تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۴۱۱۵۸۵
در گفت و گو با کبنا مطرح شد

کاهش 28 درصدی پرداخت وام ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد/استمداد«رحیمی» از فرماندار جدید کهگیلویه

۱
کاهش 28 درصدی پرداخت وام ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد/استمداد«رحیمی» از فرماندار جدید کهگیلویه
کبنا ؛مسوول موسسه قرب مهر ایثار دهدشت در گفت و گو با کبنا از برگزاری جشن سراسری پیوند آسمانی به مناسبت هفته ازدواج در دهدشت و دیشموک خبر داد.
محسن رحیمی با اشاره به طرح تامین جهیزیه برای جوانان بی سرپرست اظهار کرد:این طرح برای 500 زوج جوان بی سرپرست در مناطق روستایی و عشایری با نرخ 2 درصد بازپرداخت ،24 ماهه تا سقف 300میلیون ریال اجرا می شود.
وی همچنین از تشکیل مجمع خیرین ازدواج با هدف حمایت از جوانان در شرف ازدواج در آینده نزدیک ،زیر نظر معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.  
رحیمی،برپایی نمایشگاه ملزومات و نیازهای هفته ازدواج به مدت 10 روز را از دیگر برنامه های این موسسه در هفته ازدواج برشمرد.
مسوول موسسه قرب مهر ایثار با بیان اینکه تا کنون به بیش از 1000 زوج جوان از سوی این موسسه خدمات ارائه شد،تصریح کرد:با توجه به تامین اعتبار و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان در نظر داریم تا پایان سال این حمایت ها را به 2000 زوج افزایش دهیم.
وی گفت:با بانک های عامل مهر اقتصاد،انصار،توسعه و تعاون، رفاه و ملی همکاری داریم.
رحیمی از کاهش 28 درصدی پرداخت وام ازدواج در استان از سوی بانک ها  خبر داد و گفت:بیشتر شدن مبلغ وام و سخت گیری در ضمانت از دلایل بی انگیزگی بانک ها در پرداخت این وام ها است در حالی که تعداد زیادی از جوانان در صف انتظار وام ازدواج هستند.
وی مشکل اشتغال،تامین مسکن و جهیزیه را از اصلی ترین موانع ازدواج برشمرد و گفت:جهت توانمند سازی جوانان برای آقایان و بانوان کارگاه  مشاوره پیش از ازدواج با مشارکت  632 نفر شرکت کننده توسط موسسه قرب مهر ایثار برگزار شد.
رحیمی نبود فضای مناسب برای موسسه قرب مهر ایثار جهت راه اندازی مرکز دائمی تامین جهیزیه در شهرستان های لنده، چرام و کهگیلویه را اصلی ترین معظل موسسه دانست و گفت:انتظار می رود فرماندار جدید کهگیلویه در این خصوص مساعدت و توجه ویژه داشته باشد چرا که اکثر مراجعین به این موسسه جوانان 18 تا 30 سال هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1