کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

مستند «کهگیلویه و بویراحمد زیبا» کلید خورد

6 مرداد 1398 ساعت 9:58

مستند «کهگیلویه و بویراحمد زیبا» باهدف معرفی زیبایی‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر استان چهار فصل و همچنین پرداختن به توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف گردشگری در شبکه دنا کلید خورد.


مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مستند 13 قسمتی گردشگری در این شبکه خبر داد.
امیر رئوف، مواهب طبیعی این خطه را جلوه‌ای زیبا از آفرینش دانست و گفت: باهدف معرفی زیبایی‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد و همچنین پرداختن به توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف گردشگری مستندی فاخر در شبکه دنا کلید خورد.
وی ساحت این مستند را در ۱۳ قسمت 30 دقیقه‌ای بیان کرد و افزود: یکی از توانمندی‌های بالقوه استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد مبحث گردشگری آن است که می‌توان با معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بکر و زیبایش زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی و همچنین سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.
مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد حضور بازیگران نام‌آشنای تلویزیون ایران همچون «زهرا سعیدی» که سال‌های قبل به واسطه همکاری با شبکه استانی دنا ساکن شهر یاسوج بودند و سایر نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این مجموعه مستند را یکی از ویژگی‌های بارز آن برشمرد.
رئوف به عوامل سازنده این مجموعه 13 قسمتی پرداخت و گفت: عوامل سازنده این مستند یک تیم حرفه‌ای و بومی هستند که در سال‌های اخیر مستندهای فاخری از جمله مستندهای سرزمین چهار فصل، سرزمین پارس، نقش‌های ماندگار و زیبایی‌های ایران را در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تولید کردند.
وی در پایان عوامل سازنده این مستند را «علی لایق زاده» کارگردان، «عبدالرضا حیدری اردکانی» نویسنده، «سید جواد هادی اصل» و «شایان غفاری» به عنوان فیلم‌بردار و صدای ماندگار استاد «بهروز رضوی» به عنوان گوینده معرفی کرد. پخش این مستند در ۱۳ قسمت 30 دقیقه‌ای تولید و از شبکه دنا پخش می‌شود.


کد مطلب: 411431

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411431/مستند-کهگیلویه-بویراحمد-زیبا-کلید-خورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1