تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۱۱۵۰۶
اولین اظهارات فرماندار جدید کهگیلویه در مراسم معارفه خود حرف‌های اساسی را زد؛

اتابک: انتخابات را در کمال امنیت و عدالت برگزار می‌کنم/ «هاشمی پور» ظرفیتی برای کهگیلویه / فرمانداری کهگیلویه به روی احزاب سیاسی باز است

۴
۳
اتابک: انتخابات را در کمال امنیت و عدالت برگزار می‌کنم/ «هاشمی پور» ظرفیتی برای کهگیلویه / فرمانداری کهگیلویه به روی احزاب سیاسی باز است
کبنا ؛مراسم تودیع معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان کهگیلویه صبح امروز (سه شنبه 8 مرداد ماه 98) با حضور سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و با حضور اقشار مختلف مردم و چهره‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در محل سالن آمفی تئاتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد. (کلیک کنید)
علیرضا اتابک، فرماندار جدید کهگیلویه در این آئین، ضمن درود بر روان پاک شهدای والا مقام اظهار کرد: خوشحالم به دیارم کهگیلویه رنجور و خسته وارد شده‌ام که تحمل این همه سختی و تضاد را ندارد، من امروز به کهگلویه برای وحدت و استقلال و پیگیری مشکلات وارد شدم.
علیرضا اتابک عنوان کرد: درب فرمانداری کهگیلویه به روی همه جریان‌ها و گرایش‌های سیاسی، فکرهای مختلف و نخبگان و کسانی که دل در گرو توسعه این شهرستان دارند باز است.
اتابک با بیان اینکه نیامدم که مرزبندی کنم یا مرزها را بشکنم، یقه کسی را بچسبم و دیگری را آزاد کنم، تصریح کرد: کهگیلویه ظرفیت و نیروهای انسانی فرهیخته‌ای دارد، نخبگان سیاسی که در جهت توسعه شهرستان مشارکت داشته و از هیچ کوششی دریغ نکردند و نمی‌کنند.
وی کهگلیویه را به لحاظ سیاسی، اجتماعی، عمرانی دارای ظرفیت بالا دانست و گفت: درد و رنج کهگیلویه هم زیاد است.    
اتابک با اشاره به اینکه آمدن امروز در کهگیلویه آمدن روی میدان مین است، افزود: البته ما هم سابقه روی میدان مین رفتنمان زیاد است، اما در حق کهگیلویه نثار کردیم چون بیش از این جفا روا نیست.
وی با بیان اینکه انتخابات یک فرایند مشکلی است که همه دوست دارند خودشان بروند جلو و یار گیری کنند، تصریح کرد: ما آمدیم فضا را باز کنیم که هر کسی که می‌تواند و می‌خواهد فعالیت سیاسی کند، بتواند فعالیت سیاسی کند حق کسی هم ضایع نشود چون انتخابات مهم است.
فرماندار جدید بالا بردن مشارکت در انتخابات را وظیفه فرماندار دانست وگفت: ولی مجری نباید دخالت کند، باید عدالت را رعایت کند ما اینجا این اطمینان را می‌دهیم که انتخابات در کمال امنیت و عدالت برگزار شود که البته همه جناح‌ها و دستگاه‌ها باید کمک کنند تا آنهایی که قدرت دارند سیاست دارند نتوانند اعمال نفوذ کنند و رأی مردم را تغییر دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان وجود نماینده را یک ظرفیت برای شهرستان دانست و گفت: مدیری می‌تواند ظرفیت داشته باشد که از توان و ظرفیت نماینده استفاده کند و تقابلی رفتار نکند، باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نماینده در جهت توسعه شهرستان استفاده کند تا نهاینا ظرفیت‌ها را در شهرستان ایجاد کند.
وی گفت بایک دل پاک و نیت خالص امدم انشاالله فرمانداری به جایگاه و روال اصولی خود برگردد.
اتابک با اشاره به توصیه‌های حضرت امیر به مالک اشتر که فرمودند در بین مردم حاضر باش روی سفره‌های رنگین ننشین روی سفره فقرا بنشین، تصریح کرد: منصب‌ها زودگذر است باید با فقرا نشست، از دیشموک و چاروسا و آجم و...شروع کرد، با مردم نشست و شنید.
فرماندارجدید کهگیلویه مطرح کرد: زمانی که بخشدار بودم از همین نهج البلاغه شروع کردم که الان هم در زندگی من جاری است این توصیه‌ها، توصیه‌هایی است که برای اینکه مردود نشویم.
وی خط قرمز خود در زندگی فردی و سیاسی را عدالت محوری و دفاع از حق دانست و گفت: تا الان نیز هیچ ضرری نکردم.
اتابک از اعتماد استاندار و دولت، شورای اداری، همه احزاب و دستگاه‌هایی که در این مدت از او حمایت کردند قدردانی کرد و حضور ائمه جمعه در این آیین را به فال نیک گرفت و قدردانی کرد.
وی در پایان نیکبخت را فردی اخلاق مدار خواند که اگر چه اوایل شاید با وزارت کشور آشنایی نداشت ولی در میانه راه پای کار بود و از زحمات وی و همه فرمانداران قبل قدردانی کرد.
               
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
واقعا جای تاسف داره براتون
کجا گفت هاشمی هست برای کهکیلویه آیا شما هم وابسته هستید.
.
علی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به جناب اقای دکتر نیکبخت فرماندار سابق کهگیلویه انسانی اخلاق مدار و دوست داشتنی ، و تبریک به اقای اتابک فرماندار جدید کهگیلویه و ارزوی توفیق برای ایشان .
سالار مظهری فر
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که موفق و سربلند باشید. مهندس اتابک
Iran, Islamic Republic of
کبنا آقای فرماندار بطور خاص اسمی از هاشمی نبردند، گفتند از ظرفیت نماینده باید استفاده بشه حالا این نماینده هر فردی میتونه باشه...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1