کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باصدور پیامی

قدردانی نماینده کهگیلویه بزرگ از خدمات ائمه جمعه

6 مرداد 1398 ساعت 0:09

نماینده کهگیلویه بزرگ با صدور پیامی سالروز تشکیل و اقامه اولین نماز جمعه در کشور را به ائمه جمعه سراسر کشور به ویژه حوزه انتخابیه تبریک گفت و از خدمات گسترده آنها قدردانی کرد.


متن ارسالی؛نماینده کهگیلویه بزرگ با صدور پیامی سالروز تشکیل و اقامه اولین نماز جمعه در کشور را به ائمه جمعه سراسر کشور به ویژه حوزه انتخابیه تبریک گفت و از خدمات گسترده آنها قدردانی کرد،متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِی لِلصَّلَاةِ مِن یَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ»                                                                   سوره جمعه - آیه 9
یکی از برکات این نهضت و انقلاب همین نماز جمعه هاست.(امام خمینی (ره))
بی شک، یکی از افتخارات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایی نماز شکوهمند جمعه است که هم اکنون در چهلمین سالگرد برگزاری این فریضه ی مهم دینی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی قرار داریم.
رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر ائمه محترم جمعه سراسر کشور با ایشان ضمن بیان نقش، اهمیت و رسالت این جایگاه ارزشمند معنوی، فرمودند:این مجموعه گسترده[نماز جمعه]  توانایی نهادینه کردن عالی ترین و دشوارترین گفتمان ها در موضوعات اصلی و ضروری کشور را دارد.
این سخن گهربار در واقع به معنای یک راهبرد اساسی در حل موضوعات مختلف کشور است که به فضل الهی ائمه فهیم و فرزانه ی جمعه به درستی به تبیین و تحکیم آن مبادرت می ورزند.
اینجانب ضمن طلب دعای خیر،از خدمات گسترده ی ائمه جمعه ی سراسر کشور به ویژه حوزه انتخابیه ام در انجام این فریضه ی الهی( نماز جمعه) که منجر به اشاعه و گسترش دین اسلام گردیده و همچنین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی به مردم در موضوعات مختلف داخلی و خارجی، هدایت، روشنگری و تبیین مواضع و منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیری و رفع مشکلات مردم و همه آنچه که در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند در این کسوت و سنگر ارزشمند انجام داده اند سپاسگزاری و قدردانی می نمایم.
 امیدوارم این اعمال خیر، به عنوان باقیات و صالحات نزد خدای بزرگ محفوظ و مأجور باشند. ان شاءالله
توفیق روزافزون همراه با صحت و سربلندی این خادمان مردم و همچنین شادی روح همه ی امامان جمعه ی به معبود پیوسته به همراه علو درجاتشان را از خدای سبحان مسئلت دارم.
--------------------------------------------------------------
 عدل هاشمی پور،نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ


کد مطلب: 411417

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411417/قدردانی-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-خدمات-ائمه-جمعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1