تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۱۱۵۰۸
متن صحبت‌های غلامرضا تاجگردون در صحن علنی مجلس؛

وقتی صدای «تاجگردون» با رسانه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد یکی نیست / تاجگردون: اداره جامعه همراه با تنفر مردمان به پشیزی هم نمی‌ارزد / اصلاح طلب ضد انقلاب و ضد ولایت نیست / صندوق های رای میخ استحکام انقلاب است، چپ و راست نمی شناسد

۳۱
۰
وقتی صدای «تاجگردون» با رسانه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد یکی نیست / تاجگردون: اداره جامعه همراه با تنفر مردمان به پشیزی هم نمی‌ارزد /  اصلاح طلب ضد انقلاب و ضد ولایت نیست / صندوق های رای میخ استحکام انقلاب است، چپ و راست نمی شناسد
کبنا ؛
در حالی غلامرضا تاجگردون در صحن علنی مجلس از تنفر و رضایت مردم سخن می‌گوید که انتقادهای زیادی بر او در خصوص بکارگیری نیروهای تبعیض آمیز وارد می‌باشد، تاجگردون همچنین می‌گوید « عده‌ای رضایت خواص را بر رضایت عامه مردم اولی می‌دانند» که در واقع خود او هم در انتصاب مدیران حوزه انتخابیه‌اش گاهی رضایت فردی و یا سران طوایف را ترجیح داده است.
 تاجگردون امروز (سه شنبه 8 مردادماه 98) در مجلس گفت: «اداره جامعه همراه با تنفر مردمان به پشیزی هم نمی ارزد. حکومت اسلامی، حکومت دینی بر مبنای رضایت مردم است، اگر چه این روزها کسانی رضایت خواص را اولی بر رضایت عامه مردم می دانند، ولی آنچه که داریم از مردم است و باید بر آن بمانیم.» اما در شهرستان‌های گچساران و باشت مردم از تبعیض‌های صورت گرفته در استخدام‌ها، تسهیلات و انتصابات و سایر امتیازهایی که به نورچشمی‌ها رسیده است، به شدت گلایه مند هستند و معمولاً قلم‌ها و رسانه‌های آزاد هم به این موارد پرداخته‌اند او را مقصر و بانی دانسته‌اند. یکی از مسائلی که جوانان شهرستان‌های باشت و گچساران بر روی آن تاکید می‌کنند، بحث عدالت در همه امورات به ویژه فرصت‌های شغلی است. که متأسفانه گاهی دیده می‌شود که یک کارمند اداره به دلیل اینکه به لحاظ فکری با نماینده مجلس مخالف و از توانایی بالایی برخوردار است از ارتقاء در حوزه سازمانی خود محروم مانده. غلامرضا تاجگردون حدود 8 سال نمایندگی مجلس را برعهده دارد و از زیر پوست و فقر نهفته در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد یقیناً خبر دارد، اما کمتر پیش آمده که برای درد انسان‌های ستمدید و فقیر داد و یا فریادی بکشد و با وجودی که بارها از تریبون رسمی شهرستان گچساران از نان قرضی با ارائه کارت ملی صحبت می‌شد، او صدای اقشار متوسط و فقیر را کمتر شنید و کمتر صدایش را برای آنها بالا برد.
اگر الان نرخ تورم به 50 درصد رسیده و شاهد بیکاری بالا و شکننده هستیم چه کسی مقصر است؟ و عملکرد چه کسانی باعث این معضلات شده است؟
به گزارش کبنا، متن صحبت‌های تاجگردون در صحن علنی مجلس به شرح زیر است؛  غلامرضا تاجگردون  در نشست علنی امروز(سه شنبه 8 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: ایران عزیز ما مسیر پر فراز و نشیب خود را در مسیر آنچه که شایسته تاریخ گهربار این خطه است، به سختی طی کرده و بیش از آنچه که در تصور ما است، بار سختیها و مرارت جامعه بر دوش خانواده ها و مستضعفان سنگینی می کند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: شاید اگر خون شهدا و درد جانبازان و دعای خیر مادران و پدران شهیدان یعنی فرشتگان روی زمین نبود، این بار سنگین قابل تحمل نبود، ولی باز هم تحمل کرده و امیدوارم پس از این روزها، روشنایی پرفروغی باشد که این دوران به فراموشی سپرده شود.
وی تصریح کرد: بالا بودن نرخ تورم و رسیدن این نرخ به عدد افسانه‌ای 50 همراه با رکود و بیکاری بالا و شکننده به جز با عشق به میهن و دین و انقلاب قابل تحمل نیست.
تاجگردون یادآور شد: باید بپذیریم این مسیر یک انتخابی بود که همه با هم کردیم، برنامه‌هایی داده شد، اتفاقی در آن حاصل شد، مقاومتی صورت گرفت و به واسطه این مقاومت ایستادگی و دشمنی‌ها فزون گشت و بدون تعارف شرق و غرب هر یک نقشه ای برای این وضعیت کشیدند.
وی خاطرنشان کرد: غرب زورگو تمام توان خود را بسیج کرد تا ملت ایران را به زانو رسانده و دیگران هم چشم طمع بر منابع غنی ایران دوخته و امیدی دیگر بر این وضعیت دارند تا منافع خود را حداکثر کنند.
تاجگردون افزود: غرب بداند هر چه به ما نزدیکتر شود، ملت ایران برای ایستادگی و مقاومت راسخ تر خواهند شد و فرزندان این مرز و بوم مصمم تر برای مقاومت در حفظ ارزش های انقلاب خواهند ایستاد.
وی بیان کرد: دشمنی از بیرون مشخص است و چهل سال گذشته این دشمنی بیشتر و بیشتر شد، اکنون که به فرموده رهبر عزیزمان قرار بر برداشتن گام دوم به همت جوانانمان است، بدانیم این دشمنی نه تنها کمتر خواهد شد، بلکه می بایست بیش از این را مبنی بر شدت دشمنی­ انتظار داشته باشیم.
تاجگردون اظهار کرد: اما در درون چطور، بدون تعارف مردم از ما نگران هستند و این نگرانی چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد، آنان می گویند هر چه خواستید در اختیارتان گذاشتیم و هر نوع حمایتی که خواستید بر شما عرضه کردیم، دولت، مجلس، قوه قضائیه و مردم همه در یک کشتی نشسته ایم و متاسفانه هر کس میخی بر کف این کشتی کوبیده تا خود را مستحکم کند و نادانسته جامعه را به انحراف می کشاند.
اداره جامعه همراه با تنفر مردمان به پشیزی نمی‌ارزد
وی گفت: عزیزان مسئول، نمایندگان و هر آن کس که اختیار داریم و تصمیم می‌سازیم و تصمیم می‌گیریم، دقت کنیم که گام های یکایک ما ناخودآگاه تلاش می کند که این نگرانی جامعه به ما به تنفر تبدیل شود، تنفر مردم از ما یعنی عبور از هر آنچه که ساخته بودیم و هر آنچه امام خمینی (ره)، شهدا و رهبری از ما می‌خواست و می‌خواهند، اداره جامعه همراه با تنفر مردمان به پشیزی هم نمی ارزد. حکومت اسلامی، حکومت دینی بر مبنای رضایت مردم است، اگر چه این روزها کسانی رضایت خواص را اولی بر رضایت عامه مردم می دانند، ولی آنچه که داریم از مردم است و باید بر آن بمانیم.
تاجگردون افزود: نخبگان سیاسی چهل ساله انقلاب را یکایک نفله کردیم و به دست خود نسل‌کشی انقلاب را فراهم کردیم، هر گاه کسی به درست یا غلط به پایین کشیده شد، هلهله شادی جریانی دیگر آتش خرمن انقلاب را بیشتر کرد، گویی این کلام این روزها بیشتر ملموس است، آسیاب به نوبت است.
وی یادآور شد: شعار هسته‌ای حق مسلم ماست ورد زبان همه ما بود، بعد برجام را می‌نگاریم و به تصویب می رسانیم و به بهانه برجام به گروهی می تازیم و گروه دیگر آن را افتخار می دانیم، چند صباحی نگذشته بود که برگه برجام که کف مطالبات ما بود توسط دشمن دیرینه ما پاره شد و به دست خود ما کف خواسته هایمان یعنی برجام به سقف مطالبات یعنی بازگشت آمریکا به پذیرش برجام تبدیل می شود، تحریم جدی می شود و برجام فراموش می شود. تورم لجام گسیخته بر گُرده مردم سوار می شود و به ناگه همه دزد می شوند، دزدی هم چپ و راست نمی شناسد، هر کسی تلاش می‌کند دولت رقیبش را دزدتر نشان داده و دولت خودش را منزه‌تر.
این نماینده مردم در مجلس دهم، خطاب به نمایندگان، مطرح کرد: البته که شما بهتر از من می دانید مردم گیج شده اند و می گویند اینکه مجلس است و عصاره فضائل و در راس امور، آن هم دولت است و منتخب خودمان و این هم قوه قضائیه آمده است تا سختگیری کند و قوه پاکی را نمایش دهد، این یعنی چه؟ یعنی که قبل از آن فاسد بوده اند، پس این ملت به چه امیدی، به چه چیزی امیدوار بوده اند؟  مردم می گویند این ها همه نمایش است.
وی افزود: این را می دانم که فساد اداری و اقتصادی در حال تبدیل شدن به فساد سیستماتیک است و عمده عوامل سرعت این اتفاق را بیش کرده است، اما همواره راه بازگشت است، چرا که برغم سختی‌ها، شواهد نشان می دهد ملت فهیم ایران باز هم انتخابشان چه رفراندومی باشد و چه نباشد همین است و بس. دشمنان هم بدانند تا نفس گرم مسیحایی امام خمینی(ره) و رهبری و خون شهدا و فرزندان انقلاب است، انتخابشان آنان نیست و به امید خداوند متعال چهل ساله دوم را با قدم های راسخ جوانان انقلابی و فکور طی خواهیم کرد. شرط این راه ماندن همه و با هم بودن است، کنار مردم بودن و با آنان بودن است.
صندوق‌های رای میخ استحکام انقلاب هستند
تاجگردون عنوان کرد: نیاییم جامعه را به دو قطب تبدیل کنیم و بگوییم اصلاح طلب یعنی ضد انقلاب و ضد ولایت و دیگری یعنی عین ولایت و انقلاب. هیچ گاه این جمله را فراموش نکنیم صندوق های رای که هر یک میخ استحکام انقلاب است، چپ و راست نمی شناسد. و مردم هم آنچه را که بیشتر می‌پسندند، خدمت است. امروز وقت اختلاف و ایجاد نگرانی برای مردم نیست، دیگران آمدند و رفتند، ما هم بخواهیم و نخواهیم، می‌رویم و آنچه باقی می ماند،خاطرات خوب و بد است. و چه بهتر که نیک نامی بر ذهن مردم چیره شود، امیدوارم که همه با هم بر مسیر انقلاب و مردم برگردیم، یعنی مسیری که منافع مردم و نه جناح خودمان باشد.
وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، تصریح کرد: جوانان این خطه هم نگرانند بیش از آنچه فکر می کنیم آنان بر ذخیره نفت نشسته اند و از رگ‌های وجودشان ایران را تغذیه می‌کنند و خود بیکارند. اگرچه شایسته است از خدمات دولت به واسطه تلاش برای عمران و آبادانی و اتکا به شاخص‌های این خطه محروم میهن تشکر کنم و قدر بدانم، اما باز هم همچنان حلقه فقر بر این خطه چیرگی می‌کند و باید تلاش به خصوص در مقوله تولید و اشتغال دو چندان شود، چرا خطه نفت‌خیز کشور از خوزستان تا گچساران می بایست این چنین باشد؟
زاگرس امید و مامن صد سال آینده است
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور، تاکید کرد: به درد مردم و جوانان توجه کنید. همه چیز، آنچه که بیرون می‌گویند نیست. نگذارید از درون بپوسیم. هزاران میلیارد سرمایه جنگلی زاگرس این روزها می‌سوزد. نمی‌خواهم بگویم تحت تاثیر عوامل انسانی، فقط این را می دانم پنجه آنان که با دست خالی آتش خامی زاگرس را روزانه خاموش می‌کنند، خسته است. حیف است این همه ثروت غنی خدادادی بسوزد، زاگرس امید و مامن صد سال آینده است، به حفظش بکوشیم. درد آتش کوه‌ها و جنگل‌ها، سوز دل پدران و مادرانی که فرزندان بیکارشان در کنارشان پرپر می‌شوند، مستولی گشت و نگرانند. بکوشید قبل از اینکه دیر شود. جنگل جدید نمی‌خواهیم، آنچه که داریم، حفظ کنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران دیارم
Iran, Islamic Republic of
هم سی خوت سخنرانی ایکنی وگپ ایزنی،عمل خونیکنی.قرآن این .قرآن سال ده غیرازجایگاه تماشاگران سیله مجلس کنی.این تورم وگرونی براثرمدیریت توامثالته که سرملت اومده و ایشاهم سی ختوسخنرانی ایکنیت.
اصلاحطلب دیروز
Iran, Islamic Republic of
جمعش کن دیگه کسی برا اینگونه حرفهادست نمیزنه.تاریخ مصرف تموم شده مث تاریخ دولت روحانی ومجلس وبی دردکه شماهم یکی از اونایی.
کهنه قلعه
Iran, Islamic Republic of
باهمین حرفهابه این رسیدی واقعاکه زرنگی
تحصیلکرده بیکار
Romania
جناب تاجگردون
شما نه اصلاحاتیت معلومه نه اصول گرایت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نزدیک انتخابات هست منتظر سخنرانی های جنجالی از همه هستیم قبل از انتخابات به فکر مردم نیستند نزدیک انتخابات حرفهایی که به مذاق مردم خوش بیاد می زنن بعد از انتخابات هم که فقط با خویشان و اقوام خودشون حرف می زنن این وسط مردم را هیچ می دونن
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردن
نمونه بارز و مستندی که خلاف ادعای شما را اثبات میکند
عدم تغییر در اداره برق گچساران هستش.
چون به دلیل سهم خواهی خواص، شجاعت تغییر بعد از ده سال در این اداره.
مجید
آقای دکتر تاجگردون چشم شما و همقطارانتان روشن.چرا پای مردم را وسط می کشید.من و مردم هم اگر رای به امثال شما و دولت منتخب شما دادند. شعارهای شما شدند.آنروز که در پشت تریبون با صدای بلند شعار می دادید:با روحانی به جهنم می روم ولی با رئیسی به بهشت نمیروم و یا اینکه چک برجام را دست بچه نمی دهند و ما بلدیم آن را نقد کنیم .حال بیا تحویل بگیر.البته مجلسی که . آن به تجارت و کار چاق کنی و زد و بند مشغولند بیشتر از این هم انتظاری نیست.
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون سخنان خوبی بیان کردید.اما خیلی از گره ها در دست شماهاست.خیلی از بی عدالتی ها توسط عوامل شماست یا شما دانسته یا نادانسته نقش دارید. جا برای نگاه باز به همه اقشار زیاد است.به فرصت طلبان ومتملقین وسودجویان اجازه ندهید از موقعیت ها و.... شماها سوء استفاده نمایند.البته تلاش وزحمات شما در بخش هایی قابل تقدیراست شما که رزمنده وخانواده شهید هستید باید بیش از دیگران حافظ انقلاب وارزشها باشید.مردم مثل ذره بین مسولین را زیر نظر دارند.لذا گفتار وعمل مسولین و.....را
دنبال می کنند.باید در مسولیت ها شایسته گزینی را مورد توجه جدی ونصب العین قرار داد.
خداوندامراببخش وبیامرز
Iran, Islamic Republic of
.یک روز اصولگراهستندوفردااصلاحطلب.قبل انتخابات وعده میدهند.ولی همان بعضیهابدانندکه دل مردم وگوش مردم گچساران ازاین حرفهای پوچ وتوخالی پراست ودیگر حتی به این سخنرانیهاگوش نمیدهند.مردم نگاه میکنندمیبینندکه نماینده شان ادعادارددکترای اقتصادداردودرمجلس هم رییس است ولی همان اقتصادالان دچار تورم ورکود وبیکاری ونقدینگی بالااست.هردیپلمه ای هم میداندکه این شرایط سخت محصول کارکردهمین دکترها است.اگرواقعادلسوزمردم هستی بنشین درخانه ات وبه کارهای خودت ودوستان سرمایه دارت برس.سالهاطول .هشت سال گذشته درمان شود.ازدرگاه خداونداستغفارمیکنم وعفومیطلبم که بهت رای دادم وبه نوعی بدبختی وفسادواختلاس رابرخودم و همشهریانم تحمیل کردم.خدایا توبه.
ساسان
در عجبم همینکه نماینده ای ،وزیری یا مسئولی به پایان دوران صدارت خود می رسد به یاد محرومین و مبارزه با فساد و تبعیض می افتد چنان دایه مهربانتر از مادر می شود و چنان فریاد صد افسوس و وا شریعتا سر می دهند که آدمی می ماند؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بی عدالتی وبکارگیری نیرو نه فقط دردوران تاجگردون بوده بلکه درتمام دوره ها چه اصلاح طلب وچه اثولکرا بوده چرا با انثاف ثحبت نمیکنید .چند نفر از مخالفین تاجگردون میگویند اگر تاجگردون دود بعد نماینده نباشد وفلانی نناینده باشد باید بچه های ما بدون آزمون بروند سرکار .ودر ادارات باید نیروهای اصلاح طلب را دربدترین جا قرار دهیم چرا چیزی را که خودتان دنبالش هستید عیب رقیب نیدانید
"شاید اگر خون شهدا ودردجانبازان و دعای خیر مادران و پدران شهیدان یعنی فرشتگان روی زمین نبود این بار سنگین قابل تحمل نبود " اما جناب تاجگردون چرا مسولین شما دربیمارستان زنان و زایمان گچساران دارند با فرزندان شهدا اینگونه برخورد میکنند
ف-د
Iran, Islamic Republic of
آقای نمی خواد از دمکراسی حرف بزنید از بی عدالتی هایی که خودت در حوزه انتخابی خود انجام میدی وعامل اصلی آن شخص خودت می باشی صحبت کن (استخدام های بی حساب کتاب ) بدان روزی باید توان پس بدی
م-ر
Iran, Islamic Republic of
باکلمات بازی کردن قشنگه اما قیامت را چه خواهیدکرد
علی
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا برا خودش نمیگه که .برای بقیه میگه جانم
Iran, Islamic Republic of
هر جا در این نوشتار خواندم مشخص شد از آن آدمهای وبسیار مغرضی هستید که بوی از انصاف وعدالت در وجودتان. چرا اینقدر منفی نگر منفی باف و صد درصدر این انرژی منفی متوجه حال ناخوش شما خواهد شد وخود زنی خواهید کرد شما به جای تشویق وتقدیر از نفس قضیه ونطق نماینده همه اش منفی بافی میکنید عزیزان جامعه مردم نیاز به انژی مثبت نیاز به امیدواری دارند انسان به امید زنده است اگر نسبت به نماینده کینه دارید آزاد مرد باشید مردانگی خود را زیر سوال نبرید وجدانتان دوباره خودتان را عذاب میده باعث میشه دچار اختلالات روحی وروانی وجسمی بشوید وخودتان بیشتر اذیت بشید
جواب
Iran, Islamic Republic of
تو که حتی جرات آوردن نامت را هم نداری از وجدان و مردانگی گفتی آیا تو این هشت سال یک لحظه بهش فکر کردید قطعا خیر چون آگر.. به وجدان و مردانگی و رحم و عدالت فکر میکردید هرگز اینقدر بی کار و تورم افسانه ای خصوصا در گچساران و کم فروشی و خشونت و پارتی بازی و قوم گرایی و تغییر مدیران خوب و رواج اعتیاد و فقر و فساد و.....روز به روز زیادتر نمیشد مردم فهیم اند و به عملکرد نگاه میکنند نه به حرف
زمانی
Iran, Islamic Republic of
سال ده این. باغ بنوشکه ای.کاردنیاببین.تازه اگرباغ وتونسونن
سعیدکشاورز
Iran, Islamic Republic of
قسم میخورم ازپانصدخانوارساداتی گچساران پنجاه تارای نمیاری امسال.فقط زینلزاده
مجتبی طرفدارسابق تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
به فکریک شغل مناسب برای سال آینده ات باش دکتراقتصادی چه برسراقتصادآوردید.حالاهم که خرابش کردیدیاد مردم افتادی.هیچ فکرنمیکنی هستندکسانی که دستت رابخوانند.هیچ فکرنمیکنی که این اشخاص روزبه روزبیشترمیشوند.آبرومندانه خودت انصراف بده .مردم بیدارهستندوجواب را پای صندوق رای میدهند.حالاتامیتوانی سخنرانی کن.
مسلم مرادی
Iran, Islamic Republic of
به خدا نصف چهارسال پیش رای نداری.ازباوی تابیراحمدوت ناامیدن.قشقایی هم خو وته نومت نیارن.این بلاخوت سرخوت آوردی
هادی زمانی عالیشاهی
Iran, Islamic Republic of
همیشه امامزاده جعفرباتاجگردون بودولی امسال خواهیم دید درحوزه امامزاده جعفرناصرابادجهادابادشهرک تاگنجگان وشیخ خواجه وهستکان دویست رای نمیاره.بویراحمیهای منطقه چندشب پیش برازینلزاده جشن گرفتند و عالیشاهی ونارکیهاهم تا دوهفته دیگه دکترزینلزاده رادعوت و ازش پشتیبانی میکنند.خداحافظ تاجگردون سلام برزینلزاده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
عزیز.
مردم و شعور مردم را چ فرض کردی.
دو سال هست که آموزش و پرورش گچساران را بخاطر گرفتی.
مسیر روبه پیشرفت آموزش و پرورش گچساران را .

مثلا جنابعالی برنامه نویس و بودجه نویس ، ببین به کجا رساندی کشور را.
کل فک و فامیلتو استخدام کردی و پروژه های مختلف را بهشون دادی.
) برای استخدام در استان لیست میدهند به مدیر کل ها و روسای ادارات.
فقط و فقط افراد در اولویت هستن برای تو و .
حنای دس تو رنگی نداره برادر.
این مدت چ فکری برنامه ای طرحی واسه آموزش و پرورش و فرهنگیان داشتی؟؟؟؟

مدارس و اموزش کلا پولی شده، میدونی یا خودتو به ندانستن زدی؟؟؟
یه روز سر بزن آموزش و پرورش گچساران یا مدارس شهرستان،
همه چی مدارس شهرستان پووووول هست، داشتی ثبت نامی، نداشتی باید بری گم شی، حتی خانواده ها لکه دار شده.
کجای کاری برادر؟؟؟
دلتو به چی خوش می کنی؟؟؟
به مشاوران
طرفدار اسبق تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
هیچ جا ندیدم و نخوندم که ایل یا طایفه یا گروه جدیدی به تاجگردون متمایل شده باشن.

هر جه می خونم و میبینم و با دوستان صحبت می کنم.
همه ازش ناراضی هستن و دنبال گزینه جدید هستن
فقط بخاطر. و بی حرمتی به رای دهندگان.
اسفند درس خوبی بهت میدن. فقط منتظر باش.
Iran, Islamic Republic of
هزکس برود عده ای خاص دراولویت هستتد .اگر کسی میتواند عدالت را رعایت کند واز همه جناح ها درمدیریت ها استفاده کند معرفی اش کنید تا ما هم رای بهش بدیم ولی این چهل سال همین بوده چپ وراست فقط دنبال راضی کردن گروه وافرتد خاص هستند .عدالت مظلومانه ترین کلمه است که بر سرزبان آقایان است.مردم گول ا نمیخورند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
قبلا هم گفته بودم که همونهایی که مسبب وضع اقتصادی موجود هستند در نزدیکی انتخابات با شعار معیشت مردم به میدان میایند .. نشون به نشون مجله "مشق شب"
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده استخدام .. در تیر ماه امسال در اداره آب منطقه ای شهرستان گچساران را می خواهی چه جواب بدی حق این همه تحصیل کرده بیکار دامنت را خواهد گرفت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بر ا تو و مدیران کلت بد نیس فرصت خوبی برا پر کردن. هی یالا هی یالا فرصتها دیر میان و زود میرن
حرف اخر
Iran, Islamic Republic of
مردم باوی،بویراحمد وقشقایی همه بکصدا می گویند اقای تاجگردون خدا حافظ
مهرزادخادمی عالیشاهی
Romania
به خداوندی خداقسم که خودت انصراف بدهی سنگینتری.خیلی اطرافت خالی شده.قصه شماهم داره باتنهایی تمام میشه.چوپان دروغگو هم تامدتی مردم راجمع میکردولی آخرسرخودچوپان بودکه دروقت نیازتنهاشد. مردم راناامیدورویگردان کرد.محترمانه انصراف بده تادیرنشده.بدجوری میبازی امسال.زینلزاده گچساران قرق کرده.تازه ازدهدشت ویاسوج تابهبهان هم تیره وطایفه اش هستند.دیگه حساب کاربیاددستت.
اکبر
Romania
دکترجان مردم گوششون ازاین حرفهاپره.عمل بکن چرافقط حرف میزنی.به عمل کاربرآیدبه سخن گفتن نیست.حالاشماهی حرف بزن هی وعده بده هی هی ملت بزار سرکار.البته نه کار بلکه سرکار.خخخخ.اینم یه جوراشتغالزایی هست.کارآفرینی به سبک دکترای اقتصادایران. معماراقتصادکشور..عجب معماری.ای کاش میدونستم اون عزیزی که داده کیه؟میخوام ببینم سرچه حسابی داد؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1