کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش عکاس هم استانی به حذف رسانه‌ها توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

رسانه‌ها به استاندار حمله نکنند، این فکر را از بیرون با خود نیاورده / در منطقه به وی دیکته شده/ باید از رواج این فکر و جریان خطرناک جلوگیری کرد

13 مرداد 1398 ساعت 8:57

متاسفانه این مسئله‌ای است که در منطقه پدید آمده و رشد کرده و جاافتاده است. و شخص استاندار از بیرون آن را با خود نیاورده است و غالباً آن را در منطقه یاد می‌گیرند. این جریان توسط مجموعه حلقه مشورت هم استانی به استاندار دیکته می‌شود.


حسن غفاری عکاس مردم‌نگار هم استانی در واکنش به برخورد حذفی و سلیقه‌ای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها و جلوگیری از رسانه‌های تاثیرگذار در جلسات استان، گفت: متاسفانه این مسئله‌ای است که در منطقه پدید آمده و رشد کرده و جاافتاده است. و شخص استاندار از بیرون آن را با خود نیاورده است وغالبا آن را درمنطقه یاد می‌گیرند. این جریان توسط مجموعه حلقه مشورت هم استانی به استاندار دیکته می‌شود.
وی در ادامه افزود: این‌ها به استاندار می‌گویند، ما چنین رفتاری داشته‌ایم و جواب گرفتیم. استاندار هم می‌پذیرد.
غفاری در ادامه گفت: این یک جریان است، به استاندار حمله نکنید، به رواج این فکر و جریان که بسیار خطرناک است حمله کنید، آن را بررسی کنید، برای این جریان فرقی نمی‌کند که چه کسی در رأس قدرت است، کار خودش را انجام می‌دهد. حلقه خود را دارد با پاک کردن صورت مسئله کار می‌کنند و سریع روی آن کار می‌کنند.
عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران با انتقاد از این وضعیت، بیان کرد: متاسفانه در استان رفتارهای قومی و قبیله‌ای درست نیست و بر حسب شایسته سالاری قومی نیست. یک زمانی هست که طایفه گری می‌کنید ولی به سمت افراد شایستهٔ طایفه کشیده می‌شوید و به دنبال این نیروها هستید، نه به این شکلی که الان وجود دارد. در احزاب هم همینطور است، احزاب در سطح کشوری یک سرگرمی اجتماعی است چه برسد به جای بی تعریف و بی تکلیفی به نام کهگیلویه و بویراحمد که با وجود سرمایه عظیمی که دارد بی تعریف و بی برنامه و سرگردان است.
حسن غفاری در پایان تاکید کرد: ریشه این مسئله [جلوگیری از رسانه‌های تاثیرگذار و حذف آنها] را در جریان‌های حزبی و اطرافیان و مشاورین استان پیدا کنید و تذکررسانه ای بدهید. رسانه چشم ودانستن حق مردم است.


کد مطلب: 411629

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411629/رسانه-ها-استاندار-حمله-نکنند-این-فکر-بیرون-خود-نیاورده-منطقه-وی-دیکته-شده-باید-رواج-جریان-خطرناک-جلوگیری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1