تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۴۱۱۵۳۴
کبنا خبر می‌دهد

سفر معاون رئیس جمهور به منطقه سیلاب کلوار و زیلایی بویراحمد با حضور نمایندگان مجلس

۱
۱
سفر معاون رئیس جمهور به منطقه سیلاب کلوار و زیلایی بویراحمد با حضور نمایندگان مجلس
کبنا ؛معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از مناطق محروم سیلاب کلوار و زیلایی بازدید کرد و از اختصاص 3 هزار میلیارد تومان جهت تعمیر و بهسازی زیرساخت‌های خسارت‌دیده روستایی خبر داد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( 9 مرداد ماه 98) محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در راستای بررسی مشکلات از منطقه محروم موزرد بخش زیلایی  و سیلاب کلوار بازدید کرد.
امید در حاشیه از منطقه محروم سیلاب کلوار، اظهار کرد: بعد از سیل فروردین امسال در زمینه ساخت و ساز شرایط بسیار خوب بود و کارهای خوبی انجام گرفت.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: ستاد فرماندهی سیل کار خود را به خوبی انجام داد و به همین منظور دولت، 3 هزار میلیارد تومان جهت تعمیر و بهسازی  زیرساخت‌های خسارت‌دیده روستایی تخصیص داد.
وی به موضوع اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و توجه دولت، 1  و نیم میلیارد دلار جهت اشتغال‌زایی روستایی از صندوق توسعه ملی به روستاها اختصاص داده شد.
امید در ادامه بر ضرورت رفع مشکلات مناطق زیلایی و سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: مشکلات این مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک بررسی و چند طرح اشتغال‌زایی در این مناطق کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا، بازدید از پروژه و طرح‌های اشتغالزایی روستایی و نشست با مدیران، فرمانداران و تعدادی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری است.
بازدید از  مناطق محروم و روستایی بخش باشت شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه دیگر معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و هیأت همراه در ادامه این سفر، است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارسلان کامیاب
Italy
طی ۴۰ سال گذشته ما هنوز نتونستیم زیلایی و سیل کلوار را از محرومیت خارج کنیم ادعای الگوی جهانی هم داریم. هر دولتی و نماینده ای هم اومده رفته و وعده محرومیت زدایی داشته ولی هنوز در بر همان پاشنه ۴۰ سال پیش می چرخد اینگار
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1