کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد

سفر معاون رئیس جمهور به منطقه سیلاب کلوار و زیلایی بویراحمد با حضور نمایندگان مجلس

9 مرداد 1398 ساعت 18:17

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: ستاد فرماندهی سیل کار خود را به خوبی انجام داد و به همین منظور دولت، 3 هزار میلیارد تومان جهت تعمیر و بهسازی زیرساخت‌های خسارت‌دیده روستایی تخصیص داد.


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از مناطق محروم سیلاب کلوار و زیلایی بازدید کرد و از اختصاص 3 هزار میلیارد تومان جهت تعمیر و بهسازی زیرساخت‌های خسارت‌دیده روستایی خبر داد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( 9 مرداد ماه 98) محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در راستای بررسی مشکلات از منطقه محروم موزرد بخش زیلایی  و سیلاب کلوار بازدید کرد.
امید در حاشیه از منطقه محروم سیلاب کلوار، اظهار کرد: بعد از سیل فروردین امسال در زمینه ساخت و ساز شرایط بسیار خوب بود و کارهای خوبی انجام گرفت.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: ستاد فرماندهی سیل کار خود را به خوبی انجام داد و به همین منظور دولت، 3 هزار میلیارد تومان جهت تعمیر و بهسازی  زیرساخت‌های خسارت‌دیده روستایی تخصیص داد.
وی به موضوع اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و توجه دولت، 1  و نیم میلیارد دلار جهت اشتغال‌زایی روستایی از صندوق توسعه ملی به روستاها اختصاص داده شد.
امید در ادامه بر ضرورت رفع مشکلات مناطق زیلایی و سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: مشکلات این مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک بررسی و چند طرح اشتغال‌زایی در این مناطق کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا، بازدید از پروژه و طرح‌های اشتغالزایی روستایی و نشست با مدیران، فرمانداران و تعدادی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری است.
بازدید از  مناطق محروم و روستایی بخش باشت شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه دیگر معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و هیأت همراه در ادامه این سفر، است.


کد مطلب: 411534

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411534/سفر-معاون-رئیس-جمهور-منطقه-سیلاب-کلوار-زیلایی-بویراحمد-حضور-نمایندگان-مجلس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1