‌های ما برای انجام کار باکیفیت و تهیه مصالح و امکانات درجه‌یک در این تصفیه‌خانه و به‌واسطه نوسانات ارزی موجب تأخیر در وعده ما به مردم شد، اما اعتقاددارم خود مردم هم راضی به کار بی‌کیفیت در مدت‌زمانی کوتاه‌تر نبودند.
وی بیان داشت: این پروژه بااعتباری حدود 60 میلیارد ریال و با اجرای واحدهای فرایندی و شیمیایی (پیش ته‌نشینی_اختلاط سریع-لخته سازی-ته‌نشینی نهایی-فیلتر تحت فشار-میکروفیلتر -واحد گندزدایی) آماده بهره‌برداری شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه مجهز شهر سرفاریاب و روستاهای اطراف از آب باکیفیت برخوردار می‌شوند.


کد مطلب: 411634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411634/بهره-برداری-تصفیه-خانه-سرفاریاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1