تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۱۱۵۷۶
در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

واکنش امام جمعه گچساران به بیانیه‌ی ساختگی

۱
۰
واکنش امام جمعه گچساران به بیانیه‌ی ساختگی
کبنا ؛حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز (11 مرداد ماه 98) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی  با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: امام جواد (ع) در حدیثی بیان دارند که مردم اگر بندگی خدا را کنند بی‌نیاز می‌شوند و در حقیقت غنی و بی نیازی انسان در ارتباط با خداوند ایجاد می‌شود.
حجازی ادامه داد: مقام معظم رهبری بیان دارند که امام جواد (ع)  درس بزرگی را به ما آموخت و آن این است که هنگامی که در مقابل قدرت‌های ریاکار و منافق قرار می‌گیریم باید همت کنیم که مردم را برای مقابله با این قدرت‌ها برانگیزانیم.
امام جمعه گچساران گفت: رهبری  در دیدار با جمعی از جهادگران عنوان داشتندکه بگذارید ما مجموعه‌ای عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشور شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم مسائل مدیریتی،خدمت رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط به جایی رسیده باشد که ذهن‌های معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرند.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:  خیلی جمله بزرگی است یعنی دنیا این فهم را ندارد چون جهادگرانی مثل جهادگران ما را ندارد و وظیفه داریم جهادگران، انقلابیون و انقلابی‌گری را تقویت کنیم و روحیه انقلابی را حمایت و تقویت کنیم  و دنیا یاد بگیرد و ما بشویم الگوی دنیا، کما اینکه این موضوع در حال شدنی است.
وی افزود: اخیرا حجاجی که مشرف شدند به مکه مکرمه، گفته‌اند که اینجا بسیار سربلند هستیم و حجاجی که از دیگر کشورها آمده‌اند با احترامی خاص به ما حجاج ایرانی نگاه می‌کنند، علی الخصوص بعد از موضوع سقوط پهباد چندصدمیلیون دلاری آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی که می‌گویند اوج عزت اسلام و مسلمین جهان، ایران است.
حجازی اظهار کرد: نکته بعد اینکه رئیس جمهور ابله آمریکا و بسیار بی فهم، جایگاه ولایت و منصب ولایت را تحریم می‌کند که باید گفت احمق! این جایگاه تاجر یا شرکت نیست و وزارت خانه هم نیست و رهبری انقلاب شخصیتی هستند که در سراسر جهان در خود قلب آمریکا تعداد بسیاری مرید دارد.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: این اقدامات به نوعی خنده دار است و اخیرا وزیر محترم امور خارجه ما را تحریم کرده  و از طرفی می‌گویند که ما بدون هیچ پیش شرطی حاضریم مذاکره کنیم و از این طرف هم وزیر خارجه این کشور را تحریم می‌کنند و احمق‌تر از این کجای عالم می توان پیدا کرد.
وی افزود: حلقه اولیه مذاکره وزیر امور خارجه است، شخصیتی که توسط آمریکا تحریم می شود؛ در واقع دنیا به این اقدام می‌خندد و خیلی از تحلیگران معتقدند که مردم بیچاره آمریکا در دوران ریاست جمهور ترامپ چقدر در دنیا تحقیر شده اند.
حجازی در ادامه اظهار کرد: روضه و گریه براهل بیت (ع) نشاط می آورد آن هم نشاط روحی و آنهایی که با اهل بیت (ع) سر و کار دارند افسرده نیستند و معمولا انسان افسرده به بن‌بست می رسد و چون به بن بست می رسد، افسرده است.
امام جمعه گچساران گفت: این موضوعی است که هیچ‌کسی نمی تواند انکار کنند که در بعضی روضه‌ها و جلسات گریه انسان کور شفا پیدا می کند و انسان فلج بلند می‌شود و در زیارتگاهی انسانی که دست معلولی داشت دست به سمت ضریح می‌برد و شفا می‌گیرد که از این نمونه ها فراوان داریم.
خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: لذا تلاش کنیم که سنجیده حرف بزنیم، بنابراین کسی که ادعای شیعه‌گری دارد برود و واقعا شیعه شود.
وی با بیان اینکه هرکسی ارتباطش با اهل بیت (ع) کم است واقعا محروم و افسرده است، گفت: امام جمعه نجف اشرف  بیان داشتند که انگلیسی‌ها دولت عراق را به ابوفاضل(ع) قسم می‌دهند، دولتمردان بریتانیا گفتند که شما و هم ایرانی‌ها برای حضرت ابوالفضل (ع) احترام زیادی قائل هستید.
حجازی اظهارکرد: انگلیسی‌ها مسئولین دولت عراق را به حضرت ابوالفضل (ع)  قسم دادند که به ایرانی‌ها وساطت کنید تا نفتکش ما را آزاد کنند، حالا بریتانیا با قدرت سپاه ، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام مجبور می‌شود سرتعظیم و عجز فرود آورد.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به روز خبرنگار گفت: ۱۷مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در سال ۷۷ توسط گروه تروریسیتی طالبان به شهادت رسیدند،به روح همه شهدا و خاصه شهدای خبرنگار درود می‌فرستیم و این روز را به همه خبرنگاران تبریک عرض می ‌کنم.
حجازی خاطرنشان کرد: در سطح کشور آن کسی که اعلام راهپیمایی می‌کند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یا اگر گاهی اختصاص به نماز جمعه باشد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اعلام می کنند.
وی افزود: سبک راهپیمایی این است که یا شورای هماهنگی اعلام می‌کند یا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ،پس تا چنین اعلامی نشود هیچ نوع راهپیمایی چه قبل از نماز جمعه و چه بعد از نماز جمعه به نوعی ربط به نماز جمعه داشته باشد، برگزار نخواهد شد.

به گزارش اخیراً، افرادی یک کامنت در پیج اینستاگرامی را به عنوان بیانیه‌ی حزب الله قلمداد کردند که در آن بیانیه‌ی از مردم خواسته بودند که برای پوشیدن تی شرت تاجگردون بعد از نماز جمعه تجمع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
درسته حرفها از تهران دیکته میشه اما جهت روشن شدن نیت عرض شود دوستان نامریی بانددلواپس با اعلامیه تیری در تاریکی انداختند متوجه شدید مردم اگاه وفهیم گچساران اهمیتی به این افکار مسلکی نمی دهند حال مجبور به تکذیب شدند از خدا بترسید دکتر تاجگردون حرمت وحق پایمال شده گچساران وباشت را طی نمایندگی خود احیا کرد انصاف خوب چیزی است البته ایشان مبرا از اشتباه نیست انهم بنا به شرایط حاکم بر کشور وکار شکنی دوستان شما دلواپسان تاجگردون ماندگار وخادم بی منت به مردم خواهد ماند اب در هاون نکوبید
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1