تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۱۱۴۳۱
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

مستند «کهگیلویه و بویراحمد زیبا» کلید خورد

۱
۰
مستند «کهگیلویه و بویراحمد زیبا» کلید خورد
کبنا ؛مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مستند 13 قسمتی گردشگری در این شبکه خبر داد.
امیر رئوف، مواهب طبیعی این خطه را جلوه‌ای زیبا از آفرینش دانست و گفت: باهدف معرفی زیبایی‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پرداختن به توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف گردشگری مستندی فاخر در شبکه دنا کلید خورد.
وی ساحت این مستند را در ۱۳ قسمت 30 دقیقه‌ای بیان کرد و افزود: یکی از توانمندی‌های بالقوه استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد مبحث گردشگری آن است که می‌توان با معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بکر و زیبایش زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی و همچنین سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.
مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد حضور بازیگران نام‌آشنای تلویزیون ایران همچون «زهرا سعیدی» که سال‌های قبل به واسطه همکاری با شبکه استانی دنا ساکن شهر یاسوج بودند و سایر نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این مجموعه مستند را یکی از ویژگی‌های بارز آن برشمرد.
رئوف به عوامل سازنده این مجموعه 13 قسمتی پرداخت و گفت: عوامل سازنده این مستند یک تیم حرفه‌ای و بومی هستند که در سال‌های اخیر مستندهای فاخری از جمله مستندهای سرزمین چهار فصل، سرزمین پارس، نقش‌های ماندگار و زیبایی‌های ایران را در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تولید کردند.
وی در پایان عوامل سازنده این مستند را «علی لایق زاده» کارگردان، «عبدالرضا حیدری اردکانی» نویسنده، «سید جواد هادی اصل» و «شایان غفاری» به عنوان فیلم‌بردار و صدای ماندگار استاد «بهروز رضوی» به عنوان گوینده معرفی کرد. پخش این مستند در ۱۳ قسمت 30 دقیقه‌ای تولید و از شبکه دنا پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط می تونم بگم متاسفم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1