تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۱۱۵۰۹
توضیحات مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارات ناشی از خسارات سیل؛

خبر خوش «محمدی‌تبار» برای شهرداران کهگیلویه و بویراحمد / پول شهرداران سهل‌انگار را به شهرداری‌های فعال می‌دهیم

۰
خبر خوش «محمدی‌تبار» برای شهرداران کهگیلویه و بویراحمد / پول شهرداران سهل‌انگار را به شهرداری‌های فعال می‌دهیم
کبنا ؛وضعیت ایستگاه‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی‌های شهرهای استان، مطلوب نیست. این در حالی است که در برخی از شهرها ایستگاه آتش‌نشانی وجود ندارد. ضروری است با توجه به گستردگی شهرها، تجهیزات و ایستگاه‌های آتش‌نشانی اضافه شود نجات جان شهروندان اولویت هست و این امر بدون وجود امکانات میسر نمی‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 5 میلیارد تومانی جهت خرید ماشین‌آلات آتش‌نشانی و سایر لوازم به شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌ها استاندار محترم، معاون عمرانی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ۵۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان برای جبران بخشی از خسارات ناشی از سیل نوروزی ۱۳۹۸ به استان ابلاغ گردید.
وحید محمدی تبار گفت: پس بررسی وضعیت شهرداری‌ها و مشکلات آن‌ها در دو حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و همچنین در حوزه تأسیسات شهری و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی به ترتیب ۵ میلیارد و ۹ میلیارد تومان برای شهرداری‌های استان از طرف هیئت دولت تصویب گردید.
مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: در طول یک سال گذشته تمامی نقاط استان و شهرداری‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد را به‌صورت میدانی، نواقصات و مشکلات آن‌ها را بررسی کردیم و به حمدالله بااعتباری که از محل ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بابت جبران خسارات ناشی از سیل توانستیم در حد امکان برای تجهیز شهرداری‌ها برای خرید ماشین‌آلات آتش‌نشانی و سایر ماشین‌آلات و تجهیزات بااعتبار ۵ میلیارد تومانی و با اولویت دادن شهرداری‌ها و مناطق کم‌تر توسعه‌یافته گام برداریم.
مدیرکل مدیریت بحران از شهرداران محترم خواستند هر چه سریع‌تر اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن این اعتبارات را انجام دهند. چون هیچ توجیهی برای برگشت اعتبارات پذیرفته نیست و هرکدام از شهرداری‌ها در جذب این اعتبارات کوتاهی کنند بلافاصله سهم اختصاص‌یافته به آن شهرداری به دیگر شهرداری‌های فعال و پیگیر داده می‌شود.
در چند مورد جزئی هم بخشی از مشکلات روستا با مرجعیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان موردتوجه قرارگرفته است.
محمدی تبار همچنین گفت: در حوزه راه و شهرسازی مبلغ ۲۷۰۰۰ میلیون ریال در حوزه راهداری مبلغ ۱۳۳۰۰۰ میلیون ریال در حوزه ایستگاه‌های پمپاژ، سر دهنه‌های تأمین آب کشاورزی و تأسیسات آبی در دست بهره‌برداری به ترتیب مبلغ ۱۵۵۰۰۰ و ۱۵۰۰ به آب منطقه‌ای و آبفا و همچنین مبلغ ۱۱۰۰ به آب منطقه‌ای بابت بازسازی ایستگاه‌های سنجش هیدرومتری و مبلغ ۶۰۰۰۰ میلیون ریال بابت ساماندهی، دیواره سازی، احداث سیلاب بر و لایه روبی رودخانه‌ها به شرکت آب منطقه‌ای اختصاص داده شد، همچنین ۱۵۰۰۰ اعتبار برای حل مشکل آب شرب شهر لنده و سوق از همین محل در نظر گرفته‌شده است.
محمدی تبار ادامه داد برای جبران خسارات ناشی از سیل مبلغ ۲۰۰۰۰ میلیون ریال به شرکت برق استان و ۳۰۰۰ میلیون ریال به اداره کل هواشناسی استان و مبلغ ۴۰۰۰۰ میلیون ریال هم به آب فاضلاب استان اختصاص داده شد.
مدیرکل مدیریت بحران از توجه خاص استاندار، معاون عمرانی و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان به این موضوع تشکر و قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1