تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۱۱۵۱۳
در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گچساران مطرح شد

انتقاد معاون آموزش و پرورش گچساران از متولیان؛ تجلیل دختران تلخاب شیرین گچساران غریبانه و با حضور افراد ناآگاه

۷
۳
انتقاد معاون آموزش و پرورش گچساران از متولیان؛ تجلیل دختران تلخاب شیرین گچساران غریبانه و با حضور افراد ناآگاه
کبنا ؛مراسم تجلیل از تیم هاکی دختران در روستای تلخاب شیرین گچساران در منزل شخصی با حضور پروین تاجگردون خواهر نماینده گچساران و باشت و رئیس هیئت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که امروز حمید قربانی معاون آموزش و پرورش استان این تجلیل را در شأن این ورزشکاران ندانست و از کسانی که متولی این کار بودند، انتقاد کرد.
حمید قربانی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت اوقات فراغت شهرستان گچساران که (7 مرداد ماه 98) به ریاست خوان پایه فرماندار گچساران برگزار شد، اظهار کرد: از آغاز تعطیلات تابستانه تاکنون 3 جلسه با موضوع طرح اوقات فراغت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شده است.
وی با بیان اینکه از 2 سال اخیر تاکنون شرکت هر دانش آموز در طرح اوقات فراغت باید در سامانه نام نویسی شود، اظهار کرد: امسال در طرح اوقات فراغت دانش آموزی تعداد ۲ دارالقرآن و ۲ کانون تربیتی با بیش از 30 مربی تربیتی در حال فعالیت هستند.
قربانی با اشاره به اینکه تعداد 6 کانون ورزشی در طرح اوقات فراغت دانش آموزی فعالیت دارند، افزود: برگزاری 2 اردوی زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در تابستان است.
این مسوول ادامه داد: برگزاری اردوی علوی برای دانش آموزان دختر بی‌بضاعت روستایی از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در این ایام بوده است.
معاون تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: می‌طلبد که اداره ورزش و جوانان در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزی همکاری لازم داشته باشد.
 قربانی در ادامه به تشکیل و تجلیل از تیم هاکی دختران در روستای تلخاب شیرین گچساران اشاره کرد و گفت: تجلیل از این دانش آموزان غریبانه انجام گرفته آن هم توسط کسانی که از ورزش آگاهی ندارند.
وی ادامه داد: جمع کردن مقام آوران تیم  هاکی دختران تلخاب شیرین در یک خانه در شان این ورزشکاران نبوده است.
قربانی گفت: تجلیل از این افراد آن هم بدون حضور متولیان امر از جمله رئیس آموزش و پرورش کار درستی نبوده است.
معاون تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش گچساران  خاطرنشان کرد: برای تشکیل این تیم ۳ ماه زحمت کشیده شد و با حمایت از این دانش آموزان می توان آینده بهتری را برای ورزش گچساران رقم زد.
 
 
 
تصاویر مراسم تجلیل از تیم هاکی دختران روستای تلخاب شیرین
نام شما

آدرس ايميل شما

چشم عقاب
Iran, Islamic Republic of
عامل بدبختی ورزش اموزش وپروش خود. اقای قربانی با حمایتها از پروانه پناهپوری.کدام جلسات اوقات فراغتی که هیچ مسول انجمنی خبر ندارد کجا هفت رشته هم وغم شما شده هندبال وبس.چرا تنها مکان اوقات وفراغت دانش اموزان گچساران باید چندین چند ماه تعطیل باشد مخصوصا این چهار ماه که هیچ مشکلی نداره.چرا سالن کفپوشش نو است شده محل اسکیت بازی و خانم. با کدتم عقل وتفکر....
تحصیلکرده
Romania
اینها دوباره انتخابات نزدیکه و جز بازیهای سیاسیشونه و گرنه به. چه ربطی داره
. چه سنخیتی با ورزش داره در باغ. با سلامتی بازی میشه
بنو
Iran, Islamic Republic of
وقتي خاله هست. كيلو چنده بنده خدا.يه چوب خشك گذاشتن در دست
قرقانی ستون تیم هاکی
Iran, Islamic Republic of
جلسه تقدیرازتیم هاکی فقط جنبه تبلیغاتی جهت جلب رای برای تاجگردون بود.همه روستای تلخابشیرین ازدست کارهای . واطرافیانش ناراضی وشاکی هستند.این روستادوره گذشته ازتاجگردون حمایت بیسابقه ای داشت اماامسال همه ازایشان رویگردان شده اندوتاامروز رقابت دراین روستابین آقای دکترزینلزاده وخانم فولادی است.تاجگردون پنجاه هوادارهم ندارد.میدانیم وشک نداریم که درروزهای نزدیک انتخابات ازسوی نماینده یک جلسه تقدیروتشکرازتیم هاکی انجام میشود.کیست که هدف تاجگردون رانشناسد.هرچه باشدنان گندم خورده ایم ومیدانیم تاجگردون خودش رادلسوزمان جامیزندولی تاازمادورشدهیچ کاری به ماندارد.
سوال
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مشهدی پ..سمتش چیه به چه عنوانی اومده اخه چند جای دیگه هم دیدم رفته ممنونم جواب بدین
Tahir
Afghanistan
با سلام زمانی هستم از افغانستان لطفا پیام راپخش نمایدمن لینگ شما را ازصفحات اجتماعی در یافت کردم دوستا های مندر استان ایلام شهرستان بدره روستای تلخاب هستن میخواهم برایشان سلام بفرستم که سلامم به معصومه غیاثوند و فاطمه غیاثوند است سال های است که ازشان دور هستم این شماره همراه لطفا کنید.در کنید0093794526496
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1